part 1

2.9K 147 2
                                    


Ep 1  လေညွှန်တံ ( Anemometer)

ရှောင်ကျန့် ညသန်းခေါင်ယံ ချွေးသံ တရွဲရွဲ နဲ့ နိုးထလာခဲ့တယ်.....သူဒီအိမ်မတ်တွေထဲက လွှတ်မြှောက်ချင်ပြီ သူကို အမြဲ ထိန်လန့်နေစေတဲ့ အသံက ဘာများလဲ......တစ်ရူံရူံနဲ့ တဟင့်ဟင့်ငိုနေတဲ့သူက ဘယ်သူလဲ......ရှောင်ကျန့် စိတ်ရူပ်ထွေးစွာ ရေချိုးခန်းထဲ ရေပန်းကိုဖွင်ပြီး နောက်ကြည်နေတဲ့ ခေါင်းကို ကြည်လင်စေဖို့ လုပ်ရတယ်......

ရှောင်ကျန့်က တစ်ကိုယ်ရေးသမား သူကရှေးဟောင်းသူ့တေသီ တစ်ယောက်.....ငယ်စဥ်ကတည်း သမိုင်းဘာသာရပ်ကို သူမတူအောင်ထူးချွန်လွန်းသူ...... သမိုင်းဖြစ်စဥ်တစ်ခုကိုတစ်ခါ ဖက်လိုက်ယုံနဲ့ ခုနစ်တွေက အစ မှတ်မိနေတက်တယ်......နောက်ဆုံး သုတေသီတစ်ယောက်ဖြစ်လာအောင် သူကြိုးစားခဲ့တယ်......မိခင်ရှိပေမယ့်နောက်အိမ်ထောင် ပြုခဲ့တဲ့ မိခင်ကြောင့် အိမ်ပေါ်က နေအထက်တန်းကျောင်းပြီးတာ နဲ့ အိမ်ကထွက်ကာ ကိုယ်ခြေထောက်ပေါ်ကိုယ်ရပ်တည့်ခဲ့ အခုချိန်ထိပင်......နိုင်ငံရဲ့ ရှေးအမွေအနှစ်များကို ဖော်ထုတ်ထိန်းသိမ်းပေးခဲ့တဲ့ သူဟာ ဂုဏ်ထူးဆောင်ဆုတွေ တစ်သီကြီးရှိနေသလို.....ကိုယ်ပိုင်သုသေတန ရုံးခန်းလည်းရှိတယ်...လက်ထောက်နှစ်ယောက်လည်းရှိတယ်..နောက်တစ်ခုက သူကို တက္ကသိုလ် တော်များများက သမိုင်းဘာသာရပ်ကိုသီးသန့် အချိန်ပေးကာ သင်ကြားပို့ချစေတယ်......ရှောင်ကျန့်ရဲ့ ဝင်ငွေဟာလည်း အတော်ကောင်းတယ် ကိုယ်ပိုင် အိမ် ကား အပြင် company တော်တော်များများမှာ လည်း shareဝင်ထားကာ သူရဲ့ ကျန်ရှိနေတဲ့ အချိန်တွေမှာ ထိုင်စားဖို့စုဆောင်းထားတယ်.....အခုတော့ သူအသက်က ၃၀ တိတိ အတော်ဆုံး နဲ့ အငယ်ဆုံးသမိုင်းသုတေသီ တစ်ယောက်....

💖💖💖💖💖💖💖

ဆံပင်က ထိုးထိုးထောင်ထောင် နဲ့ ကော်ဖီတစ်ခွက်ကို စိတ်မပါ လက်မပါ ကိုင်ပြီးလမ်းလျှောက်လာတဲ့ ရှောင်ကျန့်က မျက်ကွင်းတွေပါချောင်ကျလို့....တပည့်ကျော်နှစ်ယောက် မှာ သူတို့ဆရာအဖြစ်ကိုသနားရပြန်တယ်....

ချိုင့်လီ..........ဆရာ ညဘတ်အိပ့်မရပြန်ဘူးလား....

ရှောင်ကျန့် ခေါင်းငြိမ့်လို့သာဖြေလိုက်တယ်.....

လေညွှန်တံ ( Anemometer) Zhanyi CompletedWhere stories live. Discover now