part 16

1.1K 87 6
                                    

Ep 16 လေညွှန်တံ ( Anemometer)

ရိပေါ စာဖက်ဆောင်တွင် ရီလင်းမျိုးနွယ်စု မြေပုံတွေကို သေချာလေ့လာနေတဲ့ အရှင်ကို ကြည်ရင်း အတိတ်နေများဆီသို့ အတွေးကရောက်ရှိခဲ့တယ်....အဲ့အချိန်တုန်းက....ရိပေါနဲ့အရှင်တို့ စူးချန်မျိုးနွယ်စုမှာ ရိုးရာ ပွဲတော်တစ်ခု ရှိလို့ ဖိတ်ကြားခံရတာမို့ သွားခဲ့ကြတယ်...သို့ပေမယ့် မထင်မှတ်ထားတဲ့ အရာတွေ ဖြစ်ပျက်လာခဲ့တယ်...

Flash back.....

ရိပေါတို့ဟိို​ကိုရောက်တော့ စူးချန်မျိုးနွယ်စုခေါင်းဆောင်ရဲ့ အစ်မတော် စူးနဲ့ချီ.....

နဲ့ချီ.......ရီလင်းအကြီးအကဲ တို့ရောက်လာကြပြီပဲ....ကြွပါဗျာ ကြွကပါ........

ကျန့်........ရပါတယ် စူးချန်ခေါင်းဆောင်ကိုယ်တိုင်ဖိတ်ခေါ်တာပဲဘာရမှာပေါ့.....

နဲ့ချီ.........ဟုတ်ပါပြီ စံအိမ်ထဲကို ကြွပါ....ဒါနဲ့ ဒီဘတ်က ဝမ်မျိုးနွယ်စုက ဒုတိယသားတော် ဝမ်ရိပေါမဟုတ်လား....

ကျန့်........ဟုတ်ပါတယ် အခုတော့ ကျွန်တော်ရဲ့ ကြင်ယာတော်ပေါ့....ရှောင်းဝမ် ဆိုတဲ့ ဘွဲနာမ ချီးမြင့်ခံထားရတဲ့ ကိုယ့်ရဲ့တစ်ဦးတည်းသော ကြင်ယာတော်လေးပေါ့....

ဝမ်.........ရှောင်းဝမ် စူးချန် ခေါင်းဆောင် စူးနဲ့ရန်နဲ့ အစ်မ​တော် စူးနဲ့လီကို ဂါရပြုပါတယ်.....

နဲ့ရန်........မထင်မိဘူးဗျာ ရီလင်းအကြီးအကဲ လက်ဆက်တဲ့ပွဲတုန်းက နယ်မြေခြားရောက်နေတာမို့ မရောက်ခဲ့ရဘူး.....အခုလို ဝမ်မျိုးနွယ်စုက ဒုတိယသားတော်ဝမ်ရိပေါနဲ့ဆိုတာ.ထင်တောင်မထင်ထားမိဘူး.....

ကျန့်........ဖူးစာပေါ့ ဖူးစာပါရင် ဘယ်လောက်ဝေးဝေး ဘယ်လောက်အခတ်ခဲတွေရှိရှိ သေချာပေါက် ဆုံဆည်းရမှာပဲပေါ့....ဟုတ်တယ်မလား ချစ်ငယ်လေး.....

ဝမ်.........ဟွန့်...

ကျန့်........အာ စိတ်ကောက်သွားတာလား..... ကိုယ်ဘာများမှားသွာသလို့လဲ....

ဝမ်......... ဖူးစာပါလို့ ဝမ်ငယ်ကို ယူရတာလားပြော....

ကျန့်........အာမဟုတ်ပါဘူး ဗျာ.....ဖူးစာ မပါလဲ ကိုယ့်က ချစ်ငယ်လေးကို ရအောင်ယူမှာပါဗျာ....

လေညွှန်တံ ( Anemometer) Zhanyi CompletedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant