3.

1K 24 4
                                    

Už ideme s Camillou na hotel a zvláštne nie že ideme s chalanmi do toho istého hotela. No my sme išli taxíkom a oni nejakým autobusom čo ich prišiel zobrať. Boli sme už na hoteli a celú cestu prisahám bohu celú až do teraz sa jej tie ústa nezavreli no bola som rada že konecne niekto kto naozaj má rád.

Akurát nám niekto klope na dvere išla som otvoriť a uvidela som tam Juraja.
Juraj: Ahoj potrebujem pomoc máš chvilku čas?
Nina: Jasne jasne čo sa deje?
Juraj: Poď prosím so mnou na izbu.
Nina: Daj mi minutku.
Išla som povedať Camille že idem k nemu.
Camilla: Idete šukať?
Nina: CAMILLA!!!
No hádajte kto sa ozval.
Juraj: No to uvidiime ako to dopadne ;)
Camilla: Tak to budeš mať krásnu noc držím palce Ninka <3
Nina: Pojeb sa.
Akurát ideme na tú izbu som strašne zvedavá čo tam pre mna chystá.
Juraj: Tak sme tu nechcel som ti to hovoriť pred Camillou preto som si ta zavolal sem. Niesom chalan na takého veci zvičajne som babu využíval iba na sex aj ked si si to o mne asi nemyslela no už taký niesom. Zmenil som sa.
Nina: No nepoznám ta velmi dobre už som zviknutá mam skúsenosti.
Juraj: Ty si bola kurva?
Nina: Nie čosi bola som vela krát znásilnená..
Juraj: Ou to som nevedel len sa ma prosím neboj nič ti nechcem urobiť..😕

Pohlad Juraja
Bolo mi to ľúto naozaj som jej nechcel ublížiť.
Nina: V pohode verím ti <3
Juraj: Ďakujem ti.
Potom už Jurajovy volali aby išiel na tréning povedal že ak chcem mám sa prísť pozrieť. Samozrejme že som išla a zobrala som zo sebou aj Camillu tá už mi stihla povedať že chodí zo Šimonom. No mna jebne ale nech je štastná teda. Cez tréning som sa pozerala len na Juraja. Nemohla som si pomôcť bol tak pekný nechápem prečo som ten hokej neznášala lebo všetci mi prídu dosť milý a asi aj hokej sa mi zapáčil. Hneď ako skončili sme išli vonka pred ten štadión. Camilla hneď uvidela Šimona a samozrejme objatiee. Videla som že za Šimonom ide hneď Juraj.
Juraj: Ahooj no tak prišla si.
Len som sa na neho usmiala a potom niečo kričal ten ich tréner na Jura.
Juraj: Hneď som pri tebe ;)

Už sme na hoteli a pred hotelom boli novináry a fotili si tam hokejistou. Kedže sme s Camillou išli s chalanmi v autobuse lebo tak to navrhol aj Juraj trénerovy. Keď sme mali ísť von mi povedal.
Juraj: Daj mi tvoju ruku.
Nina: Prečo?
Juraj: Proste mi ju daj.
Vystúpili sme a ruka v ruke sme kráčali do hotela už teraz vidím tie fotky v novinách. Ale poviem vám že mi to ani vadiť nebude. Vlastne vzťah z Jurajom môže byť pekný nie?

prečo ta tak milujem? (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now