Prešlo pár mesiacov a ja som mala o 2 týždne rodiť. Juraj sa mi ani len neozval. Nasralo ma to. Týžden pred pôrodom som bola už v nemocnici a ocino s Camillou za mnou chodili. Ocino si na tie celé 2 týždne zobral dovolenku aby mohol byť len so mnou. Týždeň prešiel ako voda a ja som porodila krásne dievčatko. Volá sa Sára Willson Slafkovská. Tá tvár sa úplne podobá na Juraja...prečo mi to vôbec urobil? Ocino už musel ísť do práce a povedal že nás príde čo najskôr pozrieť. Camilla so mnou strávila ešte pár dní v nemocnici. Kašlala na školu len kôli mne a malej. Ja ju tak moc zbožnujem že sa to nedá ani napísať.
Keď ma pustili domov tak som s malou chodila stále vonka a tak. Po dvoch mesiacoch som sa rozhodla že si s malou odcestujeme niekde na mesiac alebo možno aj dlhšie. Vybrala som Londýn. Mali sme tam letieť o dva dni. V den odletu som nás pobalila a išla sa obliecť a samozrejme obliecť aj malú. Takto vyzerala..
Už som iba zavolala taxík a išli sme. Keď sme prileteli tak som išla ešte niečo kúpiť do nejakého obchodu čo bol na letisku. No keď som ho tam uvidela myslela som že chcem s tadial utiecť.
Juraj: Nina si to ty?
Len keď som počula ten jeho hlas sa mi chcela plakať a utiecť z tadial. Ignorovala som ho a chcela odísť no on ma chytil za ruku a nechcel ma pustiť.
Juraj: Prepáč..
Nina: Ty sa mi tu ideš ospravedlňovať kurva po tom všetkom. Ano naše dieťa je už na svete ty kretén prečo si len tak zmizol chcem vedieť dôvod!!?
Juraj: Ninka ja-a.. "začal plakať"
Nina: Kôli čomu akože plačeš?
Juraj: Ano som kretén a aj všetko ostatné no toto si si nezaslúžila ale ja som musel..
Nina: MÔŽEŠ MI UŽ POVEDAŤ TEN DÔVOD!!
Juraj: Bál som sa..môjho otca. Ráno mi prišla správa od neho neviem či niečo fetoval alebo si len vypil..Juraj hovoril dalej a ja som ho počúvala. Bolo mi ho ľúto. Ale mám mu vôbec odpustiť za to že nechal samú matku aj cez pôrod aj cez rasť dieťaťa. Ale prečo to jeho otec urobil..prečo ho doma držal?? To akože preto aby so mnou nebol alebo kôli čomu veď jeho otec vyzeral byť v pohode nemyslela som si to o ňom. Hneď ako som to zistila som mu odpustila. On si zobral malú a išli sme na nejaký byt ktorý si Juraj prenajal lebo od otca utiekol. Pomaznal sa s malou a mne sa v ten deň ospravedlnil aspon 100-krát. Bolo to hnusné ale tak ako sa mal s tadial dostať?
YOU ARE READING
prečo ta tak milujem? (DOKONČENÉ)
Fanfictionanoo tento príbeh je o tom slávnom hokejistovy Nemáš moc v oblube hokej no keď do tvojho života príde práve on nebudeš ho chcieť opustiť <3