4.

998 24 0
                                    

Už je večer a ja som z Jurajom na izbe. Bavili sme sa a kecali a zrazu bolo ticho a my sme sa k sebe začali približovali. Naše peri sa skoro stretli keby nepríde..
Camilla: Nina kde si? Ježiš prepáčte kurva nina ja som nechce-
Juraj: Pod Ninka ideme ku mne <3
Nina: V pohode Camilla a tak teda ahooj.
Camilla: Uuu tak potom :D [😏]

Boli sme na izbe a Juraj sa začal ku mne približovať presne som vedela čo chce urobiť ale nechala som ho pokračovať. Hodil ma na postel a začal ma bozkávať. Tie jeho sladké pery som si za tých pár sekúnd zamilovala. A každý vieme ako to dopadlo...🔞. A je po tom lahla som na Jura. (LEN PRIPOMIENKA JE TO VYMYSLENÉ A NECHCEM NIKOHO SEXUALIZOVAŤ DAKUJEM TÝM ČO MA CHÁPU <3 ) A tak sme spolu zaspali. Ráno som sa zobudila o 7:00 pretože nám niekto vletel do izby. Bol to Knažko.
Samo: Kurva Juro sme v pici!
Strašne som sa zlakla a tým som zobudila Juraja.
Nina: Pane bože čo sa deje?

Pohlad mňa [Nina]
Ten večer bol skvelí ale ráno bolo zvláštne zobudil ma Samo. Zakričal na Jura a tým že som sa zlakla som ho zobudila. On sa začal prevalovať v posteli a ja som sedela a pozerala na Sama. Videla som ako sa pozerá na moja nohavičky ktoré ležali na okraji postele. Natiahla som sa po ne a on sa na mna nevedel prestať pozerať začínalo mi to vadiť.
Juraj: Čo potrebuješ čo je v pici?
Samo: Preložili hokej
Juraj: A na kedy?
Samo: O týžden
Juraj: No ved to je dobre nie aspon máme viacej času na prípravu bože ty debil rozmýšlaaaj 🤣
Samo: Jaj vlastne ano tak mi prepacte za toto ospravedlnujem sa ja už pojdem čauko.
Juraj: čau

Keď odišiel konečne som mohla pustiť ten paplón. Juro sa len pozeral na moje prsia a bol ticho.
Nina: To sa ti tak velmi páčia?
Juraj: Samozrejme že ano. No dobre idem sa prezliecť a idem na trening.
Nina: A kedy prídeš?
Juraj: No tréning je o 8:00 ale musím ísť skorej niečo si pôjdem kúpiť na papanie a prídem okolo 11:00 :D
Nina: Dobre teda a nevadí že tu budem?
Juraj: Absolutne nie 💕 "pusaa"

prečo ta tak milujem? (DOKONČENÉ)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang