Ráno som išla ku doktorovy na nejakú kontrolu. Jurko ešte spal tak som ho nechala. Keď som prišla domov tak nikto doma nebol asi išiel do obchodu. Bol už obed a Jurko nikde. Neodpisuje mi na správy a nezdvíha mobil po pravde začala som sa o neho báť. Objednala som si nejaké jedlo lebo sa mi nechcelo variť. Bol už večer a Juraj stále nikde tak som zavolala Camille nech príde.
Camilla: Moja zlataa čo sa stalo?
Nina: Jurko mi od rána neodpisuje na správy a nezdvíha mobil kde akože môže byť Cami ja sa o neho bojiim..
Camilla: Neboj saa dneska tu ostanem s tebou a ak bude treba tak aj celý týždeň si moja najlepšia kamarátka <3 "objatiee"
Nina: Dakujem tii <3Večer sme si urobili nejaké dobré jedlo a potom sme už iba spolu pozerali filmy a válali sa v posteli. Okolo 3 rano stále sme boli hore a dala som našu fotku na ig:
Takúto fotku napríklad.
Nina: Camilla!
Camilla: Čo čo čo sa dejee?
Nina: Juraj si to pozrel..
Camilla: Si zo mna robíš piču o čo mu ide?
Nina: Ja-a neviem.. "začala som plakať"
Camilla: Ninkaa mojaa neplaač som tu s tebou! "objatiee"
Nakoniec som to nechala tak a išli sme spať.Ráno stále nič. Juraj nikde ani neodpisuje a ani nevolal. Na mobile som ani nebola. Nemala som na to chuť. Celý deň až do konca týždňa som bola iba s Camillou. Občas sme sa išli aj prejsť. No ale je koniec týždňa čiže nedela a zajtra by sa malo ísť do školi. Neviem ako chcem ísť s bruškom do školi 😅. Akože mám ho ešte také menšie ale ajtak. Asi ostanem doma a normálne poviem učiteľke že som tehotná nebudem to naťahovať alebo si vymýšlať. Uvidíme ako to bude dalej..
YOU ARE READING
prečo ta tak milujem? (DOKONČENÉ)
Fanfictionanoo tento príbeh je o tom slávnom hokejistovy Nemáš moc v oblube hokej no keď do tvojho života príde práve on nebudeš ho chcieť opustiť <3