5.

905 24 1
                                    

Týžden prešiel ako voda a zajtra by chalani mali už hrať hrajú o 5:10 ráno. Je okolo 8 hodín večer a ja som na izbe s Jurkom. Pozeráme nejaké videjká ktoré Jurko pustil. Zrazu nám niekto zaklopal na dvere a vošiel dnu.
Samo: Čaute
Nina a Juro: Čaau
Samo: Juro chcem sa o niečom pobaviť chápeš baby a tak Nina mohla by si prosím
Nina: Jasnee jasnee
Juro: Dobre laska "pusaa"
Odišla som no na niečo som si spomenula tak som sa vrátila naspäť.
Nina: Chalani prepacte ale ono dneska tam je Šimon a už viete čo sa tam môže diať 🥲.
Samo: Zase šukajú?
Nina: Ako vieš?
Samo: Mám vedla vás izbu 💀
Nina: Ahaa som ani nevedela.
Juro: No veď jasné že si nevedela keď si každý deň u mna spala.
Nina: Nejaký problém?
Juro: Nie nie vôbec.

Pohlad mňa [Nina]
Išla som do kúpelne aby som tam chalanov nechala samých. Bola som v sprche urobila hygienu a tak. Keď som vyšla už z kúpelne Juraj len v teplakoch ležal na posteli. On to robí naschval. Tak ja som išla naspäť do kúpelne dala si svoje oblúbené nohavičky a Jurkov dres ktorý je chvala bohu čistý a nie spotený a podobné veci. Vyšla som von a keď ma uvidel Jurko jeho výraz bol že "😮" . Išla som si ku nemu lahnúť a on sa ma spýtal.
Jurko: Nechceš sa stať mojou princeznou?
Nina: Velmi rada <33 "veelka pusaa"
Začali sme sa maznať a on na mne zaspal. Niekto mi volal. Pozrela som sa na mobil a bol to ocino. Išla som do kúpelne aby som Jurka nezobudila.
"zdvihla som"
Nina: Ocino môj ahooj
Otec: Ahoooj zlatíčko moje a ty kde si?
Nina: No vieš oci to je velmi dlhý príbeh ale poviem ho v skratke. S Camillou sme išli na hokej do Pekingu našich Slovenských hokejistou no a my sme ich stretli na letisku a tak nejak som sa spoznala s tým tvojim favoritom 😂
Otec: Neser že chodíš s tým Slafkovským či ako sa volal 🤣.
Nina: Ociii ale máš pravdu. No a vlastne teraz som s ním na izbe a zajtra teda hrajú tak im držím palce.
Otec: Tak to vám prajem aby vám to dlho vydržalo.
Nina: Ďakujeem oci <3
Otec: No dobre zlatko len som chcel vedieť čo je s tebou lebo mi suseda volala že či nám má chodiť polievať kvety 😂 som jej povedal že nemusí ajtak na ne jebeme.
Nina: Ocinoo ale no tak už by stačilo 😂
Otec: Veď dobre miláčik a na tvoje narodky som si vybavil volno a na každý sviatok a občas budem chodiť aj cez víkendy.
Nina: To som rada ocino no dobre ja idem spať lebo je 23:30 a zajtra Juraj vstáva o 3:00 tak ten už spí a ja vstávam o 4:00.
Otec: Dobre tak sa pekne vyspinkaj a potom mi zavolaj alebo napíš ako to dopadlo pretože asi nebudem mať čas to pozerať.
Nina: Jasnee oci dobru nooc.
Otec: Dobru nooc 💕
Bola som rada že som počula ocina ano bolo to tak skoro 3 týždne [prepáčte neviem presne] ako som ho nepočula. Išla som si naspäť lahnúť no uvidela som že je Jurko hore.
Jurko: S kým si volala laska?
Nina: Ocino mi volal že kde som a tak zobudila som ta?
Jurko: No ano ale to nevadí pod ku mne <3
Nina: Prepaac zlatko
Jurko: Už tiiško a spinkaj 💞

prečo ta tak milujem? (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now