7.

864 18 1
                                    

Akurát sme prileteli a ked sme stáli pred letiskom tak som mala divné pocity čo bude teraz so mnou a z Jurajom? On býva v Košiciach a ja tak 100 km od neho. Budeme bývať spolu alebo čo?
Nina: Zlato ako to bude teraz? Ostaneme spolu bývať u nás alebo ako?
Juraj: Milačik dohodneme sa tak že ja pôjdem teraz domov pozrieť našich, rodinu a tak proste.
Nina: Chápem chápem veď budeme si písať a volať a potom môžeš priisť.
Juraj: Jasnee laska milujem ta " pusaa a objatiee"
Odišiel mi môj muž idem plakať ale nie ideme s ocinom a Camillou domov aj sa tesiim ze idem konečne domov ale tieto dni boli úžastné chcem ich späť PROSIIM!!

Taak a sme doma Camillu sme vyložili doma a ocino išiel znova do práce. Neviem ani kedy sa znova uvidíme ale vlastne na moje narodky. Ktoré mám 14.4 a to je za 2 týždeň. Jeziis už sa teším no ale to musia prísť aj chalani ale všetci?? Ved náš dom akože je väčší ale nie obrovský. Tak pozvem ich a uvidím komu sa bude dať. Asi budú chcieť mať od toho všetkého chvilku pokoj hah. No dobre idem sa vybaliť a spraviť si jedlo. No keď som vošla do tej mojej izby "pane bože to som si tu nechala taký bordel no mna jebne". Moja izba bola najväščia zo všetkých ktoré sme mali názorná ukážka..

niečo takeeto :) [ nemusí sa to každému páčiť samozrejme si môžeťe predstaviť inú podla seba <3 ]

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

niečo takeeto :) [ nemusí sa to každému páčiť samozrejme si môžeťe predstaviť inú podla seba <3 ]

Som zvedavá ako bude naňu reagovať Jurko. No dobre bordel som nechala bordelom a išla sa vybaliť. Keď som mala tak nejak všetko hotové tak som bola taká unavená že som zaspala na gauči pri pozeraní nejakého seriálu čo práve išiel v telke.

Prešiel TYŽDEEEN!! Dneska by mal prísť Jurko no konečne ten týžden bol úplne nudný. Ani Camille sa nedalo ísť von bola niekde v Tatrách idk. No je 8:00 hodín ráno a ja som pred pol hodinou vstala akurát som sa doupravila a začala robiť poriadok. Začínať mojou izbou bolo náročné tak som si to nechala radčej na koniec. Začala som kuchyňou ktorá je spojená z obyvačkou. Za hodku som to mala celé hotové a vrhla som sa na kúpelnu. Po kúpelni nasledovala moja izba "pane bože a už sme u nej" len som sama sebe povedala a vrhla sa na to. Trvalo mi to 2 posraté hodiny. Ano naozaj mi to trvalo tak dlho ale moja izba je ako nová zaujmavé takto to tu dlho nevizeralo. No dobre po tomto všetkom ideme urobiť obed. Jurko by mal prísť akurát presne naň tak som sa rozhodla že nám urobím burgre. Je 11:50 a ja dokončujem obed a niekto mi klope na dvere.
Nina: Poď daleej je otvorenee!!
Jurko: Ahooj milaciiik 🥰
Nina: No konečne ta tu mám "objatiee a pusaa"
Jurko: Čo to tu tak rozvoniava?
Nina: Na obed budeš mať moju špecialitu-
Jurko: Budeme.
Nina: No ved budeme my dvaja <3
Jurko: Ty si si nepozerala správy?
Nina: Pozerala veď mi nič neprišlo.
Ukázala som mu náš chat a žiadna nová správa tam nebola.
Jurko: Veď som to posielal tak neviem.
Nina: A kto mal ešte prísť?
Jurko: No moja mamina by mala prísť slúbil som jej to lebo bola nedaleko u takej kamošky tak sme sa dohodli že by sme ta mohli prekvapiť.
Nina: Jeej to ste zlatyy no ved ak tak ju môžeme počkať <3
S Jurkom sme ju čakali no nič tak sme si ten obed nakoniec dali sami. Najedli sme sa a do večera sme nič iné okrem pozerania filmov a maznania sme nič nerobili. Nakoniec sme zaspali spolu na gauči v objatii <3

prečo ta tak milujem? (DOKONČENÉ)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon