Yine her zamanki gibi yatağında gözlerini açtı genç adam karşısında dikilmiş bekleyen genç hizmetçi uyandığını fark eder etmez "Günaydın efendim" dedi. Adam yatağında doğrularak genç hizmetçinin selamlamasını yok sayarak sertçe " banyom hazir mi?" Diye sordu "evet,hazır efendim"dedu hizmetçi,çok korkuyor du karşısında ki adamdan her zaman çatık kaşlı ve ifadesiz yüzü vardi efendisinin sesi ise çok sertti kendisine her zaman bağırır ve onu asalardı.Cris yattaktan kalkarken genç hizmetçi hemen yanina koştu çıplak yatmayi seven adam kalktığında her zamanki gibi dilere destan bi görüntü sergiledi,iri ve kasli vücudunda bir tane kil bile yoktu boyu 185 olan adamın yaninda sanki herşey çok küçük gibi görünüyordu. Cris banyoya doğru ilerledi ve onun icin hazirlanan jakuziye girdi bu sirada yanina gelen hizmetçi onu adim adim takip ediyor bi emri var mi diye bekliyordu. Cris biraz zaman geçtikten sonra hizmetçiye" bugünün programını oku"diye talimat verdi genç hizmetçi "hemen efendim" diyerek söze başladı."bugün 2 de soylular sizin için bir yemek düzenliyor ona katılmanız gerekiyor daha sonra ise köle pazarini ziyarete gitmeliniz..."adam duyduklarindan cok sıkılmıştı güçlü olduğu için bu dünyanın yükü onun omzuna kalmıştı biraz eğlenmek istiyordu hizmetçiyi" sus artık daha fazla duymak istemiyorum! başka plan varsa da iptal et"diyerek susturdu hizmetçi korkarak "A...ama..e...efendi"diyecekceken adamin gür sesi banyoda yankılandı"sana sus dedim!?" hizmetçi sesin etkisinde titreyerek zar zor "p..peki efendim" dedi cris bu adami gormekten sıkılmıştı "sen git" diye emir verdi. Banyodan çıktıktan sonra giyinme odasından görkemli görünen siyah takımı alıp giydi. O sırada kapıdan içeriye giren genç kadın önünde eğilerek"yardım ister misiniz efendim?"Diye sordu adam eliyle gel işareti yaptı, genç kadın hemen gelerek adamın Gömleğinin düğmelerini iliklemeye başladı son olarak kravatını takmasına yardım edip ceketini giydirdi sonra kaçarcasına" Başka bir emriniz var mı efendim" diye sorarak geri geri çekildi. Cris" bana Marlowe'u çağır" dedi marlowe Soylu sınıfına aitti ve Cris en yakın adamıydı. Genç kadın"peki efendim" diyerek odadan hızlıca çıktı. 5 dakika sonra odanın kapısı çalındı Cris "gell" dedi ifadesiz ve sert sesiyle içeriye giren marlowe eğilerek lordunu ve yakın arkadaşını selamladı" merhabalar lordum" Cris ilk defa gülümseyerek" karşıma otur" dedi marlowe onu Duyar duymaz gülümseyerek karşısındaki koltuğa oturdu " beni Emretmişsiniz"dedi Cris bıkkın bir sesle "beni soylularla ve köle pazarında yalnız bırakamazsın" dedi. O sırada kapı tekrar çalındı Cris'in gel talimatıyla içeriye giren hizmetçi saatin ikiye yaklaştığını haber verdi Onun üzerine Chris "Hadi gidelim" diyerek odadan çıktı Arkasından da marlowe onu takip etti. Soruların olduğu yemek soluna girdiklerinde Herkes ayağa kalktı ve eğilerek Cris'i selamladı. Chris elini havaya kaldırarak oturabilirsiniz dedi ve kendine ayrılmış tahta benzer masanın başındaki büyük koltuğa oturdu marlowe da hemen onun arkasından onun sağında yer alan sandalyeye oturdu yemek boyunca soylular ona yaranmak için pek çok hediye verip yalakalık yaptılar Chris ise hepsini ifadesiz bir şekilde kabul etti ancak sıra james'e geldiğinde büyük bir gülümseme ile eliyle gel işareti yaptı hemen ardından birbirinden güzel ve yakışıklı a sınıf 3 köle James'in arkasına dikilmeye başladı adam " sizin seks kölelerinin ne kadar düşkün olduğunuzu bilmeyen yok bu yüzden sizin için en iyi hediyenin bu olacağını düşündüm"dedi bu seviyesiz cümlesine kızan Chris bağırarak "yerinizi bilmelisiniz ben ne istersem onu yaparım Siz kimsiniz de Bunun hakkında konuşacaksınız" dedi James hemen korkuyla af dileyerek eğildi ve kölelerin onunla eğilmesini sağladı güçsüz bir sesle "affedin lordum" dedi marlowe ortamı sakinleştirmek için "kölelerin Harem'e alınmasını sağlayacağım Merak etmeyin ben ilgilenirim" diyerek Cris'i sakinleştirdi Cris de Daha fazla uzatmadan Tamam anlamında başını salladı. Sıkıcı yemeğin bitmesi ile Çok geçmeden Chris köle pazarına doğru yola çıktı marlowe ise arkasındaki araba ile onu takip ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
slave
Teen FictionHayır...burda bitemezdi Veronica pes etmek istemiyordu ama elinden ne gelebirdi ki karşısındaki tüm dünyanın hakimi lord Cris'ti aradığı aşk değildi kizin o güç istiyordu ona yapılanların aynisini yaşatmak istiyordu