Veronica nispeten diğerlerine göre daha iyi sayılan bir kafese kilitlenmişti bir hayvan gibi kitlenmesi onun ağrına gitse de yapabileceği bir şey yoktu kendisi iyi durumdaydı Çünkü ona yiyecek ve Su verilmişti ama yanındaki kölenin durumu hiç iyi gözükmüyordu endişeyle sordu "hey iyi misin?" Ürkek ve zayıf köle cevap vermekle vermemek arasında kalmışken onları buraya kilitleyen Adamın sesi duyuldu "beni dinleyin sizi aşağılık köleler, bugün buraya Sizin hayal bile edemeyeceğiniz biri geliyor sakın ama sakın konuşmayın veya gözüne bakmayın eğer o sizi isterse kimse sizi kurtaramaz"diye bağırdı Veronica Kimin bu kadar kibirli olduğunu merak etse de göze batmamak için bu işe karışmamaya karar verdi. Tam o sırada yanındaki köle öksürmeye başlayıp kan kusunca Az önce onlara bağıran adama seslenerek "Hey yardım et burada kız ölüyor!" Dedi Bir an kendini tutamayarak daha sonra ne kadar Aptalca bir şey yaptığını fark etse de çok geçti karşındaki adam kızgın bir şekilde ona doğru gelip kırbaçla vurmaya başlamıştı bir yandan da sen kimsin ki benimle bu şekilde konuşuyorsun diye bağırıyordu Cris kırbaç ların acısına rağmen hatalıydım Ama kızın ölmesine izin veremezsiniz diye sesinin çıktığı kadar bağırdı adam daha sert vuracakken birden darbesi havada kesildi Adam tam onu engelleyen kişiye bağıracak ken karşısında gördüğü kişiyle dizlerinin bağı çözüldü ve eğilerek selam verdi onu durduran Cris hemen arkasında da marlowe vardı Veronica darbelerin neden kesildiğini merak edercesine kafasını kaldırdığında asla göz göze gelmemesi gereken kişiyle çoktan bakışma ya başlamıştı Her ne kadar pişman olup başına indirse de yine her şey için çok geçti konuşmamaya karar verdi ama chris'in buna izin vermek gibi niyeti yoktu sert bir sesle sordu sana neden vuruyor Adam hemen açıklamaya çalıştı"e...efendi." Cris daha ilk kelimeyi tamamlayamadan onu susturdu ve "ben o köleye sordum" diyerek Veronica gösterdi Veronika tereddüt göstermeden başını kaldırdı ve konuşmaya başladı "o kız ölmek üzereydi ama kimse o kıza yemek dahi vermedi Ben bunu ona söyleyince bana vurmaya başladı"dedi bir nefeste sonra yine aynı şekilde başını yere indirdi ve demeye başladı Tanrım... adamın konuşması neden bu kadar uzun sürmüştü Veronica yanlış mı yaptı diye çok tereddüt ediyordu yine kızdı kendine Göz göze bile gelmemesi gereken adama neler söylemişti ama o haklıydı ve ne konumda olursa olsun haksızlıklara karşı her zaman dik durmayı severdi Veronica kendi düşüncelerine bolmuşken Cris çoktan adamın elindeki kırbacı almış adama vurmaya başlamıştı adam ağlayarak yalvarıyor bırakması için Tanrıya dua ediyordu Cris stresini attıktan sonra marlowe'a "bunu hapse at" diye Emir verdi. Marlowe ikirletmeden muhafızlara adamı itti adam hala çaresizce yalvarıyordu marlowe arkadaşının her zaman Adil olduğunu biliyordu. Bu sırada Cris onun karşısında bu şekilde cesurca konuşan köleye baktı ve kafesine açtırıp tasmasından çekiştirerek onu oradan çıkarttı Veronica tasmasından çekilmesi üzerine mecburen kafesten çıktı Tedirgin di korkuyordu ama Duygularını belli etmemeye çalışıyordu Cris "sen benimle geliyorsun "dedi ve veronika'nın itiraz etmesine izin vermeden onu arabasına attı ve son hızla köle pazarından saraya doğru sürmeye başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
slave
Fiksi RemajaHayır...burda bitemezdi Veronica pes etmek istemiyordu ama elinden ne gelebirdi ki karşısındaki tüm dünyanın hakimi lord Cris'ti aradığı aşk değildi kizin o güç istiyordu ona yapılanların aynisini yaşatmak istiyordu