s****

347 3 1
                                    

  Veronica biraz önce yaşadıklarını anlamaya çalışıyordu önce kendisine iyi davranmış sonra kızmıştı. Güya sahibi olacak bu adam hiç dengeli gözükmüyordu neyse ki söylentilerdeki kadar psikopat değildi. Bir an kendisine tecavüz edeceğini düşünmüştü

  O bunları düşünürken daha önce ona kuralları açıklayan yaşlı hizmetçi yanına geldi ve endişeyle;
"Ne oldu neden bu kadar erken çıktın? Yoksa onu kızdıracak bir şey mi yaptın." Diye sordu.

Veronica hızlı bir şekilde"hayır!...yani zannetmiyorum bana bundan sonra kişisel hizmetçisi olacağımı söyledi."

Bunu duyan yaşlı kadının ağzı şaşkınlıkla açıldı. Chris gün içinde bile çok fazla hizmetçi değiştiren biriydi ancak şimdi ona hizmet edecek bir kişi istemişti ve bu kişi daha yeni tanıdığı kuralları bilmeyen bir çömez di. Yaşlı kadın bunu iyi bir şey olarak değerlendiremiyordu kendisi bile yıllardır baş hizmetçi olmasına rağmen lordun ne istediğinden emin olamıyordu. Şaşırdığını belli etmemeye çalışarak genç kıza"tamam şimdilik sorun yok gibi" dedi.

Genç kız kadının verdiği tepkiyi anlamasa da bir şeylerin ters gittiğinin farkındaydı. Bu konuda çenesini kapalı tutmaya karar vermişti çünkü burada yeniydi ve kuralları bilmiyordu. Yaşlı kadına " şimdi ne olacak? "diye sordu.

Bu sorunun cevabını yaşlı kadın da bilmiyordu ama tabii ki karşısındaki kıza bunu söylemeyecekti. Şimdilik sabah kapatıldığı odaya onu geri kitleyecek ve sabah marlowe ile konuşacaktı. Bu yüzden kıza "sabah kitlendiğin odaya gidiyoruz ben söyleyene kadar sakın hareket etme!" dedi.

Genç kız başını tamam anlamında salladı ve odaya doğru giderken derin düşüncelere daldı. O kendi kendine düşünürken etrafında ona merakla bakıp onu inceleyen hatta küçümseyici bakışlar atan diğer hizmetçileri fark etmemişti ta ki içlerinden bir tanesi " hahaaha orospuya bak lordumuz kimseden bu kadar kısa sürede sıkılmamisti"diye bağırana kadar.

İşte Veronica şu anda çok sinirlenmişti karşısındaki sürtük onu orospu demiş ve onu küçümsemişti. Kendini sabahtan beri olan olayların etkisiyle normalden daha sinirli hissediyordu şu anda mantıklı düşünüp çenesini kapatacak halde değildi ve sinirle kendisini küçümsen hizmetçinin yanına gidip" lordun kimden sıkıldığı belli "diyerek sert bir tokat attı.

Neye uğradığını şaşıran sürtük pardon hizmetçi hışımla ağlamaya ve kendini yerden yere atmaya başladı. Gürültünün sesini duyan yaşlı kadın hızlıca oraya geldi ve bi yerde ağlayan hizmetçiye bı onun tepesinde dikilen yeni köleye baktı. İşte şimdi büyük sicmisti.

Yerde ağlayan hizmetçi boğuk bi sesle "bu orospu bana vurdu" dedi. Veronika sinirle bak hala o***** diyor diyerek kızın üstüne bir daha atladı. Daha sonra bu kararından pişman olacağına emin olsa da bu sürtüğün altında kalamazdı.

Yaşlı kadın yeni köleye üzülse de belli etmeden sert bir şekilde ona tokat attı ve ardından "sen kimsin ki lordun malına vuruyorsun!!?"diye bağırarak azarladı. Muhafızlara seslenerek " bu kızı hücre atın ne yemek verin ne su"dedi.

Veronica şimdi daha da çıldırmış ti bu s***** yüzünden ceza almış ve ilk gününden sorun çıkarmıştı yaşlı kadına gözleri dolmuş bir şekilde "o bana sataştı ben haksız bir şey yapmadım "diye söylendi. Bunun üzerine ağlayan hizmetçi ben bir şey yapmadım geldi bana vurdu lordun kimden sıkıldığını belli olduğunu söyledi diyerek daha çok bağırmaya ve ağlamaya başladı.

Yaşlı kadın kurallar gereği yeni ceza verecekti kararı kesin di bu sırada lorda da hizmetini görmesi için yeni bir kole gönderecek bu kızın cezasının bitmesine bekleyecekti. Hem bu süre marlowe ile konuşmak için de bir fırsattı.

Muhafızlar Veronica yı sürükleyerek hücreye attılar ve kapıyı da sert bir şekilde çarptılar. Veronika'nın sürüklenerek götürüldüğünü gören yerdeki hizmetçi gözyaşlarını silerken yüzünde pis bir gülümseme vardı.

Gece Chris mışıl mışıl yatağında rahat uyurken Veronica için tam bir işkenceydi susamıştı ve bu karanlık rutubetli hücrede kalmak ona hiç iyi gelmiyordu. Kaldığı hücrede gideceğim olmadığı için zamanı kestiremiyor du artık gücü kalmamıştı duvara dayandı ve yere çöktü başını ellerinin içine alarak sessiz sessiz ağlamaya başlamıştı.

Neden? Kendine bu soruyu 1000 defa sordu Veronica tamam köle olduğunda huzurlu bir hayatı olacağını düşünmüyordu ama bu da neydi böyle bu kadarı da fazlaydı gerçekten acaba bugün tanıştığı adam onun burada olduğunu bilse ona yardım eder miydi? Veronica akklina  buna benzeyen sorularla yorgunluktan uyuyakaldı.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

slave Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin