Lanet olası ayrılığımızın 60. günü. Şu aptal güneş yeniden doğuyor işte. Ve ben yine uyuyamadım. Büyük bir tekmeyle fırlattığım yorganımla bir telefonumda uçtu. Aman tanrım! Hayatımda bir tek o kaldı .. Okul var hazırlanmam lazım. Annem isteksizce hazırlandığımı gördü. "İstersen bugün gitme okula?"
"Gitmeyip oturacak mıyım evde."
"Evde oturma benimle işyerine gel patrondan izin alıp biraz alışveriş yaparız ne dersin? Öğretmenler boşu boşuna kafa şişirmek için var zaten. Canın sıkkın gibi. Hadi eğlenelim biraz. "
"Anne şaka mısın?"
"Tabiki şaka yapıyorum çabuk hazırlan okula geç kalıcaksın."
"Hazırlanıyorum zaten giyiniyorum bakmaz mısın?"
15 dk içinde hazırlanıp çıkmıştım. Hava soğuktu fakat üşümüyordum.Hızlı yürümeye bayılıyorum. Sanki diğer insanlardan üstünmüşüm gibi hissettiriyor. Otobüs durağına geldim. Kimsecikler yok. Aman tanrım gene otobüsü mü kaçırdım? 45 dk. da bir otobüs mü geçer?
***
Okula geldim yine şanslıyım yoklama alınmamış.. En ön sırada oturuyorum fakat inek değilim. Geçtim sırama oturdum. Allahım bıktım bu sınıftaki salaklarla ders görmekten! Kendimi bazen hayvanat bahçesinde hissediyorum..Okulda kız olarak anlaşabildiğim insan geldi sonunda,ASYA.
"Günaydin Helen. Gene neyin var?"
"Günaydın. Yok bir şeyim."
"Yine uyuyamadın demi?"
"Evet"
"Unut diyorum sana unut kendine gel artık. Bugün yeni biriyle tanıştırıcam seni, çok yakışıklı görmen lazım. Benim manitam var ve çok seviyorum. Yoksa kaptırmazdım sana."
"İstemiyorum asya."
"Neden?"
"İstemiyorum"
"İtiraz kabul etmiyorum bebeğim çıkışta benimlesin annenden izin bile aldım dünden."
"Ya ama ama..""Asya ve Helen kesin sesinizi hem geç kalıyorsunuz hemde konuşuyorsunuz utanmazlar ..."
Asya ile birbirimize bakıp kıkırdadık.Asya'nın dediği gibi unutmalı mıydım acaba? Sevse bu zamana kadar gelirdi. Belki de hala seviyor sadece akıllanmamı istiyor. Hayır aptal olma Helen. Kendine gel. Belki de Asyanın tanıştıracağı senin en değerlin olucak belli mi olur.
***
Lanet sancılarım tuttu gene. Yok beni sınıyordu. Ben gidip başkasını sevmeye çalıştım. Belkide biraz zaman geçmesini bekliyordu. 60 gün oldu ya ne zamanmış. Unutmaya çalışıyorum oda olmuyor. Ona en bağlandığım zaman beni bıraktı. Ne yapalım bırakmasaydı. Çok geç artık. Bi kurtulamadım şu sancılardan. Acaba aşk sancıları mıydı?***
"Helen okulun bitmesine 20 dk kaldı ve şu tipe bir bak. Müzikçi izin verdi gel iki dk. Tuvallette tipini düzeltelim."
"Ya saçmalama asya iyiyim ben böyle beni beğenen böyle beğensin."
"Bu tiple evde kalıcaksın kalk dedim."
"Öf be tamam."
"Hocam biz çıkıyoruz."
"Tamam çocuklar anneniz arayıp izin verdiğini söyledi bidaha derse gelmenize gerek yok gidebilirsiniz."
"Teşekkürler hocam.""Oha Asya anneme müzikçiyi mi arattırdın."
"Tabiki hayır aptal Ebru'dan arayıp izin alması için ikna ettim."
"Biliyorum senin o ikna etmelerini. Ne diye tehtit ettin yine kızı anlamiyorum ki."
"Napıyım sinir oluyorum bari bir işe yarasın değil mi?"
"Ahaha delisin deli.""Helen giy şunları da."
"Heyyy bunlar benim kıyafetlerim değil mi?"
"Ta kendileri"
"Ama nasıl?"
"Akşam anneni aradım. Sen duştayken gizlice odandan istediğim kıyafetleri alıp balkondan attı."
"Ya inanmıyorum size ya"
"Bıktık hepimiz bu halinden hepimiz eski Heleni - o çatlak, deli, manyak kızı - özledik."
"Biliyorum.Barış'ın beni terk etmesinden beri çok değiştim. Özür dilerim."[LILITH]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUNA TESLİM
Romance2015 yılında lisedeyken, kendi yaptığı hata yüzünden, aşık olduğu Berksanın gitmesine sebep olan Helen, 2022 yılında Berksan ile karşılaşır