Mezuniyet balosu güzeldi. Rümeysa dediğini yaptı ve içeriye girmedi. Canım arkadaşım Arda ve ben içip içip kıyameti kopardık. Otelin havuzuna bile kustuk. Felaketti. Biz çok sarhoş olduğumuz için arabayı Rumi sürmek zorunda kaldı. Ardiş bir süre sonra hareket kabiliyetini kaybettiği için arka koltuğa teptik onu, bende ön koltukta kıvrıldım.
"Sabahlıyoruz değil mi gençler." dedi Rumi.
"Ne?"
"Sabahlamak diyorum, gün doğumunu izlemek diyorum, olur mu diyorum?"
Ruminin söylediğine göre o anda büyük gürültüyle horlamaya başlamışım. Arda hiç cevap bile verememiş garibim. Çok içtik anlasana be Rumiş ne sabahlaması. Bizden ses gelmeyince hepimizi benim öğrenci evine çıkarmış herkesi biryere koyup kendisi çift kişilik yatağıma çöreklenmiş.
*****
Birden kulağımın dibindeki telefonun çalmasına uyandım. Zil sesi ne berbat öyle. Sussana allahın cezası!
"Aloğ"
"Sınırsız ev interneti için duymayan kal..." kırmızı tuş.
"Manyak mısınız abi sabah sabah, off saat kaç acaba" diyerek gözlerimi açtım. 40sn boşluğa baktıktan sonra saate bakacağım aklıma geldi ve başımı yastıktan kaldırıp oturdum. Telefona baktım saat 10:42. Birden önüme gelen saçlarım dikkatimi çekti.
İyuv bu ne saçlarımdakiler pirinç tanesi mi? İyuv. Acilen temizlenmem lazım. Allahım bune ortalık batmış. Arda da kanepede yatıyor. Onun tarafında neden kusmuk yok? İyuv ben değil Arda benim üstüme kusmuş iğrenç. Ortalıkta iyuv diye bağırarak zıplamaya başladım. Arda ölü gibi asla sesime tepki vermiyordu. Ağrılı uyaran verelim bakalım. Meme ucunu döndürdüm. Eliyle elimi itti. 5 puan. Ama gözleri açmadı. Glasgow koma puanı 7 bunun. Neyse uğraşamıycam. Tekrar saçım dikkatimi çekti iyuv, kollarım elbisem olamaz iğrenç. Heryer kusmuk içinde.
Rumi beni duymuş olmalı ki diğer odadan benim kendi öz canım yatak odamdan çıktı.
"Ne ciyaklıyorsun sabah sabah" dedi gözünü ovuşturarak.
"Üstüme başıma bak, Arda üzerime kusmuş iğrenç."
"Ahahahshshshs. Çok iyi ya aahahshhshs"
"Gülmesene be. Adam ölücek bu arada glasgowu 7, alkol komasında bu"
"Bir şey olmaz ona, 2 tane taze diplomalı doktor var yanında. Uyusun bırak. Git bi duş al, bende kahvaltı hazırlıyorum."
"Tamam giriyorum ben duşa, bu prinç taneleri kafamdan çıkar umarım."
"Ahahshdhdjdh çıkar çitile biraz"
"Of geç dalganı tamam"
"Ahahshshshdhdhhd"
****
Rumi sucuklu yumurtanın kokusunu alması için tavayı resmen ardanın burnuna soktu. Arda koma glasgow dinlemeden uyandı.
"Oha ne ara uyandınız, kahvaltı hazırladınız kızım ruhum duymadı."
"Ruhun kokusunu duydu ama Arda bey, kalk bakalım."
"Of başım çok ağrıyor ağrı kesici var mı? Çok kötüyüm. Helen nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUNA TESLİM
Romantizm2015 yılında lisedeyken, kendi yaptığı hata yüzünden, aşık olduğu Berksanın gitmesine sebep olan Helen, 2022 yılında Berksan ile karşılaşır