12. Сүрэг бүрдсэн!

2.3K 427 73
                                    

Саяанагын талаас:

"Босоорой. . . .Босоорой явах цаг боллоо" хэмээн хүн дуудаж эхлэхэд нойрмог хэдий ч чамгүй айдастай нүдээ нээлээ.

Би "Юу болсон бэ?"

Лиса "Сүрэг бүрдсэн! бид яарахгүй бол болохгүй нь. Одоо л хамаг хүчээрээ тэмцээд ч болов зугтах хэрэгтэй. Үгүй бол бидэнд ирээдүй гэж байхгүй. Би лав энэ хачин амьтантай гэрлэхийг хүсэхгүй байна" гэсээр үнэхээр айж, яарч бас сандарсан байдалтай Мила бид хоёрын хүлээсийг хутгаа тасалж байлаа.

"С-Сүрэг бүрдсэн гэдэг чинь юу гэсэн үг вэ? ийм хурдан уу?"

Лиса "Тийм ээ, тэд шөнө дунд хоёр бүсгүй авч ирсэн. Сүрэг бүрдсэн болохоор маргааш юм уу нөгөөдөр гэхэд хурим болох нь гарцаагүй. Энэ ойгоос зугтах бараг боломжгүй зүйл боловч хийхээс өөр аргагүй. Ядаж л тэмцэж байгаа үхэх хэрэгтэй" гэж хэлээд Мила бид хоёрын богцыг зэр зэвсэгтэй минь хамт өгөв.

Мила "Нөхрүүд. . . бидний нөхөр яах болж байна?"

Би "Тийм шүү. Манай нөхөр өчигдөр бидэн дээр ирсэн. Тэр мансуурсан байсан" гэж хэлэхэд хоолой зангирна.

Лиса "Ингэж хэлж байгаад уучлаарай. Гэхдээ нэгэнт л мансуурсан бол түүнийг эмчлэх арга байхгүй. Тэр удаан л үхэх болохоос биш үхсэнээс өөрцгүй гэсэн үг. Харин Милагын нөхрийн хувьд бол хаана байгааг нь бид үнэхээр мэдэхгүй"

Лисатай үргэлж хамт явдаг бүсгүй "Бусад бүсгүйчүүдийг сулласан. Бид яарах хэрэгтэй!"

Мила "Үгүй ээ, би нөхөргүйгээр хаашаа ч явахгүй! тэр байхгүй бол би амьдарч чадахгүй"

"Б-Би ч бас Сухог орхиж чадахгүй хордсон үгүй нь хамаагүй би түүнийг зүгээр болгох аргыг заавал олох болно!"

Лиса "Охидоо! хайртай дотно хүмүүсээ тэдэнд алдсан хүмүүс нь зөвхөн та хоёр биш! энд байгаа охидыг бүгдээрээ ой дотор ганцаараа явж байсан гэж бодож байна уу? тэд бүгдээрээ ойр дотно хүмүүсээ алдсан! бид бүгдэд хэцүү байна. Тэглээ гээд 20хон бүсгүй бүтэн ой дүүрэн араатны эсрэг тэмцэж чадахгүй. Тэмцлээ ч хэн нь ч амьд үлдэхгүй. Бид гарах ёстой. Ойгоос зугтах хэрэгтэй!" хэмээн шамдуулав.

"Ойлголоо зугтацгаая" гэж намайг хэлэхэд Мила үнэхээр цочирдсон байдалтай над руу харна.

Мила "Ч-Чи үнэхээр нөхрөө орхиж явах гээд байгаа юм уу?" гэж лавлан асуув.

Би "Лисагийн хэлдэг үнэн бид ой дүүрэн араатныг яагаад ч дийлэхгүй. Тиймээс тэдний айдсыг авч ирэх хэрэгтэй"

/Дууссан/ 👑 KINGS 🔹 S5 👑 [🌏 Earthweb🕸]Where stories live. Discover now