2. Bölüm

4.3K 58 22
                                    

Paketi sehpanın üzerine koyup çıkmak için kapıya yönelmiştim ki evin içinde çalan bir telefon sesi duydum. Donup kaldım. Aynı anda cep telefonum titredi, gelen mesaja bakmak için onu cebimden çıkardım.

"Marvin'den gelmediği sürece hiçbir aramayı cevaplama!"

Cep telefonumu geri koydum ve evdeki telefonun sesini takip ettim. Onu ofiste bulmadan önce başka birkaç odaya bakmıştım. Masaya yürüdüm ve arayanın kimliğine baktım. Jack'den gelen bir çağrı, bu çok garipti. Telefonumu çıkarıp yeniden mesaja baktım. Korkmaya başlamıştım. Cevap vermemeye karar verdim. Güvende kalmak için evden ayrılırken, jack'in bana yazdığı gibi kapıyı kilitledim.

O günden sonra jack için birkaç iyilik daha yaptım. Bir BMW'yi başka bir şehirdeki rastgele bir parka götürdüm, oradan aldığım başka bir arabayı jack'in evine getirdim. Daha sonra jack'in çalışanlarından biriyle öğle yemeği için buluştum. Bana bir çanta verdi bunu ilk gittiğim eski eve götürdüm. Jack bana eğer çantanın içine bakacak olursam bundan haberi olacağını söylemişti. Sonra birkaç kez o eski eve gidip adı sam olan o dev adamla bir süre kalmamı istemişti. Bu süre boyunca yaklaşık 3500$ kazandım.

Yakın zamandaysa jack bir gece evinde kalmamı istedi. Ondan gelen kısa mesajla uykumdan uyanmıştım.

"Geceyi evimde geçirmene ihtiyacım var bebeğim"

Onu şahsen hiç görmemiştim ama onunla telefonda birkaç kez konuşmuştum sesi tıpkı görünüşü gibi çok sexy ve erkeksiydi. Birkaç kural şartıyla bana geceyi evinde geçirmem için 1000$ ödeyeceğini söyledi.

O akşam evine gittim sokak boştu herşey normaldi ama verandanın ışığı yanıyordu. Yürüdüm kapının kilidini açtım içeri girdim ve tekrar kilitledim. Evdeki herşey aynı görünüyordu.

"Hoşgeldin"

Hemen arkamda duyduğum ses ile çığlık attım.

"Sakin ol tatlım"

Onun jack olduğunu anlamam ile derin bir nefes verdim.

"Korkuttuysam özür dilerim"

"Evde olmadığını sandım" dedim.

Onu iyice süzdüm fotoğraftakiden daha yakışıklı ve 25 ila 27 yaşları arasında gözüküyordu. Üzerinde siyah takım elbisesi vardı. Bakımlı bir adamdı.

Konuşmaya başladı.

"Bu gece önemli bir işim var, mutfak masasına kuralların listesini bıraktım"

Sonra bana yaklaşıp yanağımı öptü.

"iyi geceler bebeğim"

"Beni öpmene gerek yoktu"

"Öpücük sevmez misin? Ben çok severim"

Bana gülümseyerek baktı.

"Uykumdan uyandırdın beni"

"Ha yani uykundan uyandırdığım için bu kadar sinirlisin? Saat daha uyumak için çok erken değil mi? Herneyse. Özür dilerim ihtiyacım olmasa rahatsız etmezdim seni bunu telafi edebilirim ama şu an gerçekten geç kalıyorum"

"Tamam affediyorum görüşmek üzere"

Veda edip çıktı sonra arabasına binip gitti. Bütün eşyalarımı salona koydum, önce mutfağa sonra da yemek odasına gittim tahta masada boş bir bardağa tutturulmuş bir kağıt parçası vardı. Üzerinde jack'in bahsettiği kurallar yazıyordu.

1-İçeri girdiğinde kapıyı kilitle

2-Sadece marvin'in çağrılarını cevapla

3-Saat 9 ile 11 arasında hiçbir musluğu açma

4-Saat 10'dan sonra kim olursa olsun kimseye kapıyı açma.

5-Koridorun sonundaki dolabın kapağı açıksa kütüphanede uyu. Kapalıysa istediğin odada uyuyabilirsin.

6-Bahçivan gece yarısı gelir camlara tıklamaya başlarsa saklan

7- Televizyonu aç ve bütün gece açık kaldığından emin ol. Sakın bunu yapmayı unutma!

8- Buzdolabını istediğin gibi kullanabilirsin.

Ödemeni sabah yapacağım iyi geceler.

Tüm kuralları yerine getirmiştim, dürüst olmak gerekirse ilk başta bu kararımdan pişman olmuştum fakat zaten orada olduğumu ve para kazanacağımı düşününce evde kalmaya karar verdim. Tüm kurallara uyduğum sürece herşey yolunda gidecekti. Yine de biraz garip geliyordu. Neydi bu perili bir ev mi? Saat 9'da yatmayı planlıyordum çünkü tüm o garip şeyler o saatte başlayacaktı. Saat 8.50'de yani yani son kez dişlerimi fırçalayıp musluğu kapattım. Koridordaki dolaba baktım kapının kapalı olduğu görünce eşyalarımı en üst kattaki odaya taşıdım.

Oda oldukça hoş korkuyordu. Odada gördüğüm kapıyı açınca giyinme odasına açıldığını farkettim. O kadar büyük bir odaydı ki erkek kıyafetleri vardı. Sanırım burası jack'in odasıydı ama bana dolap kapalıysa eğer istediğim odada kalabileceğimi söylemişti. Yatağa girdim ve uyumaya hazırlandım.

Her ihtimale karşı kapıları kilitlemiştim, yatağın içinde telefonuma bakıyordum. Jack'den artık mesaj gelmiyordu. Evi ile alakalı neden bu kadar katı kurallara sahip olduğu ile ilgili kafamda senaryolar kuruyordum.

Bunları düşünürken uyuyakaldığımı ve tam olarak saat 22:16'da çalan kapı ziliyle uyanmamdan anladım.

DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin