6. Bölüm

2.1K 38 34
                                    

Hepinize merhaba sevgililerim. Umarım gününüz güzel geçiyordur. Bu sıralar yoğunum biraz okulla uğraşıyorum ve ingilizce şarkı yarışması için hazırlanıyorum birazcık da mental çöküntü yaşıyordum ama şu an çok iyiyim aldım kahvemi güzel bir bölüm yazacağım.

----------------------------------------------------------------------

Çıplak ayaklarımı yere sürte sürte aşağıya indim.

Jack kapıyı açmış kargocu ile konuşuyordu.

"Adınız soyadınız?"

"Arda nielsen"

2. Dediğini anlamıştım soyadı idi ama 1. dediğini anlamadım ismi dediği gibi miydi?

Kargocuya imza verdikten sonra kapıyı kapattı.

"Kimsin sen?"

"Neyden bahsediyorsun?"

"Senin adın jack değil."

"Evet adım jack değil ama yakınlarım bana jack der."

"Neden?"

"Çünkü ismim Türk ismi."

"Sen amerikalı değil misin?"

"Babam Amerikalı ve annem Türk."

"Yani melezsin?"

"Uzaylıymışım gibi bakma bana hiç mi başka uyruklu insan görmedin zaten Amerikayıda başka uyruklu insanların gelmesiyle nüfus oluştu sonuçta."

"Haklısın kusuruma bakma. Bu arada gerçek adın neydi?"

"Arda"

"Arda"

Kafasını salladı yemek yedikten sonra üstümü giyindim. Onunla yaşayalı 1 ay falan oluyordu. Aslında eğelenceli birisiydi her ne kadar dışarıdan donuk bir tip gibi görünsede. Koltuğa oturup bir dal sigara yaktım. O da karşıma oturmuş karşılıklı sigara içiyorduk.

İçinden şarkı mırıldanmaya başladı. Durdu ve boş boş birbirimize bakıyorduk.

"Dersin yok mu bugün?"

"Var."

"Gitmeyecek misin?"

"Daha var. Bir dakika sen benim gitmemi mi istiyorsun?"

"Hayır be ne alaka? Bu saatlerde giderdin hep geç kalma diye."

"Yoksa sen eve karı mı atacaksın? Sevgili mi yaptın?"

"Evet seni attım bak."

"Hııı çok komik hem zaten üniversite'nin son ayındayız dersler boş geçiyor artık."

"Sen bilirsin."

Ayağa kalktı.

"Bu akşam sinemeya gidelim hem farklılık olur evde otur otur nereye kadar?"

"Tamam gidelim."

"Ben çıkıyorum o zaman akşama görüşürüz."

"görüşürüz."

Anahtarlarını alıp çıktı. Sonra ben de kampüs'e gittim.

Ders arası sofia ile sohbet ediyorduk.

"Yalnız takılmaktan sıkılmıyor musun hiç?"

Yalnız takılmak? Bu son aylarda yaşadıklarımı düşününce aslında yalnız yaşantımdan baya uzaklaştığımı farkettim.

"Hayır ben yalnız değilim."

"Kampüste ne zaman yanına gelsem yalnızsın. Hiç başkasıyla görmedim seni."

DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin