10.Bölüm:Kamp

275 16 5
                                    

-Gelinini..ve kızını bu seferlik affediyorum

-Batuhan oglum sende geliyosun

-Yigit amca aslında şirk-

-Şirketi filan boşver iş yapıcak o kadar adam var sen merak etme

-Peki

-Çocuklar ben kapma gelemiyorum ziyaret etmem gereken birkaç yer var..

-Peki halacıggım

Asrın çok sevimiş gibiydi emirin sofrada gelinin kelimesini bastırması garibime gitmişti.Herkes yemegini yedikten sonra oturma odasına geçmiştiler.Ben bahar ve asrında sofrayı toplamaya başlamıştık çünkü hizmetlilerin mesaisi de bitmişti.Bahar sofrayı toparladıktan sonra efe huysuzlandıgı için yanına gitmişti.Asrınla birlikte bulaşıkları makinaya diziyorduk sonra emir ve batuhan'ın kapıya dogru gittigini gördüm asrını da alıp emirin yanına gittim ugurlamak için..

-Aaa yenge biz tanışamadık ben batuhan 

-Batuhan benim çok küçüklükten arkadaşım hatta kardeşim

-Memnun oldu bende azra

-Abi küçük,kardeşindi dimi

-Küçük mü ben ordan bakınca ilkokul çocugu gibi mi görünüyorum

-Asrın büyütme,batu bu da evlatlık olan işte biliyosundur hep anlattıgım

-Haa o hiç sevmediginz olan

-Ne diyosun lan sen

-Emir kardeşim Allah sabır versin..Neyse ben kaçtım yarın görüşürüz

-Görüşürüz

-Güle güle

Uykum gelmişti mutfaktaki işi asrına bırakıp odama çıktım banyoya girdim ve  sıcak suyu açtım üzerimdekilerden kurtulup sıcak suyun altına girince rahatladıgımı hissettim.Yorgundum bu yüzden fazla oyalanmadan duştan çıkıp bi havluya sarıldım kıyafetlerimi getirmeyi unutmuşum..Neyse zaten emir odada degildir zaten diye çıkmıştım ancak emir sürekli oturdugu koltukta yayılmış telefonuyla ilgileniyordu.Beni farkedip bakınca baştan aşşagı süzdü sonrada kısık bir ıslık çaldı.

-Yardımıma ihtiyaç duydun demek

-Hayır emir,alakası bile yok

-Eminmisin?

-Evet

-Peki,sen kaybettin

-Aman aman 

Sırıtıyordu..Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim ve kapıyı kilitledikten sonra üzerime pjamalarımı geçirdim ve banyodan çıktım.Emir hala eski yerindeydi fakat üzerini degiştirmişti eşofman ve herzamankinden çok çok farklı bi şekilde siyah bi sweet şaşırmıştım şaşkınlıgımı bir kenara bırakarak emire kaç gün kalacagımzı sordum.

-Herhangi bi sorun çıkmassa 5-6 gün kalırız 

-Tamam..Peki bavul lazım

-Gardırobun üstünde

-Sence ben ordan alabilir miyim emir?

-Şurdan bi sandalye çek alırsın

Etrafıma baktıgımda yatagın yanındaki makyaj masamın kenarında döner sandalye vardı.Hemen onu alıp gardırobun önün getirdim.Emirin gözü üstümdeydi döner sandalyenin üzerine çıkıp bavula uzanmaya çalıştım fakat yararı olmadı.Tam parmak uçlarımı kaldırıp almayı deniyecekken birden sanalye hareket etti bende dengeni saglayamayıp sert zemine düşmeyi beklerken emir tuttu bian ne oldugunu anlamayarak gözlerimi açtıgımda emir yine sırıtıyordu.

Sempatik mafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin