Ollin pov.
Juoksen teillä, ja yritän etsiä Aleksia. En voi vieläkään uskoa, että suutelin juuri häntä, mutta en voi nyt miettiä sitä. Täytyy löytää Aleksi. Huudan vielä Aleksin nimeä. En kuule vastausta. Kai hän on mennyt jo edeltä kotiimme, sillä hän lähti juuri siihen suuntaan. Päätän, että on parasta mennä kotiin. Todennäköisesti Aleksi on siellä.
Joonas
Avaan ulkooven. "Voi vittu", Aleksi huutaa ja juoksee sisään. Rapussa hoipertelee joku vanhan mummon käppänä, joka katsoo minua paheksuvasti. Muodostan sanan "Anteeksi" huulillani ja suljen oven. Aleksi on istumassa jo sohvalla. "Mitäs nyt on tapahtunu? Mikset oo Ollilla?", kysyn. "Mä... Mä vahingossa suutelin sitä ja sitten juoksin pakoon, oon ihan luuseri", hän parkuu. Miten voi vahingossa suudella jota kuta? "Okei... Et todellakaan oo luuseri. Mut siis... Onks sulla jotain tunteita Ollia kohtaan vai...?", kysyn varovasti. Aleksi katsoo lattiiaan ja vastaa: "Ei". Pyöräytän silmiäni ja istun Aleksin viereen. "Sun ei tarvii valehdella. Mulle voit kertoa mitä tahansa, mä en tuomitse. Lisäks, Olli on mun paras ystävä, joten ehkä se auttais", kerron. Aleksi nyokkää. "Okei. En oo aijemmin tykänny samasta sukupuolesta, joten tää on mulle aika vaikeeta... Okei siis. Äh. Tykkään Ollista. Tykkään Ollista ihan helvetisti", hän kertoo. Naurahdan. "Mitä?!", Aleksi kysyy luokkautuneena. "Hahah, nauroin vaan tolle sun ihan helvetisti", matkin Aleksin ääntä ja alamme nauramaan. "Mutta siis. Kyl mä tiiän miltä susta tuntuu. Mäki tykkään yhestä jätkästä. Ja, onhan Olli ihan saatanan kuuma, joten ymmärrän", sanon. Aleksi kattoo minua yllättyneesti. "En meinaa sillä tavalla", huudan ja heiluttelen käsiäni. Aleksi nyökkää ja naurahtaa helpottuneena. "No aijotko kertoa sille?", kysyn. "En uskalla varmaan... Olli on hetero, tunteet on syvältä", hän sanoo hiljaa. Naurahdan taas kerran. "Jätkä kai sä nyt huomaat että Olli on 100% homo. Toisaalta ymmärrän sen miks luulet niin koska Olli on ainoastaan kertonu mulle, ja no... Nyt mä kerroin sulle", sanon. Aleksi hymyilee onnellisena ja halaa minua. Sitten ovikello soi. Menen avaamaan, ja oven takaa sisälle juoksee huolestunut Olli. "Missä vitussa Aleksi on?! Ookko nähny sitä", hän huutaa paniikissa ja kävelee olohuoneeseen. Siellä häntä odottaa etsimänsä ihminen. "Aleksi", Olli sanoo hymyillen ja menee halaamaan Aleksia. Aleksi hymyilee minulle Ollin olan takaa. Hymyilen takaisin. He ovat söpöjä yhdessä.
~~~
Sanoja: 355
Pidin lupaukseni omg :D Tää on vähä lyhyt, mut huomenna tulee pitempi. Tai siis en oo varma koska pitkä koulupäivä ja sit viel treenit mut katotaa! :)
YOU ARE READING
Bad Idea || oleksi
ChickLitMitä tapahtuu, kun Aleksi, uusi jäsen liittyy bändiin, muuttaa kotikaupungistaan toiseen kaupunkiin, eikä hänellä ole vielä asuntoa kyseisestä kaupungista? No, onneksi bändissä on hyvänäköinen basisti Olli, joka tarjoaa yösian omasta kodistaan. Pian...