Ollin pov.
Otan peittoni pois päältääni ja läähätän kuin joku koira, koska on niin kuuma. Tuijotan hetken kattoa jonka jälkeen päätän lähteä hakemaan vettä. Olen matkalla keittiiöön, mutta katseeni siirtyy johonkin muuhun. Aleksi nukkuu sohvalla, mikä on ehkä maailman söpöin asia. Tai siis ei ehkä. Se on. Minulla on toisaalta paha mieli, koska Aleksi oli ollut koko loppu illan mykkä ja oli mennyt melkeinpä heti nukkumaan. Ja vielä sohvalle. Ei edes viereeni. Tai siis pelkkiä kavereitahan me ollaan, mutta silti. Kävelen Aleksin luokse ja silitän hänen poskeansa. Miten joku voi olla näin täydellinen? Yhtäkkiä hänen puhelimeensa tulee viesti. Joltain Matildalta. Kurtistan kulmiani ja päätän mennä katsomaan viestin. Puhelin avautuu hetkessä, kun vain näytän Aleksin kasvoja sille. Minulla on ihan salapoliisi olo. Naurahdan. Nauruni loppuu lyhyeen, kun nään viestin.
Marilda-muru<3
M: Moi rakas! <33 Miten menee, tuuksä siis huomenna syömään mun kanssa?
Minä (Olli): Moi? Ikävä kyllä pitää ohittaa nää treffit, koska olen homo ja ihastunut yhteen ihanaan ihmiseen. Älä enää soita mulle senkin kusipää. Jätä mut rauhaan vittu.
Okei, okei. Myönnän kyllä, että kirjoitin noin, mutta poistin kaiken lopulta. En minä sentään niin paha ole, vaikka tekisikin mieli olla.
Minä (Olli) : Moi? Mulle ei sovi huomenna, koska on bändi hommia. Jos vaikka joskus muulloin? Kun noin paskan päivän oot menny keksimää
M: aa, ok. Sori. Rakastan sua muista! <3
Minä (Olli) : mmm...
En voi kyllä helpolla Aleksia päästää tästä, joten oli pakko. Hän tulee vihaamaan minua, mutta itsehän hän tömän sotkun aiheutti. Samassa huomaan, että kyseinen herrasmies sohvallani herää. "Mitä...?", hän kysyy taivaallisella aamu äänellään. Näytän puhelinta hänelle. "Samaa vois kysyy sulta. Kuka vittu on Matilda?! Ja miks vitus suutelit mua, jos sulla on joku toinen?! Se merkkas mulle paljon. Tiedätkö, olin ihastunu suhun, mutta nyt tän jälkeen, mitä oot menny aiheuttamaan, niin en todellakaan ole enää", huudan ja loppuun naurahdan kuivasti. Aleksi näyttää pelästyneeltä.
" A-a-anteeks...",hän sopertaa." ÄLÄ VITTU PYYTELE ANTEEKS KU EI SITÄ EES KUULE KUKAA KU OOT JOKU HIIRI MUTTA PALJON ISOMMALLA KROPALLA! MÄ HALUAN, ETTÄ SELITÄT MULLE TÄN KAIKEN. KAIKEN", huudan. Ei tämä minusta tunnu kivalta, että huudan Aleksille, mutta pakko se kai on. Hän tietenkin alkaa itkemään. "SÄ ET TIEDÄ MINKÄLAISTA MULLA ON OLLU MENNEISYYDESSÄ! SÄ ET HELVETTI VOI OLETTAA, ETTÄ MÄ VAAN SYNNYIN TÄLLÄSENÄ PASKANA HILJASENA JA UJONA! SIIHEN ON SYYNSÄ. MUA KIUSATTIIN RAJUSTI JA VÄKIVALTAA KÄYTETTIIN, KUN OLIN PERUSKOULUSSA. ETTÄ JOO, SIIHEN ON JOKU SYYNSÄ. JA ET SÄ VOI HELVETTI MENNÄ KOMMENTOIMAAN TOISTEN KROPPAA TOLLA TAVALLA KUN VIELÄ SE ON SE YKS ASIA MISTÄ VITTU OON EPÄVARMA JA MELKEIN TAPOIN ITTENI SEN ASIAN TAKIA, JA KIITSO VAAN, NYT NE AJATUKSET ON TAKAISIN MUN PÄÄKOPASSA. EIHÄN SIIHEN PALJOA TARVITTU! ONNEA NYT VAAN ETTÄ RIKOIT MUT TOTAALISESTI" hän huutaa raivon ja itkun vallassa. Olen jo aloittamassa pyytämään anteeksi, mutta hän keskeyttää minut. "JA MITÄ MATILDAAN TULEE, NIIN JOO, HÄN ON TYTTÖYSTÄVÄNI! SE PIKKU PUSU OLI VAAN KAVERILLISTA, SE EI MERKANNU MULLE MITÄÄN. NO JOO, OLIN MÄKI IHASTUNU SUHUUN, MUT ENPÄ TAIDA ENÄÄ. OLIN JUST EROOMASSA MATILDASTA JOTTA VOISIN KERTOA SULLE MUN TUNTEISTA, MUTTA EI SITTEN", hän huutaa. Itku pääsee minultakin. Aleksi pakkaa kamansa ja väin lähtee. Kello on jotain kolme yöllä. Koitan huutaa hänen peräänsä, mutta hän on itsepäinen.Aleksin pov.
fuck. Nyt vittu jonnekki missä saa olla rauhassa. Metsään? Kyllä. Alan kävelemään metsä polkua pitkin, aina vain syvemmälle metsään. Olen kulkenut jo noin 15 minuuttia, kun nään jonkun mies oletetun edessäni. Hän on puheutunut mustaan, enkä nää kasvoja. "Tuu mun mukaan", hän sanoo pelottavalla, möreällä äänellään. "Ehei, en varmasti tule", naurahdan hermostuneesti ja käännyn siiheen suuntaan, mistä tulinkin. Pakeneminen on kuitenkin mahdotonta, onhan kello aika paljon. Mies tarraa ranteestani kiinni ja kääntää minut takaisin itseään kohden. Sitten hän alkaa kävellä, ja käskee minun seurata. Pian edessämme näkyy rämä mökki, johon mies menee ja käskee minunkin mennä sisään. Järkytyn, kun nään...
~~~
Sanoja: 632
Hahah jätin hyvään kohtaan 😈 Zori mul oli rankka koulupäivä ja sit viel pitkät treenit mut ainaki sain kirjotettuu jotain. Mut hei yks kyssäri: Teenks sillee et julkasen tosi pitkiä lukuja, mut niit sitte tulee harvemmin, vai sitte sillee et julkasen lyhyitä mut sit niit tulis usein? :) Se ois moro ny
YOU ARE READING
Bad Idea || oleksi
ChickLitMitä tapahtuu, kun Aleksi, uusi jäsen liittyy bändiin, muuttaa kotikaupungistaan toiseen kaupunkiin, eikä hänellä ole vielä asuntoa kyseisestä kaupungista? No, onneksi bändissä on hyvänäköinen basisti Olli, joka tarjoaa yösian omasta kodistaan. Pian...