13. Dôveruješ mi? ;)

571 54 2
                                    


"Zdravím, Sue..." pozdravila človeka na druhej strane a ja som si domyslel, že tým človekom je jej "náhradná" matka a tak som ju nechcel rušiť. Avšak nedalo mi to a musel som si aspoň časť vypočuť.

Melory:
"Ja ti dám také 'zdravím'! Už pár dní mi neberieš telefón, všimla si si vôbec, že som ti volala?!" zvyšovala hlas Sue, keď som s ňou telefonovala. "Prepáč, mobil som vôbec nekontrolovala a mala som vypnuté zvonenie, mám totiž nový mobil a ešte som sa na ňom poriadne nenaučila robiť..." "To ťa neospravedlňuje! Asi si bola veľmi zaneprázdnená, čo?" zaironizovala "no áno, veď vieš...koncertovanie a tak." "Tak koncertovanie, hovoríš? Nechcela si náhodou povedať, že ťa príšliš zamestnávajú chlapci a hlavne Purdy?!" "Ou, nie! Nie je to tak, ako to vyzeralo...ja len... jeden idiot v publiku ma provokoval,"vysvetľovala som "Tak idiot...odkedy nadávaš, mladá dáma? A čo malo znamenať to, že s ním spávaš? Čo sa to tam deje?" "Vieš čo, dám ti link na rozhovor, v ktorom som všetko vysvetlila. S nikým nespávam, moje telo je neporušené,"zašepkala som, aby ma nepočul Andy, ale podľa neprítomného úškrnu som usúdila, že to nepomohlo. "Ale pobozkala si ho a správala si sa...no..." "Viem, je mi to ľúto. Nechala som sa vyprovokovať." "A čo to tvoje vystupovanie? Nie je to až príliš...sexi?" "Ja som na pódiu prirodzená, robím čo chcem...ale ok, budem sa krotiť, dobre?" potrebovala som ju upokojiť, pretože stále nesmierne vyvádzala. "Fajn a už žiadne bozky s Purdym! Frank bol vytočený ešte viac ako ja! Nechci, aby sme ľutovali, že sme ťa niekde pustili." "Fajn, budem poslušná dcérenka,"zapriadla som do telefónu a ona sa zasmiala. Telefonát sme teda ukončili bez ťažkostí. Potom som si len tak sadla za stôl s ostrým nožom v ruke. Rozmýšľala som nad posledným rozhovorom a len tak ledabolo som si v rýchlosti bodala nôž medzi prsty (čo, bohužiaľ schytal stôl). Zrazu sa pri mojich rukách zjavili Andyho potetované dlane a pozeral na mňa z výšky. Zdvihla som zrak a usmiala som sa, vzápätí som mu bez toho, aby som sa pozerala vrazila nôž medzi prostredník a ukazovák. On sa tak preľakol až nadskočil, najprv sa zamračil, ale opätovne sa usmial, keď zistil, že prsty sú celé. "Poď sem! Ukážem ti ten trik, naučil ma to Frank,"vyhŕkla som a on si sadol na stoličku oproti mne a natiahol ku mne svoju dlaň.
Andy:
No čo...bez prsta budem vyzerať drsnejšie-pomyslel som si a sadol som si oproti nej. Chytila moju ruku a zatiaľ čo si nožom prečesávala dlhé modré vlasy, záhadne sa opýtala:"Dôveruješ mi?" Tiež som nahodil záhadný úsmev a nechal sa unášať jej očami, ktoré ma prevrtávali. Boli ako rozbúrené more...Tak nádherné!
"Tak napoly,"uškrnul som sa a zatvoril som oči. Počul som bodanie, ale necítil som bolesť. Napokon som oči otvoril a pozeral ako ma naďalej hypnotizuje a aj napriek tomu má nôž v absolútnej moci, ovládala ho. "Prečo ťa Frank niečo také učil?" "Sebaobrana. Tvrdil, že je dôležité vedieť narábať so zbraňami. Frank je policajt,"ozrejmila. "Dbal o moju ochranu."

Melory:
"Aká bola tvoja mama? Poznala si ju vôbec?" opýtal sa znenazdajky a mňa táto otázka tak vykoľajila, že som ho nechtiac porezala. Skrivil tvár bolesťou a zastonal. Pozrel na prst, z ktorého mu tiekla krv, ale ešte stále ho mal a to bolo hlavné. "Bože môj, Bože môj!" bedákala som a potom som sa s pohľadom upretým do stropu ospravedlnila Bohu za vyslovovanie jeho mena nadarmo. "V pohode, môžem si za to sám,"poznamenal Andy a ja som lietala okolo neho a hľadala som náplasť alebo aspoň servítky, ale bezvýsledne a tak som k nemu priskočila a chytila som mu ruku "veľmi ma to mrzí, ja len...Bože!" bola som v strese a on na mňa len pobavene pozeral. Jeho výraz sa však zmenil,  keď som si jeho poranený prst priložila k ústam a krv som vysala. Následne som ranu pobozkala: "To sa zahojí," povedala som upokojujúco, akoby som hovorila s malým dieťaťom, ale všimla som si jeho pohľad a zistila som, čo som práve urobila. Vo vnútri som zomierala od hanbi a tak som sklopila zrak:"Toto vždy robievala moja mama...keď som spadla z bicykla, pri naháňačke..." počula som svoj hlas ako ma zrádza, v hrdle sa mi vytvorila obrovská hrča a ja som nevládala ďalej rozprávať, hlas sa mi jednoducho zlomil. "Mala dlhé, vlnité vlasy hnedej farby a modré oči, tie moje sú vraj presne také isté a keď sa smiala v lícach sa jej robili jamky...." "...tak ako tebe..." dokončil a ja som sa poddala svojim citom.
Andy:
Cítil som vinu za jej smútok. Nemala ľahký život a ja som jej to neustále pripomínal mojimi všetečnými otázkami. Jatril som jej rany a ona tu teraz stála ako kôpka nešťastia, telo sa jej triaslo pod návalom emócií a vlasmi sa snažila zakryť plač. Postavil som sa a objal som ju, pritúlil som si ju na svoju hruď a nechal ju, nech sa uvoľní. "Prepáč, ja...väčšinou..." "Pššššt, to je dobré,"hladkal som ju po vlasoch a chrbte. Vdychoval som jej vôňu, ktorá bola kedysi sladká, ale teraz ju vystriedala kombinácia korenia a orgovánu. Tričko som už mal zmáčané od jej slaných sĺz a chladili rovnako ako moje myšlienky. Nechcel som ju rozplakať, ale podarilo sa mi to!

Melory:
Bolo mi jedno, že Andy Biersack ma vidí plakať a že ma drží v náručí ako nikto predtým, pretože som sa sústredila len na smútok. Stala sa zo mňa citlivka. Fuj, mohla som sa hanbiť! Kde sa podela tá citovo vyprahnutá chudera, ktorou som bola? Ako mi len chýbala!
Keď som sa upokojila Andy sa posadil na stoličku. "Pôjdem hore,"oznámila som mu a naznačila som horné poschodie. Keď som však prechádzala okolo neho potkla som sa o nohu stoličky, na ktorej sedel. Zachytil ma a tak som skončila na jeho kolenách, neohrabane a hlavne s rozpakmi som sa chcela postaviť, ale nepustil ma. Čo to malo znamenať? Hľadel mi do očí a potom presunul svoju ruku za môj krk, bez slova si ma pritiahol k sebe. Strácala som nad sebou kontrolu, keď som cítila jeho vôňu Playboy a hľadela do tých očí, z ktorých som nič nemohla vyčítať. Jedno však bolo jasné-chcel ma pobozkať. Tvárou sa približoval tak, že sme sa už dotýkali čelami a jeho ruka blúdila po mojom chrbte. "Mel,"vyšlo z jeho úst a zase sa o kúsok priblížil. "Andy,"vzrušene som zašepkala...

V tej chvíli sa rozleteli dvere od záchoda a vybehol z nich CC. Bleskovo som odskočila od Andyho až som narazila nohami o operadlo gauča. Náraz mi podrazil nohy a ja som sa zvalila dolu hlavou na gauč div som si nezlomila väzy. Aby toho nebolo málo, tak som sa skotúľala ešte aj z gauča. CC ku mne pribehol a podal mi ruku:"Čo vyvádzaš?" čudoval sa a snažil sa nahodiť vážnu tvár, ale aj s Andym sa rozosmiali na celé kolo, čo prilákalo Asha:"Ako to, že sa smejete a ja tu nie som?" zahlásil. " Ja som len...ukazovala Andymu nové tanečné kreácie a...no vystrašil si ma!" oborila som sa na CC-ho a dúfala som, že neprekukne moju lož. "Prepáč..." úškŕňal sa. "Mel, ty si plakala?" opýtal sa Ash a ukázal ma moju roztečenú maskaru. Tomu chlapíkovi nič neunikne! "Nie, ja som...skúšala váš imidž...Pôjdem hore!" vyrapotala som a už som bežala hore schodmi.
Čo sa to tam práve stalo? Naozaj sa ma Andy Biersack, chalan, ktorého najtajnejšie milujem, snažil pobozkať?
Môj Bože! (Prepáč, Pane) To sa už nikdy nesmie stať! Má priateľku, má Juliet a hoci ju neznášam ako len najúprimnejšie viem, nesmie niečo také robiť! Dostala som však odpoveď na otázky: "Ako pôsobím na chalanov?" a "Pôsobím tak aj na Andyho?" Áno, pôsobím aj naňho...

História sa opakuje (BVB-FF)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora