22. Deň voľna a netopiere ako symbol lásky

668 53 8
                                    

Teraz už bude nasledovať len pár nudnejších častí (aspoň podľa môjho názoru) až do doby, kým ich vzťah nevyjde najavo a kým neskončí turné, tipujem tak ešte 4 časti (bez tejto). Takže, keďže sa blížime ku konci, chcem sa opýtať, či by ste chceli druhú sériu, pretože ju pripravujem a mám celkom dosť materiálu! :) Takže mi dajte vedieť a ja dám trochu vedieť vám, o čo v druhej sérií vlastne pôjde ;) *N


Juliet vypadla (konečne). Hneď ráno ako sme zastavili v novom meste, ktorým bola Minnesota, si so všetkými svojimi kuframi stopla taxík a odfrčala na najbližšie letisko. My ostatní sme mali deň voľna a tak sme si boli obzrieť mesto. Fotila som ako bláznivá všetky pamiatky a chalanov, aby som mohla dať nejakú foto na instagram. Štyri fotky tam už boli- prvá bola tá, ktorú som zhotovila prvý deň v Tourbuse s chalanmi v odraze zrkadla/ vtedy, keď sa naša kariéra ešte len začínala. Ďalšia bola moja skromná selfie (ktoré sú teraz také populárne), treťou bol Ash, ako sa snaží zapáliť oheň drievkom a kameňmi a štvrtá plápolajúci oheň z nášho „táborového" posedenia. Bolo teda na čase pokračovať v pridávaní a dokumentovaní mojich ciest po svete, respektíve našich.

Mobil cvakol vo chvíli, keď sa Andy postavil na piedestál k soche vystavenej na námestí a nahodil pózu ala: „Čo sa tak vyvyšuješ, aj tak mám väčšie svaly!" Túto som sa však rozhodla nechať si len pre seba. Potom sme zamierili k fontánke, alebo skôr k pramienkom vytryskujúcim zo zeme do väčšej výšky než som dosahovala ja sama. S Ashom sme sa tam rozradostene rozbehli a nechali na seba padať kvapky. Cítila som sa ako na letnom daždi, tancovali sme, až sme boli totálne mokrý a chalani si to kamerovali namiesto toho, aby sa pridali. My sme neprestávali poskakovať v kalužiach vody a mňa nezastavili ani remienkové sandále, ktoré som mala obuté. Potom som došla späť k chalanom a ťahala som Andyho zo sebou späť „na dážď". „Neblázni, budem mokrý," protestoval. „To mi je novinka, nebuď ako namyslená slečinka," podpichla som ho a už konečne pod sprchou som ho tuho objala. Bozky som si však musela odpustiť, pretože verejnosti ešte nebolo známe, že Andy ukončil svoj dlhotrvajúci vzťah a teraz tvorí pár so mnou. A tak sme sa naďalej skrývali! Nehovorím však, že mi svoju náklonnosť neprejavoval, boli to malé veci, ale boli zatiaľ dostačujúce-neustále kráčal vedľa mňa, zhovárali sme sa (a on vynechal otázky o mojej rodine), jeho ruka občas zablúdila na môj chrbát a občas sa letmo dotkla tej mojej, alebo si na chvíľu preplietol pár prstov s tými mojimi, čochvíľa mi tiež odhŕňal neposlušné pramene vlasov z očí, ktoré tam zavial vietor. Boli to znamenie, ktoré by si nikto nebol všimol a predsa boli tak viditeľné!

Potom sme šli po námestí a nejaký hipísaci tam hrali na mandolínu a vyspevovali ostošesť. CC s Ashom k nim pribehli a my za nimi. „Hej, poznáte nejaké naše piesne?" opýtal sa Ash a chlapec s dredmi a slnečnými okuliarmi prikývol: „Jasné!" povedal a tak začal s kamarátmi hrať jednu z ich piesní a Ash so CC-m sa roztancovali. Musela som to kamerovať, Ash bol taký podarený, keď skackal (chápte: tancoval). A kdeže by som sa ja nepridala a spolu so mnou aj Jay, tlieskali sme a skackali, pospevovali sme si. Cítila som, že tu patrím-presne na to námestie a k tým muzikantom. Aj ja som bola taký exot, vlasy modré a v nich indiánske pierka + moje nové tetovanie, ktoré už mohlo vyjsť na slniečko a tak sa lapač snov vynímal na mojom ramene.

Dnešný deň bol ten najlepší z najlepších, všetci sme si užívali krásne počasie, mestské pamiatky a jeden druhého. V neposlednej rade sme nahliadli aj do obchodov, kúpila som si štýlový čierny klobúk a tričko s Batmanom, ktoré som okamžite musela mať. Len čo som vošla do obchodu zbadala som ho a rozbehla som sa k nemu s rozradosteným povzdychom. Andy na mňa zvláštne pozeral a tak som mu to vysvetlila: „Nikdy som ti to nepovedala, aj keď som videla, že nosíš tričká s jeho logom, ale ja...zbožňujem Batmana! Zbožňujem každú jednu časť a jednoducho milujem Jokera!" rozplývala som sa a on vykúzlil úsmev. Tričko bolo dokonalé a z väčšej časti mi odhaľovalo jedno rameno (schválne to, na ktorom bolo tetovanie). Potom sme šli ďalej a vzrušene sme debatovali o Batmanovi, pretože aj on ho miloval. Spoločne sme spomínali na všetky dobré hlášky: „Pamätáš ako Brucovi väzenská stráž povedala: Na samotku, kvôli ochrane, a on na to: Ja nepotrebujem ochranu, a stráž na to: Kvôli ich ochrane!-A ukázala na ostatných väzňov?" „Samozrejme, alebo ako mu jeden väzeň pred tou bitkou povedal: Tu si v pekle, trpaslíček a ja som Lucifer, a on odpovedal: Ty nie si Lucifer, ale rozcvička!" Smiali sme sa a bavili veľmi dobre,  ale v hlave mi stále zneli Julietine slová ohľadom akejsi Scout, ktorej vraj Andyho prebrala a ja som túžila vedieť viac-viac o jeho minulých vzťahoch.

Keď sme vyšli z ďalšieho obchodu a chalani šli popredu, Andy ma zastavil a chytil moju ruku. Nápadne sa poobzeral okolo seba a potom mi na ruke pripol náramok na ktorom bol pár netopierov. Bol prekrásny a ja som si ho vďačne obzerala. On dodal: „Netopiere, pretože rovnako ako Batman som sa najprv bál, ale potom som zo strachu urobil svoju silnú stránku a stvoril som niečo veľké," hovoril o našom vzťahu a ja som pochopila, že sme mali rovnaký strach preskočiť ten múr/ že chyba nebola len v tom, že on ma ignoroval, ale aj ja som sa tomu bránila. Obaja sme však strach prekonali zrovna tak ako Batman. Všimla som si na jeho ruke rovnaký náramok a pousmiala som sa. A tak sa netopiere stali symbolom našej lásky....


Andy:

Po dokonalom dni sme sa vybrali do hotela, aby sme sa ubytovali. Recepčná sa na nás pozrela a spočítala nás, nostalgicky sa opýtala: „Chcete 8 izieb?" Keďže sme sa s chalanmi vopred dohodli o tom, kto s kým bude na izbe prebral som velenie. „Nie, budeme v izbách po dvoch. CC s Ashom, Jake s Jinxxom, Jay s Mattom a ja s ňou," ukázal som na Melory po mojom pravom boku a chytil som ju za ruku. Mel na mňa začudovane pozrela, vôbec netušila, že by mala spať so mnou, bola to pre ňu novinka.

Recepčná nám teda dala kľúče a my sme sa tam pobrali, šli sme výťahom až na najvrchnejšie poschodie. Mel stále po mojom boku s rukou v tej mojej sa nervózne ošívala a ja som na ňu pobavene pozrel: „Deje sa niečo?" opýtal som sa. „Nepovedal si mi, že budeme spať v jednej izbe," zamračila sa. „Prepáč, prekáža ti to?" „Nie, ja len... správaš sa tak sebaisto. Čo ak nás niekto uvidí?" Nahol som sa k nej a dal som jej bozk do vlasov „neboj, aj tak sa to raz prevalí," zašepkal som. Vystúpili sme z výťahu rovno v obývacej miestnosti. Vlastnili sme strešný apartmán, ktorý mal presne 4 izby a viedli z neho schody až na strechu. Vpravo bol menší bar s drinkami, barový pult a vysoké točiace sedačky, takže celú pravú stranu si zabral Ash, ktorý zhodil svoj batoh na zem uprostred izby a už letel za bar: „Kto chce namiešať mojito?" usmieval sa zjavne vo svojom živle. „Ja si dám Sex on the Beach," zažartovala Mel „ale, ale, niekto vystrkuje rožky, ale keďže tu nie je pláž tak ti bude musieť stačiť moja izba,cica," Ash na ňu hravo žmurkol, ona sa zachichotala a ja som sa proti tomu ohradil: „Daj si pohov, kamoš!" Mel si to tu zatiaľ lepšie obzrela, oproti nej trónila dlhá kožená sedačka cez celú stenu, ktorá bola do polkruhu a za ňou vysoké okná, z ktorých bol perfektný výhľad na mesto. Pred pohovkou bol malý nízky konferenčný stolík a okolo neho na zemi vankúše, na stole vonné sviečky a na stenách gramofónové platne a čierna gitara. Malo to tu štýl!

Jake s Jinxxom si bežali zabrať tie najlepšie izby a CC sa chystal vyvaliť na sedačku a pustiť obrovskú telku visiacu nad malým krbom, ale zakopol o Ashov batoh a hodil papuľu, kvalitne sme sa nasmiali. „Šikovný CC, nevie sa pozerať pod nohy," doberal si ho Ash z bezpečnej vzdialenosti „neporiadny Ashley, nevie si uložiť svoje veci," vrátil mu to CC a zviechal sa zo zeme. S Mel sme sa šli pozrieť na izby a ona okamžite vybrala tú, ktorá bola najviac presvetlená denným slnkom a nachádzala sa v nej aj kúpeľňa. Uprostred bola veľká posteľ s kopou vankúšov hnedej farby, ktoré ladili s priesvitnými hnedými závesmi po stranách odsúvacej sklenej steny, ktorá tvorila jednu zo štyroch stien izby a viedla na malý balkón. Mel hodila batoh na zem a znova sa nervózne usmiala. Docvaklo mi, že má strach byť so mnou v jednej izbe a zvlášť po tom, ako som jej nakecal tie veci o tom, že by som si predstavoval ju, keby som isté veci robil s Juliet. Jedno však bolo isté a to, že som dnes večer nemal v pláne zájsť s ňou ďalej, než bolo potrebné.

Zvrtla sa ku mne a navrhla, aby sme sa šli pozrieť hore na strechu.


Melory:

Najprv som onemela pri pohľade na vkusne zariadený apartmán, potom pri pohľade na izby a teraz pri pohľade na strechu. Bol to raj, všade dookola boli kvety rôznych tvarov a farieb, niekto sa tu o to zjavne staral. Okrem toho tu bol okrúhly stôl a dve „slamené" sedačky, čierne ozdobné zábradlie a dva lehátka (žeby na opaľovanie?). Najviac ma však dostala odroda modrých ruží, ktoré boli vždy mojimi obľúbenými kvetmi! Nemohla som odolať a to miesto som si ihneď odfotila aj spolu s Andyho hlavou, ktorú zboku strčil do objektívu môjho mobilu. Táto fotka putovala na instagram s popisom:


Hope you everyone have a great day!  I spent my time with amazing people in this beautiful city before tomorrow's concert where I will see all of you, guys  :3 :P


a bola zatiaľ dokonalou bodkou za týmto dňom.

História sa opakuje (BVB-FF)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang