8.BÖLÜM

38 2 0
                                    

Şarkı önerisi : Justin Bieber- Where are you now
Cameron Dallas- She bad

Multi : Mert

Çakıl'dan ;

Mesajı gördüğümde beynim sanki çalışmayı durdurmuştu. Yıllardır beni arkadaş olarak gördüğünü düşündüğüm kız benden hoşlanıyormuş. Belkide aşık olmuştur. Belkide ben yanlış anlıyorum ama başka bir açıklaması olamaz.

Ece mesaj yaz bölümünde parmağını tutuyordu ancak basmıyordu. Sanırım Ona baktığımı hissettiği için bana döndü. İşte şimdi yakalandım. O mesajı görmemiş gibi yapmalıydım.

"Hayırdır Çakıl ne bön bön bakıyorsun? " diyip göz kırptı.
Böyle yapınca tıpkı bir kıroya benziyordu. Aç bir kıroya. Ben de açım. Ama kıro değilim. Yalnız konunun saçmalığı....

" Açım. " dedim aniden.

" E geldik zaten Çakıl. "diyip gülümsedi. Yıılaaan nasıl da gülümsüyor. Yalnız şuan +50 dizi izleyen teyzelere döndüm sori.

Kafeden girince Ece yine Ece'liğini ortaya koyarak ultra mal bir yere oturdu. Lan ne anlıyorsa böyle yerlerden. O değil de acaba sorsam mı Ece'ye mesajı. Yada Esila'ya sormalıyım? Ama o zaman Hem Ece'ye araları bozulabilir hem de gururu kırılır kızın. En iyisi çok kurcalamamak. Garson gelince siparişlerimizi verdik.

"Ece mesajı gördüm. Ne demek oluyo? "

Dediğimde ilk önce yüzü düştü ama anında toparladı. Belkide kendimi o kadar kaptırdım ki konunun gerçekliğine öyle sandım.

" Mert falan yazmıştır canım.!? "

" Mert? "

" Mert. " dedi. Aklıma TFİOS geldi bak. Ece'nin zoruyla izlemiştim ama mükemmeldi be!

"Maybe Mert will be our always"

"Maybe Mert will be our always"

Diyip gülmeye başladık aynı anda.

.

Ece'den

Şuan okuldayız. Öğleden sonraki ilk ders bitmişti ve biz tenefusteyiz.

Çakıl 'Mert yazmıştır' diye ortaya attığım beyazın en açık tonu yalana inanmıştı. Yani sormadığına göre öyle umuyorum. İnşallah subaneke amin.

Ama bir sorunumuz var. Çakıl ve Mert , Esila'yla nereye gidersek peşimizden geliyorlar ve ben Esila'ya öğle arası olanları anlatamıyorum.
Mert ve Çakıl'ı bizim sınıftaki Yekta ile konuşurken görünce kaçış fırsatı buldum yo ye.

Esila'nın kulagına ,

"Kanka önemli şeyler anlatıcam. Mert ve Çakıl'dan kurtulmalıyız." Diye fısıldadım.

"Bence tuvalete gidelim."

"Esila hedef belirlendi! Tuvalete yardır.!"

Biz kaptırmış giderken bir ses duyduk.

"Ece ! Es ! Sınıfa mı ?" Dedi arkamızdan biri.

"Benim duyduğumu sende duyuyor musun ajan şahingötü?" Dedi Esila.

" Kanka sen kendini baya kaptırmışsın bu işe. "

Arkamızı döndügümüzde bize seslenenin Yekta olduğunu gördük.
Mert'ler çağırtmış olabilir. Güvenemiyorum da.

"Yoo" dedik Esila'yla aynı anda.

"Nereye o zaman?" Diye atladı Çakıl. Kanka sen azcık karışmasana. Hiç mi olmaz. Peki.

GÜN OLUR MAVİYE BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin