2.BÖLÜM

94 5 3
                                    

MULTİ ECE

Alarm seninde aq . Okulunda aq . Uyuyamamanın da aq .

Evet anladığınız üzere sabahlara sövüyorum . Ahh okul var . Mmm okul varsa Okyanus ta var mmm . Okyanus okulun populer olmayan tas mahlukatı . Sevmiyormuş boyle şeyleri . Populer diye sahte arkadaşlıkları . Ama cidden okyanus gibi çocuk . Gözleri falan... Böyle mavi görmedim . Onu da grupta istiyoruz ama  o  istemiyor . Her neyse

Üzerime formalarımı giyip mutfağa geçtim . Sabahları kahvaltı yapamıyorum . Aslında düşününce başka ne zaman kahvaltı yapabiliriz ki ?  Anlatamadım galiba neyse .  Kahve yapıp içtim .

Montumu giyip , çantamı da aldıktan sonra çıktım . Okul eve yakındı bu yüzden Esila kamkacığımla beraber yürüyoruz . Esila'yı evinin önünden alıp yürümeye devam ettik .

"Kanka yov hani şu Oki var ya Facebook hesabı açmış . Acaba kim ikna etti hzbshj " diyip güldü.

Oki dediği Okyanus . Hayır gülmekte haklı taş falan, popülarite istemiyor , e facebook hesabı açmak istemiyodu . Acaba neden istemiyodu . Yoğun ilgiden gotu kalkar diye mi korkuyodu acaba ? Sjnsn Bence kesin oyleydi .

"İstek falan gönderdin mi kanka ? " dedim

"Tabii ki gönderdim . Mal mısın ? "

Mmm hemen profiline girelim . oha ! Oha ! OHa ! OHA !  Yeni hesap ama 400 küsür beğeni var ? Düsündürücü..  (elini çenesine koyup düşünen emoji )

--

İlk ders ingilizce . Vuhuu . Bayılırıım . Dersler zar zor sıkılarak geçti . Öğle molasına cıktık . Merdivenlerden iniyordum . Bir kalabalıkk vardı . Aceba ne oldu . Hmm kavga mı var ki . İnsallah kavga vardır kdjdj . Ne izlemesi eğlenceli değil mi ?

Topluluğun yanına gittim . Lan lan ! Oki degil mi o ?  E yohammına . Lan bu cocuk hani sevmiyodu . Dur bi soralım .

Önüme gelen ilk kıza sordum .

"Ne oluyo ? "

"Okyanus hesap acınca okullar arası populer oldu . Sen hala gormedin mi ? " SİN HİLİ GİRMİDİN Mİ -.- (Nurella emojisi)

Cevap vermedim . Olum bu Oki ne çıktı lan jsjsk .Döndüm gidiyodum . Tabii ki takmadım . Yemek yiycem ben jsjan.

"Ece!"

Bana mı çağırıldı ?

OY VERİN  !!

GÜN OLUR MAVİYE BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin