3.BÖLÜM

59 5 0
                                    

Hmm merak ettim lan kim acaba . Dönelim bakalım .

"Ece bekle . "

Kim olabilir tahmin edin ? Hadii zor değil . Ahaha Okyanus sandınız dimi ahahha .Fake attım . Zaa sqhrty Tabii ki Çakıl .

"Yemeğe mi ? " diye sordum .

"Evet . Hadi gel ben ısmarlıycam ."

Hmm Çakıl ısmarlıyorsa tabii ki olur . Ne demişler nere beleş oraya yerleş . Böyle miydi nsjsnjd

"Ay çok ısrar ettin canım yaa . Tamam kabul ediyorum . "

Yürümeye başladık . Nereye gittiğimizi bilmiyorum . Sadece Çakıla ayak uyduruyorum .

ÇAKIL'IN DUDİŞLERİNDEN ;

YEMEK! Oyy aşklarım . Yemekler benim herşeyim . Yemek denilince herşeyi unutuyorum. Hele çok açsam ne yaptığımı bilmiyorum . Nereye gidiyoruz onu bile bilmiyorum . Sadece Ece'ye ayak uyduruyorum . Çoook açım . Bekleyin aşklarım ben geliyorum . Şuan sadece yemekleri düşünüyorum . 'Ne kadar çok yemek dedim' diye düşünürken , düşüncelerim Ece'nin cümlesiyle son buldu . Off ne güzel hayal kuruyodum .

Ece'nin ağzından jsjs ;

"Çakıl ? Nereye gidiyoruz ? "

Dedim .

"Sen seçmiycek miydin ? "

Amuğakoyam Çakıl . Sus Çakıl . Sana uyanda kabahat Çakıl -.-

Devam etti ,

"Off hayallerim suya düştü . Loned ossun bu hayad . Loned ossun bu sevgim . Yemekleri ben çok severdim . Sen nedan bena böyle yabdın? "

"Tamam Çakıl . Yeter ki sus . Şuralarda bir yerde yeriz. "

Önümüze çıkan ilk yere girdi . Tabii bende arkasından . Wowowooeew Ciğköfteciymiş lan burası . Mm alırım bi dal .jzjsj

Çakıl 2 dürüm söyledi . Bana bi tane yetiyo zaten . Ben daha dürümumün yarısındayken doydum .Çakıl ikisini de bitirdi . E yuh ama .

"Kanka yiyon mu alıyım mı ? "

"Al mal al ." Diyip güldüm . Gercekten o kadar yiyo ama kilo da almıyo. Kac senelik arkadaşlığımıza rağmen ne bicim cocuk olduğunu  anlayabilmis degilim djdj

Benden aldığını da bitirdikten sonra kalktık . O hesabı öderken ben de dışarda bekledim. Yanıma gelince yürümeye başladık .

"Kanka ? "

"Efendim ? " dedim.

"Hani sen bana dürümünü verdin ya . Simdi biz dolaylı yoldan öpüşmüş olduk dimi " diyip güldü . Mantığına sıçam Çakıl .

"Her seferinde 'diliyli yildin ipismik ildik' demeyi kes ksjskdnjx " diyip bende güldüm . Evet random güldüm .

--

En nefret ettiğim şey öğleden sonraki dersler. Geçmek bilmeyen saatler ... Wowow super kafiye yaptım . Yok mu bi alkıs .

Sonunda çıkış zili . Oyys askım . Cantamı topladım ve Esila kamkacığımla çıktık . Hayır eş cinsel değilim dkdkdhh Annadınız mı inceyi jsjsj . Tamam sustum. Trip . Nokta se nokta se .

Esila'yla okulun çıkış kapısına yürürken bir yandan da taş çocuk kesiyorduk.
Bizim okulda watty hikayelerindeki gibi cocuklar cok cok cok az oldugu için her fırsatı kullanıyorduk.

Tam kapının önüne geldiğimizde arkadan koşturma sesi geldi. Sesin sahibi sanırım aramızdan geçebilceğini sanıp ortamıza daldı.

Üstsüz cocukla birlikte Esila yere düşerken bende haykırarak gülüyordum. Çünkü gerçek arkadaş olmak bunu gerektirir.

Çocuk Esila'nın üzerinden kalkınca Esila'yı kaldırmak icin elini uzattı.

Esila gözlerini çocuğu ayaklarından başlayarak süzdü.

Esila aniden "Meme."  dediğinde kahkahama engel olamadım. Sanırım çocuğun sixpac lerini görünce  kendine hakim olamadı.

Çocuk kıkırdayarak "Ne?"  dediğinde Esila çocuğun elinden tutup kalktı ve başını eğdi.

"Her neyse, özür dilerim. Bu arada adım Atilla. Sonra görüşürüz.." diyerek  el salladı ve geri döndü.

---

Ohh evdeyim . Ve Çakıl'la konuşuyoruz.

Qeqoşkom : "Qnq qesiom qendimi "

Kuğulunus : (Bu phen oluorum aksjh)
"Bileğin olam qes beni Çaqıl " (kalpli bakış emojisi)

Qeqoşkom : "De sixtir lo . Halay çekesim geldi hadii bye. "

Kuğulunus : "Wowowo sende mi tuncertionist ? "

Qeqoşkom : "Fırevır tuncertionist .s.s "

Cevap vermedim . Bari uyuyum .

"Ediz nerde ? Ağağaaasaağaa ona bişey olursa naaparım been . Nerelere gidem beeen . " diye bağırdım . Ediz benim ayıcığım . Adını Ediz koyduğumdan beri onsuz uyuyamıyorum . Sanki Doğa'yı koruduğu gibi beni de koruycakmış gibi hissediyorum .

Annem odaya daldı .- Tabii ki odam deniz degil .s.s- Sanırsın 'tecavüz ediyolar 'diye bağırdım aq jrsdqwp

"Ne oldu kız ? Ediz'i mi kaçırmışlar ? Ben olsam ben de kaçırırım " diyip güldü -.- Kesin o aldı . Evet annem de yabancı okudu . Ve hem beni 'sen boyle seyler mi okuyon' diyip azarladı . Hem de Edize dibi düştü .

"Nerde o ? Nerde tutuyosunuz onu ? " diye telaşla sordum . Ahh aşqım sen bu hallere düşecek katil miydin ?

"Banyoda ." Diyip cıktı . Wooow fesat düşünceler . Ediz . Banyoda . Tamam biraz şizofrenik davranıyorum ama o benim ilq aşqım .

Edizi de alıp yattım . Bana gel . Uykuuu . Beebegim . Bana geel . Geldi !! Wuhuuu ben gidiom. Byü sqawrtylk

GÜN OLUR MAVİYE BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin