7.Bölüm

53 4 0
                                    

. MULTİ : OKYANUS BEYBİ VE MERT BEYBİ.

.

.

Her sabah olan küfür egzersizimi yapıp kalktım. Hayır anlamıyorum sabahın köründe kalkmayı kim icat etti. Benden aldığı bir günlük beddua bile ona bir ömür boyunca yeter herhalde.

Banyoya giricektim ama tahmin edin ne oldu. Çok sevgili abim (!) bana komplo kurmuş. Banyo önünde kayıp düştüm. Tabii sonuç ;

1 adet anıran Can .

1 adet Can'a ve arkadaşlarına rezil olmuş Ece.

Off gidip kankilerine anlatıcak. Hiç beni düşünmüyo ama. Alt dudağımı sarkıtıp gülmeyi kesmesini bekledim. Hâlâ gülüyo ya,,

" Ece - xşçcşfifkofğödödşwoi ahahs lan - ahahsöçşxş o nasıl düşüştü amk. Ahahdlşxçöx " dedi. Cevap olarak sadece göz devirdim.

" Ece kasıtlı değildi bak. "

" Off abi ya daha Özür bile dilemedin. " Diyip noktamı da koyarım.

" Gel gerizekalı " diyip kollarını açtı. Tabii fırsat bu fırsat ben de koştum abimin gıllı böğrüne (! ) Bu kadardı bizim tartışmalarımız. Hiç uzamazdı.

" Beni Okula bırakır mısın yavruşkom. Ehehe " dedim. Bide birbirimize yavrum dediğimiz gerçeği de var.

" Abin is the best tabiki bırakır. " Dedi sanki gözlüklü cool emojiymiş gibi.

" Eyvallah Bro. " dedim ve Banyoya girdim. Tabii ki aynada kendimi görünce çığlık falan atmadım. Sabah kalktığımda saçlarım savaşmış gibi de olmazdı. Kuğul görlüm yani.

Banyodan çıkınca Can'a

"Caan Bana kahve yapar mısın?." Dedim.

"Can?"dedi ve devam etti,

"Her neyse. Kahve neyli olsun? "

" Vanilyalı olsun yıvrım. " Diyip odama ışınlandım.

Üzerime formamı giyidim. Saçımı akşamdan yıkadığım için doğal haline bıraktım. Rimel sürdüm. Biz okula giderkene (Turabi aşkıma selamlar) aylaynır süremeyiz. Peki nedan? Çünkü watty hikayesinde değiliz. Her neyse, çantamı alıp odadan çıktım.

Kahveaşkımbebeğim masada beni bekliyordu. Bitirdikten sonra Can'a çağırdım.
" Abiiııooöö "

" Şimdi abi mi olduk canım? "

Ve devam etti ,

" Hazır mısın? " Başımı onaylarcasına salladıktan sonra montumu giydim. Ayakkabılarımı giyip Can'ın parfüm seansının bitmesini bekledim. Ne vardı bu kadar sıkacak? Ben bile bu kadar sıkmıyorum.

" Ya hadii "

" Geldim geldim. " Dedi.Ayakkabılarını giyip anahtarları da alıp çıktı.

" Kanka arabayla mı bırakıcaksın aşkım? "

" Evet bebeğim. " Diyip güldü.

Can'ın arabası yok, yanlış anlaşılmasın löxçşd . Annem çalıştığı için arabası garajda kalıyor.

Arabaya binip kemerimi bağladım. Can da sürücü koltuğuna geçince arabayı çalıştırdı. Radyoyu açtım. Her zamanki kanal açıktı. Arabada bu kanalı dinlemezsem çeneme vururdu. Bu yüzden hep burası açık olurdu. Çalan şarkıyı mırıldanmaya başladım.

Okula geldiğimizi araba durunca fark ettim. Can'a "Görüşürüz " diyip çıkıyordum ki kolumdan tutup geri çevirdi.

" Böyle mi biticek?" Dedi suratına dramatik bir ifade yerleştirip. Ona sorarcasına bakınca devam etti,

GÜN OLUR MAVİYE BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin