Cześć kluski💋
Chciałabym was trochę zmotywować!Pomysł jest oparty na działaniach pewnego vlogera.Z niektórymi słowami bym się zgodziła,ale nie obeszło by się bez paru zaprzeczeń.Na początku powiedziałabym,że wpadł on na genialny pomysł,ale do rzeczy.Jeżeli pozwolicie zadam wam kilka pytań,ale sobie też.
1.Dlaczego idąc korytarzem szkolnym nie widać uśmiechu?
-Dla mnie odpowiedzieć jest prosta.Szkoła nie kojarzy nam się z niczym dobrym.Narzucanie nie koniecznie potrzebnych zasad.Skłamałabym gdybym powiedziała,że szkoła jest kompletnie nie potrzebna.Mogę wam tu podać mój przykład.Nauczyciele często zwracają uwagę na moje paznokcie,które ponoć wyglądają jak tipsy -Mi paznokcie nie przeszkadzają w nauce,więc czemu miałoby to przeszkadzać nauczycielom?Ale nie zbaczając z tematu.Zadam kolejne pytanie.
2.Dlaczego odrzucamy osobę o innym kolorze skóry,innej orientacji seksualnej czy po prostu mniejszym stopniu popularności?-Bo nie są tacy jakbyśmy my chcieli?Ponieważ nie podporządkowują się innym?
Nie powiem,bo cholernie mnie to boli(przepraszam,że używam takich słów)Ludzie ogarnijcie się i spójrzcie na siebie,bo nikt nie jest idealny.
Teraz chyba ostatnie pytanie na dziś.
3.Czy jesteś za rozwiązaniem konfliktu drogą siłową?-Tu także odpowiedzieć jest banalnie prosta.Oczywiście,że nie.Ostatnimi czasy między moimi znajomymi a innymi osobami pojawił się konflikt i to nie pierwszy.Ja jestem za mądrzejszym rozwiązaniem sprawy niż bójka,ponieważ tylko jeżeli ktos nie ma nic ciekawego do powiedzenia sięga po argumenty siłowe,więc rozmawiam sobie z pewna dziewczyną i tłumaczę,że przyszłam się bić tylko porozmawiać,niestety dużo nie zdziałałam,bo za którymś moim słowem pannie xinskiej zabrakło argumentów i chciała mnie uderzyć.Co prawda nie skończyło się to dobrze,ale dla niej.Nie dam sobie w kaszę dmuchać.Pomimo iż ta osoba była ode mnie większa i starsza.
I na koniec kilka rad.
1.NIE PATRZCIE NA LUDZI KTÓRZY Z WAS SZYDZĄ,PONIEWAŻ PRAWDZIWE SKARBY MACIE ZAWSZE PRZY SOBIE.
2NIE PATRZCIE NA INNOŚĆ LUDZKĄ BO TO TY MOGŁAŚ/ŁEŚ BYĆ AFROAMERYKANINEM BĄDŹ AZJATĄ.
3.NIE POZWÓL SIĘ PONIŻAĆ.JESTEŚMY WYJĄTKOWI I INNI.JEŻELI KTOŚ RÓWNA CIĘ Z BŁOTEM,BO NIE JESTEŚ CHUDA,PIĘKNA CZY TEŻ WYSOKA
TO ONI NIE DOJRZALI BY Z TOBĄ ROZMAWIAĆ.PONOĆ DAMY NADSTAWIAJĄ DRUGI POLICZEK,NIE ZGODZĘ SIĘ Z TYM.DAMY BRONIĄ SWOICH RACJI I PRZEKONAŃ DO KOŃCA.
WIĘC ŻYJ TAK JAK BY JUTRO MIAŁO BY NIE NADEJŚĆ BO JESTEŚ KIMŚ I MASZ TO COŚ.
-Panna A xx
CZYTASZ
(Nie)typowy poradnik.
Novela JuvenilHejkaa.Jest to poradnik dla dziewczyn,a nie kiedy i dla chłopaków.Znajdziecie tu dosłownie wszystko.Od porad po śmieszne i motywujące notki.Wszyscy jesteśmy molami Wattpad'owymi,a mole muszą sobie pomagać!Więc nie marnuj czasu zaparz herbatę bądź te...