ZAUROCZENIE? A MOŻE MIŁOŚĆ?

525 38 6
                                    


HEJKA

DZISIEJSZY TEMAT PORADNIKA TO MIŁOŚĆ CZY ZAUROCZENIE. KAŻDY Z NAS PRZYNAJMNIEJ RAZ BYŁA TAK ZAKOCHANA,ŻE NIE WIDZIAŁA ŚWIATA POZA NIM, LICZYŁ SIĘ TYLKO ON. NIE KTÓRZY MIELI TAK,ŻE NIE WIEDZIELI CZY TO MIŁOŚĆ CZY ZAUROCZENIE. MOŻE ZACZNIEMY JAK ODRÓŻNIĆ ?

 Na początku ustalmy kolejność.
 Pierwszym etapem jest zauroczenie. Dopiero później ,jest zakochanie. Ale najpierw zauroczenie. Zauroczenie to gwałtowne, mocne i pojawiające się szybko uczucie. Można to wytłumaczyć słowem obsesja na punkcie jakiejś osoby,wiecie obserwować go,chodzić za nim czyli stalkować. Gdy się zauroczymy jesteśmy w stanie zrobić dla tej osoby  wszystko,i to dosłownie. Mamy ochotę być razem z nim przez cały czas, wyobrażamy sobie idealną przyszłość z tą osobą. Podczas zauroczenia nie myślimy racjonalnie.

Ile trwa  te zauroczenie? Przeczytałam że,to trwa od paru dni do nawet miesięcy.

 I tu pojawia się zakochanie, jeśli ta osoba podoba nam się dłużej niż rok, to jest miłość. To uczucie jest głębsze,dostrzegamy możliwe wady, zaczynamy myśleć racjonalnie. Jeżeli myślimy poważnie o ewentualnym, przyszłym związku to właśnie w stanie zakochania.   

Najgorsze uczucie jest,gdy osoba która nam się podoba, i nie odwzajemnia uczucia. Wtedy można powiedzieć, że nam się świat zawala.  Ale powiem wam dziewczyny ,że  jeżeli  druga osoba nas nie lubi nie warto sobie zaprzątać  głowy. Przecież tego kwiatu jest pół światu a trzy czwarte nic nie warte( napisałam w ładniejszej formie hah) .Skoro nas nie lubi, ma gdzieś to prawdopodobnie nic się nie zmieni. Oczywiście nie zawsze, ale najczęściej tak jest, niestety.  Ale co zrobić żeby nasz crush nas zauważył? Wystarczy  porozmawiać  popisać, i spędzić jakoś czas.   Pamiętajcie że nie można naciskać go, bo wtedy on i ty będziecie czuli się niekomfortowo.  

  To chyba tyle, więcej nic nie dodam,ponieważ nie jestem ani zakochana ani zauroczona, więc nie wiem czemu to pisze, ale to chyba przez jedną piosenke hah. Tekst to tylko poradnik czyli takie moje  sugestie, którymi nie trzeba podążać. 

Więc tak życzę wam aby wasza miłość odwzajemniała uczucia,i żebyście byli razem, a tobie A trzymam kciuki aby  Piotrek ciebie zauwazył i pokochał.

Powodzenia życzę też osobom, które jutro piszą egzaminy gimnazjalne.

Miłej niedzieli xx

K  

(Nie)typowy poradnik.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz