Kendini kaybetmek

648 48 5
                                    

İyi okumalarr

Defteri kontrol ettiğimde son sayfası yoktu ve defterin kenarında yırtıldığını gösteren küçük kağıtlar vardı.

Bu onu soylu olarak çizdiğim resimdi.

Onun aldığını düşünmüyordum alsaydı bana farklı bir tepki verirdi sonuçta.
Başkası aldıysa ona resim ödevim olduğunu söylerdim olup biterdi herhalde.

Kendimi bu sözlerle sakinleştirmeye çalışırken içimden bir ses sürekli onun aldığını söylüyordu. Benim ucube olduğumu mu düşünüyordu? Yoksa ezik olduğumu mu düşünürdü? Bu sözler kafamda dönerken ellerim titremeye başlıyordu.

Bu düşünceler beni içine çekerken bense kendimi çaresizce kaptırıyordum.

Tırnaklarımı avuç içime o kadar sert bastırıyordum ki kanayacağını düşündüğüm için durdum. O iğrenç duygu ile uyumaya çalışıyordum...

Saatler geçmişti ve ben uyuyamıyordum.
Aşağı inip parmak uçlarımda annemin uyuyup uyumadığını kontrol etmek için odasına girdiğimde uyuyordu ve sakinliştiricileri ve uyku hapları çekmecesinin üzerindeydi kendime sadece bir tane diye uyararak sakinleştiriciye uzandım sessizce içinden bir tane alıp odama çıktım.

Hapı aldıktan sonra sakinleşmiştim  kendimi yatağa bıraktım ve o iğrenç duygunun yerine huzurlu bir duygu içimi kaplamıştı..

Yine ben ve yine kısa bir bölüm
Açıkçası kısa kısa hızlı bölüm atmaya çalışacağım.
Ben neden soft yazamıyorum acabaa
Neyse
Umarım okurken keyif almışsınızdır.
Sizi seviyorumm












Sonsuza Kadar-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin