Tatlı Rüyalar

516 46 1
                                    

İyi okumalarr

Ben hemen banyoya girip kısa bir duş aldıktan sonra çıktığımda.

Koltukta oturmuş sigara içen Alin'i gördüm. İçerisi inanılmaz bir şekilde sigara koktuğu için öksürdüğümde ayağa kalkıp yanıma geldi ve düz bir ifade ile "Rahatsız mı oldun?" dediğinde "sorun değil" dedim bana biraz daha yaklaşıp sigaradan derin bir nefes çekerek yüzüme üfledi.(hiç etik değil)

Kaşlarımı çatıp ona baktığımda garip kahkahalar atarak "Bana öyle bakma, sorun olmadığını söylemiştin" dedi, son kelimelerde kulağıma fısıldamıştı.

Düz bir ifade ile üzerini çıkarmaya başladığında şaşırarak "Ne yapıyorsun" dedim göz devirip "sence dedi ve şimdi sadece iç çamaşırları vardı.

Utançtan yere bakarken yanımdan geçerken "Yatakta uyuyacağım istediğin yerde uyu" dedi ve biraz daha yaklaşıp elimi aldı ve göğsüne koydu.

"Yanıma gelebilirsin" deyip gitti. Koltuğa bıraktığım çantamı alıp üzerimi değiştirdim nerde uyumam gerekiyordu..

****

Odaya girdiğimde Alin yatakta uyuyordu. Sessizce yanına gidip uyurken ki yüzüne baktım.

Cennetten düşmüş gibiydi ya da öyle gözüküyordu.

Tam saçını geriye atacağım sırada elimi tuttu ve gülümseyerek beni yatağa çekti.

Yanına uzandığımda yorganı kaldırdım ve hala üstüne bir şey giymediğini gördüm. Bana dönerek saçımı okşayarak "gelmezsin sanmıştım" dedi "Gelmemem için neden yok" dediğimde sırıtıp "Haklısın yok" dedi ve bana biraz daha yanaştı ve bacağını belime atıp iyice yapıştı.

Heyecanlandığım için onu omzundan tutarak uzaklaştırdığımda sahte bir üzgün surat yapıp "Çok sıkıcısın" deyip kulağıma "tatlı rüyalar tatlım" dedi...

****
Gece yarısı hayal meyal yanağımdan öpüp "Seni seviyorum" dediğini duydum.

Kesinlikle rüyaydı...

Umarım okurken zevk almışsınızdır.

Görüşürüzz

Öptüm

Sonsuza Kadar-gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin