Chemiexx

162 1 0
                                    

No je zase pondělí a to taky znamená opět škola, zase celých pět dní jít do školy.. zase sedět v lavici osm hodin a poslouchat učitele a jejich moudra s žáky a jejich pomluvami. Ráno vůbec nebylo moje, měla jsem na hovno náladu a nic se mi nechtělo dělat.

Rychle jsem se oblíkla a udělala si makeup. Na snídani jsem se taky vysrala a šla hned do školy.

Cestou tam jsem měla airpody a koukala do mobilu. Agy je nemocná takže taky super, co tam budu sama dělat? Před školou jsem si sedla na schody a čekala než bude 6:15 .

Chtěla jsem spát, být doma a tam ležet v posteli s teplím čajem. Když už bylo konečně 6:15 šla jsem do třídy a sedla si do lavice. Martin si tam povídal s někým a já tupě zírala do sešitu s matikou. Povzdechla jsem si a přela si hlavu o lavici a hned usnula.

"Vstáváme" uslyším matně a kouknu kdo to řekl, byl to Martin, hned jsem zas zavřela oči "příjde sem učitel za chvilku tak ať tě neseřve" řekne a odejde.

Jen co jsem slyšela učitelův nasranej hlas okamžitě jsem se zvedla z lavice aby jsme ho pozdravili.

"Dobrý den třído" řekne a my se posadíme do zpátky do lavic. Vysvětloval nám tam nějakou látku a já si čmárala do sešitu. "Takže jak vidím Kadlecová to chápe, pojďte nám tento příklad vypočítat na tabuli" okřikne mě a já na něho hned koukla jakože to nevím "no dělej" řekne a já vstanu ze židle.

Koukala jsem na ten příklad a snažila se ho vypočítat, vím že kdybych řekla že to nevím byla bych tak akorát seřvaná. "No aspoň jste se snažila ale máte tam pár chyb" řekne mi a já si zas sednu.

Před poslední hodinu nám učitelka řekla že máme být ve dvojicích a pokud si nikoho nenajdeme rozdělí nás sama.

Martin se někde potuloval po chodbě a mně se nikdo jiný nezamlouval. Učitelka už vešla do třídy a Martin hned i sní. Že by něco udělal?

"Běž si sednou" řekla mu a dals mu malí pohlavek "doufám že už máte dvojce" řekne nám učitelka a rozhlídne se po třídě. Někteří se vedle sebe už sedli a ke mně přiběhl Martin že bude semnou.

"Co si provedl" šeptla jsem "jen jsem byl v jiný třídě kde jsem rozbil lavici s tabulí" řekne a oba dva jsme se zasmáli "a proč máš tady krev?" Zeptám se a utřu mu ji "jen taková menší rvačka" odpoví a učitelka po nás křikne "to se divíš co Domi? To kdyby si viděla co provádí taky by si mu dala pohlavek" řekne a naštvaně koukne na Martina.

Měli jsme chemii a dělali jsme nějaký pokusy. Učitelka nám jen vysvětlovala co budeme dělat a rozdala nám papíry do všech dvojic. "Chápeš to?" Zeptám se Martina "tak trochu" odpoví a my se hned vrhnem do práce.

"Nechceš mi ty třeba jako pomoct?" Řeknu mu a kouknu na něho "tak když mě ty k tomu nepustíš" řekne s naváže semnou oční kontakt. "Tak co máte to už" přijde k nám učitelka a opře si ruce o lavici "ne" řeknu a odtrhnu oči od Martina zpátky na papír. "No tak šup do konce hodiny máte 10 min tak ať to stihnete" řekne a my to s Martinem doděláme.

Na oběd jsme si sedla k nějakým holkám se kterýma se dobře mluví. Martin ten seděl u kluků s já si tam furt povídala a smála se s holkama. "Martine ty s tou novou holkou něco máš" zeptá se mě Jakub "co? Ne" odpoví mu "ale že ty k ní něco cítíš?" Zeptá se ho Adam "ani nevim" odpoví a furt na mě kouká.

Zrovna když jsem se podívala na koukla na mě taky. Furt jsem se usmívala a on hned se kouknul do země a usmíval se. "Domi? Ty s ním něco máš nebo?" Zeptá se mě Ema "ne! Nemám" odpovím ji "to máš štěstí, už se o něho snažím jakou dobu a mám pocit že mě chce zpátky" odpoví a usměje se.

"Jo aha" odpovím a odnesu talíř s hned pryč z jídelny. "Myslíte že se naštvala nebo co?" Zeptá se ostatních holek "to zas ne.. třeba jen pospíchá" odpoví ji.

Martin si všiml že jsem odešla tak šel hned taky. Byla jsem v šatnách a převlíkala se do černých cargo kalhot a k tomu bez vršku měla jsem jen černou sportovní podprsenku s vědomím že tam semnou nikdo není.

"Dobrá prdel" ozve se zamnou, hned jsem otočila a viděla opřeného Martina o skříňky "ty seš fakt idiot" řeknu a oddechnu si jak jsem se lekla. "Co ty tady vůbec děláš?" Zeptám se ho "šla jsi pryč tak jsem šel za tebou" odpoví mi a šel blíž ke mně.

Stál přímo u mě a chytl mě za tváře, musela jsem furt koukat nahoru jak je vysoký "ty někam jdeš nebo ne?" Zeptá se mě "mhm" "a kam?" Zeptá se a dá mi pusu, pustil mě už a já mohla v klidu odpovědět "mám hip hop" odpověděla jsem a mezitím na sebe dala krátkou černou mikinu. "A kdy ti končí?" Řekne "v 17:00" odpovím a dám si na záda batoh. Rozloučili jsme se s Martinem a já už pospíchala na autobus.

Red lips. - Grey256Kde žijí příběhy. Začni objevovat