spotkanie z przyjaciółkami dobiegło końca i Paige - moja starsza siostra odebrała mnie od Maddie. Zawsze gdy wracałam od kogoś opowiadałam Paige jak było, praktycznie zawsze ze szczegółami. Paige uwielbiała Finna, nigdy mi nie przyznała ze mas shipuje ale wiem dobrze, ze to robiła, egh. Bałam się powiedzieć jej o tym, że przyznałam, ze lubię Finna. Nie dowiedziała się o tym, przynajmniej ode mnie.
Finn był mi naprawdę bliski. Zawsze gdy nie mogłam zasnąć grał mi te swoje piosenki, podobały mi się jego piosenki, a gdy słyszałam je na żywo, znaczy przez kamerkę, robiło mi się ciepło na sercu. Lubiłam to.
Cały czas męczył mnie temat Jacoba. Zależało mi na nim, ale nie martwiłam się o niego jakoś bardzo, byłam tylko lekko poddenerwowana. Mimo wszystko dzwoniłam i pisałam przez cały czas do chłopaka, lecz on nie raczył odebrać ani nawet odpisać, a odkąd z nim nie rozmawiałam minęło 45 godzin. Stwierdziłam, ze nagrywał długo swoją piosenkę, a potem wrócił do domu i odrazu usnął - Wmawiała sobie.
chciałam zadzwonić do Sadie i porozmawiać z nią o tym co dzieje się u niej i co u mnie, ale przypomniało mi się jak Lilia pod koniec wczorajszej gry powiedziała, że powie Finnowi jeśli nie zerwę z Jacobem, oczywiście w żartach miałam z nim zerwać i odrazu powiedzieć, zw to był prank, ale jak ja miałam to zrobić skoro ten nie raczył odebrać telefonu ?
Po czasie zadzwoniłam do Sadie, gadałyśmy przez 5 godzin, nie dziwie się nam, kochałam ją najbardziej z moich wszystkich przyjaciółek, a mieszkała ona bardzo daleko. rudowłosa dobrze wiedziała co czuje do Wolfharda i bardzo nas shipowała.
tej nocy nie moglam usnąć ZNOWU. Coraz bardziej martwiłam się o Jacoba, ale zadzwoniłam do Finna, jak mówiłam jesteśmy ze sobą blisko. Opowiedziałam mu o wszystkim, zaczęłam się trząść i było mi nie dobrze, ale Finn mnie uspokajął, udało mu się. Z kamerki przeliczyliśmy się na słuchawki, ja miałam chłopaka na głośniki, ten mi śpiewał, a ja próbowałam usnąć. Swój dzień zakończyłam słowami " love u Finnie, dziękuje "chłopak odpowiedział " ja ciebie tez bardzo kocham Mill, jesteś cudowna przyjaciółka". PrZyJaCiOlKa, zabolało mnie to, nie wiem dlaczego tak się stało, wiem ze mam chłopaka, ale przy Finnie czułam się inaczej, ale czy lepiej ? a co do tego, ze powiedziałam mu, że go kocham, zrobiłam to odruchowo ? sama nie wiem czemu tak zrobiłam, czesto mu tak mówiłam i nie było to dla niego nic nowego, ale ja się poczułam inaczej, bo z mojej strony to chyba nie było przyjacielskie kocham cie.
Gdy tylko się obudziłam podziękowałam chłopakowi za pomoc w zaśnięciu.
my world ❤️🔥
dziękuje Finn za pomoc 💗 kocham cie
po przyjacielsku oczywiście
finnie 💙
nie ma sprawy Milay 🤍
za bardzo mi słodzisz jahahahhnie przesadzajmy może jahahaha
W domu byłam sama, rodzice pojechali z Ava n zakupy, Charlie gdzieś z kolegami poszedł, a Paige była u chłopaka. Nagle usłyszałam pukanie i przypomniałam sobie o kimś takim jak Jacob, No sory, ale byłam rozmarzona heh. Byłam pewna, ze to Jacob, więc odrazu gdy otworzyłam drzwi powiedziałam z głowa podniesiona do góry ( tak, że widziałam sam sufit) - mam nadzieje, że masz poważne wytłumaczenie na temat twojego zniknięcia, lecz odpowiedzi nie dostałam popatrzyłam się na " Jacoba "
S: niespodzianka !
M: o mój boze Sadie, tak bardzo tęskniłam za tobą.
bez zastanowienia rzuciłam się w ramiona przyjaciółki i nie moglam jej puścić przez najbliższe 2 minuty.przyszło mi jakieś powiadomienie, miałam na to wywalone, spędzałam czas z przyjaciółką, ale dosłownie 3 minuty po jednym powiadomieniu mój telefon oszalał ! zostałam chyba z 1 mln powiadomień na raz.
mój teflon nie dawał rady, wiec poprosiłam przyjaciółkę by spojrzała w media, dziewczyna zrobiła to o co poprosiłam, a następnie bez słowa odwróciła telefon w moja stronę. Zobaczyłam to@papparazzi
popularny piosenkarz @jacobstartorious widziany w LA w objęciach aktorki @jennaortega. Czy chłopaka łączy coś z dziewczyną ? Chłopak spotykał do tej pory się z słynną aktorką z serialu Stranger Things - @milliebobbybrown tak wiec teraz można sis tylko zastanawiać czy para zerwała, czy może jacob zdradził swoją ukochaną ?
@noahschanpp: Millie ...
@ilymillie: biedna Millie ... nienawidze go
kliknij aby zobaczyć więcej
CZYTASZ
every story starts somewhere
Teen Fictiongłowni bohaterowie Millie Bobby Brown 14, LA Finn Wolfhard 15, Canada Sadie Sink 15, Texas Noah Schnapp 14, New York historia głównie będzie opierała się na shipie Fillie i friendshipie sillie :)) to moja pierwsza opowieść jak coś