08

13 2 0
                                    

skip time miesiąc około

Pov: Finn
dziś jest Wielkanoc i z tego powodu jutro jadę do Millie, z którą nie widziałem się od 2 tygodni, strasznie za nią tęsknie. Sadie ma urodziny za tydzień i z tego powodu bracia duffer zorganizowali wyjazd do Meksyku na 2 tygodnie. Wylatujemy z LA więc pakuje się od razu na wyjazd za granicę.

Pov: Millie 13:00
Jutro przyjeżdża do mnie Finnie, nie mogę się doczekać aż będę mogła spojrzeć na te jego czekoladowe oczy i pocałować jego usta. Z powodu, że dziś jest Wielkanoc jechałam z moją całą rodziną na piknik.

skip time 17:00

gdy wróciłam do domu postanowiłam pomóc mojej mamie posprzątać w kuchni, a następnie zrobiłam to w swoim pokoju, garderobie i mojej łazience. Gdy wybiła godzina 19:00 zebraliśmy się na dole w salonie i jedliśmy sushi oraz oglądaliśmy ulubiony film mojego brata.

* Instagram Millie *

@milliebobbybrown: happy easter guys :)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@milliebobbybrown: happy easter guys :)

@finnwolfhard: do zobaczenia jutro bby
^ @milliebobbybrown: do zobaczenia ! ilysm
^@fillieisreal: omgg oni są razem

@sadiesink_: najpiekniejsza moja !
^ @milliebobbybrown: wiadomo ze twoja

@noahschnapp: woo jaka ava już duża
^ @nillieforever: weź coś zrób żeby nillie było prawdziwe

@kellybrown: 😻

————————————————————————
Gdy wstałam rano zbiegłam na dół. Ujrzałam tam całą moją rodzine, która zajadała się naleśnikami mojej siostry Paige. Wzięłam sobie dwa naleśniki, posmarowałam je dżemem i usiadłam z rodziną przy stole ( tak wiem ze powinno się zjeść to święcone śniadanie czy jakoś tak ale pominimy ten wątek ).

Jedząc naleśniki usłyszałam jak ktoś zapukał w drzwi i wiedziałam, że był to Finn. Podbiegłam do drzwi i rzuciłam się na chłopaka, dokładnie w tym momencie Paige zrobiła nam zdjęcie. odsunęłam się od chłopaka, bo przytulaliśmy się już 3 minuty i było nie zręcznie, chociaż ja bym mogła tak do końca swoich dni. Odrazu gdy się od niego odsunęłam pocałowałem go, a on odwzajemnił pocałunek. Mój tata uśmiechnął się ponieważ finn to był jedyny chłopak jakiego on akceptował jeśli chodzi o związek.
Kelly: Finn masz ochotę na naleśniki ?
Finn: bardzo chętnie, jestem wykończony po podróży.
Kelly: siadaj, nałożę ci.
Gdy zjedliśmy poszliśmy na górę. Nie wstydziliśmy się okazywać uczuć przy naszych rodzinach, ale było to często dość nie zręczne, więc gdy tylko weszliśmy do mojego pokoju chłopak usiadł na łóżku, a ja usiadłam na kolanach chłopaka przodem do jego twarzy i zaczęliśmy się całować. Nie trwało to długo, bo usłyszeliśmy jak moja młodsza siostra wchodzi do pokoju i od razu od siebie odskoczyliśmy. Jak Ava wyszła przeprosiłam chłopaka i położyliśmy się na łóżku, na którym spędziliśmy resztę dnia leżąc i rozmawiając o głupotach i o nas, dokładniej kiedy ogłosimy nasz związek w internecie, mimo że każdy i tak wie, że jesteśmy razem.
Wzięłam telefon i zobaczyłam, że Paige wysłała mi nasze zdjęcie, które zrobiła nam gdy przywitałam Finn'a. Postanowiłam je opublikować na Instagram.

@milliebobbybrown: ily @finnwolfhard 💞

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@milliebobbybrown: ily @finnwolfhard 💞

@finnwolfhard: słodcy jesteśmy
^ @milliebobbybrown: no może troche hahah

@sadiesink_: najsłodsi na świecie

@filliestan: cukrzyca

————————————————————————
zaproponowałam chłopakowi żebyśmy przeszli się na spacer z moim psem, oczywiście Finn się zgodził.

Gdy wróciliśmy zrobiliśmy kolację dla mojej rodziny i poszliśmy obejrzeć film. Leżałam wtulona w Finn'a i czułam jego ślicznperfumy i usnęliśmy.

Pov: Finn
Właśnie stałem przed domem mojej ukochanej millie. Zapukałem, otworzyła mi najpiękniejsza kobieta świata, czyli Millie, która odrazu się na mnie rzuciła, pachniała przepięknie. Chciałem żeby ta chwila trawiła wiecznie, ale no niestety dziewczyna się ode mnie odsunęła. Pocałowaliśmy sie z Millie i zjadłem naleśnika. Gdy wszedłem do pokoju Mills usiadłem na łóżku i poczułem jak dziewczyna siada na moich nogach i zaczyna mnie bardzo namiętnie całować, czułem się jak z jakiegoś filmu. Niestety tą chwile przerwała Ava, siostra Millie. Przez resztę dnia leżeliśmy w łóżku Millie gadaliśmy o samych pierdołach. Wyszliśmy na spacer z Winnie i gdy wróciliśmy zrobiliśmy kolację. Następnie postanowiliśmy obejrzeć film, millie była zmęczona i tylko czułem jak się we mnie wtula, gdy dziewczyna usnęła wyłączyłem film i przytuliłem się do niej.

every story starts somewhere Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz