Czy to się właśnie stało ? Dziewczyna moich marzeń pocałowała mnie i jesteśmy razem od jakiś 10 minut. Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi.
Pov: Millie
Ja i Finn WOLFHARD jesteśmy razem, tak FINN WOLFHARD i MILLIE BOBBY BROWN są razem, a nie dawno jeszcze byliśmy postrzegani jako ten najlepszy serialowy ship, a teraz już nie tylko serialowy .F: Millie jest już prawie 14, może pojedziemy na miasto i coś tam zjemy ? Nie najadłem się tymi naleśnikami
M: idealnie się składa bo muszę podjechać dziś do beauty bay nagrać szybki filmik do florence.Pojechaliśmy do polecanej przez wielu restauracji i zamówiliśmy sobie pizze.
F: masz ochotę może na jakiś deser ?
M: ja ? Zawsze jahahahah, teraz najbardziej na lody jagodowe.
F: tylko tutaj nie ma lodów.
M: to się możemy przejść
F: lody lepsze są w domu
M: o moj boze finn !!
F: dobra chodźmy na te lody.
@finnwolfhard (instastory)Po drodze tylko czuliśmy na sobie wzrok fanów i światła paparazzi, którzy robili nam zdjęcie. Szliśmy za rękę, więc co tu się dziwić.
* media *
Millie Bobby Brown i Finn Wolfhard razem w związku ? Aktorka dopiero została zdradzona przez Jacoba, a teraz już wstawia zdjęcia z Finn'em Wolfhard'em. Finn wrzucił zdjęcie z opisem " kocham cie bardziej niż na księżyc i z powrotem millie " na co dziewczyna odpisała "kocham cie bardziej niż marchewki", a jak wiemy dziewczyna jest wręcz uzależniona od marchewek. Byli razem również w restauracji, wiemy to z instagrama chłopaka. Paparazzi złapało ich gdy szli razem za rękę. Do dziś znani nam byli jako najlepsi przyjaciele, ale teraz pomiędzy tą dwójką jest coś więcej.
Gdy siedzieliśmy w kawiarni i jedliśmy lody podeszło do nas setki fanów, którzy pytali się czy jesteśmy razem, oczywiście odpowiedź brzmiała " nie ".@milliebobbybrown (instastory)
CZYTASZ
every story starts somewhere
Dla nastolatkówgłowni bohaterowie Millie Bobby Brown 14, LA Finn Wolfhard 15, Canada Sadie Sink 15, Texas Noah Schnapp 14, New York historia głównie będzie opierała się na shipie Fillie i friendshipie sillie :)) to moja pierwsza opowieść jak coś