Gizli Gay'ler Kulübü
Sancak: Ben bu grubu ilk açtığımda sizden şüphelendiğimi söylemiştim.
Sancak: Yahya gay demiştim, çıktı. Gay barda çalıştığını ve orada müşterilerinden biriyle takıldığını biliyorum.
Sancak: Fena bir tip ama seni harcar, haberin olsun. @yahya
Sancak: Tekin biseksüel demiştim, çünkü onda kendimi görebiliyordum, bu da çıktı. Ayrıca beni seviyor.
Sancak: Ama bana katlanamıyor.
Sancak: Bu nasıl sevmekse...
Sancak: Ek olarak, @tekin Kitaplarını benden almaya gelme muhtemelen kapıya çıkan ben olmam, o yüzden sana postalarım endişelenme.
Sancak: Neyse, bir Emir'den emin değildim ama artık ondan da kesinlikle eminim. O son derece heteroseksüel.
Sancak: Ali ise bok karakterli bir ne düğü belirsiz bir şey. Sözümona beni seviyor ama hayatımı sikip atıyor.
Sancak: Umarım sikik hayatında yüzü gülmez.
Emir: Veda eder gibisin.
Sancak: Veda ediyorum zaten.
Tekin: Cidden bizi de silecek misin?
Sancak: O kadar da yakın değildik Tekin. Zaten uzaklaşmıştık, anlıyor musunuz? Adam akıllı arkadaşlar değildik.
Emir: Sancak, yanında olabilirim. Bu sokuklar gibi sikik şeyler yapmadım ben.
Sancak: İstemiyorum Emir.
Emir: Peki.
Yahya: Şerefsiz Ali. Her bok senin yüzünden yaşandı.
Yahya: @sancak hayatım bak benimle konuşmayı bırakırsan beni harcarlar. Beni silmene gerek yok.
Sancak: O zaman o adamdan ayrıl ve benim helalim ol. Ayrıca bu gruptaki kıl kuyruklarla olan arkadaşlığını bitir Yahyacığım.
Yahya: IIIIIIII
Sancak: Sen de benim tipim değilsin, rahat ol.
Ali: Veda? Gidiyor musun gerçekten?
Ali: Uzak durursam kalacağını söylemiştin!
Sancak: Evet. Gerçekten. Gidiyorum.
Tekin: Bir dakika bu veda, öyle küstük hadi eyvallah vedası değil mi?
Sancak: Hayır, okulu bıraktım ben.
Sancak: Dün Ali'yle konuştuktan sonra eve gittim ve aileme her şeyi anlattım. Görkem ve arkadaşları, şiddetten ve kasten adam yaralamadan ceza aldılar.
Sancak: Sanırım altı ay hapiste kalacaklar, para cezasına da dönüştürebilirler gerçi.
Sancak: Turhan tacizden dolayı gözetim altında tutulacak. Muhtemelen ikinci bir vakada onu da içeri alırlar. Bu arada okuldan uzaklaştırıldı.
Sancak: Gerçi onun gibi salak bir tipin bizim lisede ne aradığını iki yıldır sorguluyorum. Sayemde okulun kalitesi arttı.
Sancak: Okuldayken not ortalamamla faydalıydım hatta şimdi giderken bile faydalıyım.
Sancak: Harika bir şeyim ya.
Sancak: Neyse babam, Turhan'ın peşini daha bırakmaz. Cezalandırılmasını sağlayacağından eminim.
Sancak: Ayrıca bugün babam, Ali'nin babasıyla da görüştü ve psikolojik tedavi görmesi gerektiğini söyledi.
Sancak: Bana kalırsa, senin de tedaviye ihtiyacın var Ali.
Sancak: İşte böylece, yolun sonuna geldik insan parçaları.
Tekin: Sancak, bu yaşananlar yüzünden sana kal diyemiyorum ama iletişimimizi tamamen koparma lütfen.
Sancak: Yolun sonuna geldik, Tekin.
Tekin: Sancak özür dilerim. Lütfen gitme.
Sancak: Yolun sonuna geldik diyorum.
Emir: Yeni yollar buluruz Sancak.
Yahya: Baksana bütün kötülere yargı dağıtmışsın. Gitme lan. Emir'in de dediği gibi yeni yollar buluruz.
Ali: Sancak ciddi misin sen?
Sancak: Uh hem de nasıl. Babanla bir görüş istersen.
Ali kişisini gruptan çıkardınız
Sancak: Eveeet, gelelim fasulyenin faydalarına.
Sancak: Bezelyeden daha faydalı değil.
Sancak: Sizler birer fasülyeyken,
Sancak: Ben kaliteli bir bezelyeyim.
Sancak: Hayatınızda başarılar dilerim.
Emir kişisini gruptan çıkardınız
Yahya kişisini gruptan çıkardınız
Sancak: Yanımda olmanı çok istemiştim Tekin ama hayatta istediğimiz her şeyi elde edemiyoruz.
Tekin kişisini gruptan çıkardınız
"Gizli Gay'ler Kulübü" Grubunu Sildiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Gay'ler Kulübü | #Texting✅
Humor"Gizli Gay'ler Kulübü" Grubunu Oluşturdunuz 11-A'dan Ali Kaptan ve dört kişiyi eklediniz. 15.11.2021