eleven

26 6 0
                                    

Dear Park Soomin,

Hey my lovely soomin ~ it's been a while since i'm trying to avoid from you.. saya mengaku yang saya cuba untuk mengelakkan diri dari awak.

saya minta maaf untuk semua tu.
selama ni saya kata eric yang bagi semua tu, sebab saya tak nak awak suka saya. saya nak awak suka eric. kenapa saya buat macam tu ? sebab.. saya sakit.

saya tahu awak suka saya. saya tahu semua tu tapi saya hanya mampu meluahkan perasaan saya terhadap awak dan tidak berfikir untuk ke level yang lain. saya tak nak awak cintakan orang yang sakit macam saya.

saya gembira, teramat gembira dapat kenal awak. even saya selalu sorokkan diri saya daripada berjumpa dengan awak, saya gembira dapat pandang awak walau sekilas sahaja.

selama ni, eomma asyik bekerja. sambil lupa tentang kewujudan saya di rumah.. saya sangat sedih, tapi kalau saya ternampak awak, perasaan sedih saya tu hilang. saya nampak macam orang gila kan ?

selain dari tu, saya pun nak minta maaf dekat awak. saya minta maaf sangat-sangat sebab terpaksa tinggalkan awak. saya betul-betul katakan yang saya cintakan awak, but the fact is i'm loving someone who are different than me. awak sihat, awak tak pernah sedih dan semuanya. tapi saya ? saya ni sakit, menyedihkan pula tu..

apa-apa pun, kalau awak dapat surat saya ni.. saya cuma nak awak jalankan hidup awak yang bahagia dengan orang yang lebih sihat. sebab nanti dia boleh jaga awak. tak macam saya ni, akan tinggalkan orang yang saya cintakan. saya cuma nak awak ingat yang saya cintakan awak. sangat-sangat cintakan awak. terima kasih sebab bahagiakan saya walaupun hanya sekali.

and.. jangan lupa untuk ambil recorder dekat sebelah katil saya ! bila awak rindukan saya, dengar jelah rakaman suara tu <3

From: Kim Sunwoo

april 11 . . .

soomin tersenyum seketika.

" soomin, ppali ! make a wish ! "

dia menggengam tangannya dan memejamkan matanya.

sunwoo, let's meet again !

soomin meniup lilin di atas kek hari jadinya.
sekali lagi dia tersenyum.

" saengil chukahae park soomin !!! " ucap serim dan changmin

ma berry joahae neol very
my berry, i like you very

urin son seuchimyeo sutjal seji
let's count the numbers as our hands brush

oh nan maeil sajul su isseo cake
oh i can buy you a cake everyday

eotteokae neorang na
what do you say ? you and i

cheri gateun saiga doeri
will be like cherries

oh ma babe urin waeiri
oh my babe, why are we

jal eoullilkka yeongwonhal sudo maybe
so well suited for each other? we can be forever maybe


soomin memberhentikan lagu yang keluar dari recorder itu.
soomin duduk di dalam biliknya dengan kek yang terhias ceri di atasnya.

matanya asyik memandang jam di dinding.

3

2

1

tepat pukul 12 tengah malam, april 12.

dengan gembiranya dia menyanyikan lagu hari jadi untuk hari jadi sunwoo.

ya, hari jadi soomin ialah sebelum hari jadi sunwoo.

" saengil chukahae uri kim sunwoo ~ "

air matanya perlahan-lahan mengalir.

" gomawo.. sebab cakap yang awak cintakan saya dan sayangkan saya. saya harap kita dapat berjumpa di dunia yang akan datang.. "

rest in peace..
kim sunwoo.

berry。kim sunwooWhere stories live. Discover now