sudah beberapa minggu berlalu..
dan sunwoo masih lagi memberi sekotak susu strawberi untuk soomin dan mengatakan bahawa eric yang berikan.aku kena tanya eric pasal tu !
selepas termenung lama buat seketika selepas habis waktu persekolahan, dia memandang ke luar tingkap dan masih lagi ada ahli bola sepak yang sedang berlatih.
soomin terus mengemas barang-barangnya dan keluar dari kelas.
dia terus menuju ke padang sekolah." SON YOUNGJAE !!!!! " panggil soomin sekuat hati.
semua ahli bola sepak memandangnya.
aishhh soomin neo waegeurae ????
tanpa membuang masa, eric menghampiri soomin.
" eo soomin. tiba-tiba je panggil nama panjang aku. aku tahulah nama aku tu sesuai dengan wajah kacak aku ni, tapi tak payahlah malukan aku depan semua orang. "
" ehehehehehehe memang awak kacak pun. " soomin hanya mengiyakan apa yang eric katakan.
" ha so whats your problem ? tiba-tiba je ni.. aku rasa kita taklah rapat. "
" memang kita tak rapat. tapi— "
" ha ya tapi... ? "
" tapi.. kenapa awak bagi saya sekotak susu strawberi ? i mean.. everyday ? "
" mworago ? " soal eric seperti tidak memahami apa yang soomin katakan.
" awak tahu tak, sunwoo selalu kata yang awak bagi inilah, itulah. betul ke awak yang bagi ? "
eric hanya diam.
tetapi beberapa saat kemudian, dia ketawa." waeyo ? " soal soomin yang otaknya masih tidak berfungsi.
" selama ni kau ingat aku yang bagi ? "
soomin tidak mengangguk atau menggeleng.
tetapi selepas berfikir seketika, dia mengangguk.sekali lagi eric ketawa.
kenapa dia ketawa ? buang tabiat ke ?
" kau tahu tak, selama ni sunwoo yang bagi. and dia kata aku ? nonsense ! "
" bwo ? "
" jamkkanman. "
eric memandang sunwoo yang sedang berehat di tepi padang.
" kim sunwoo !!!! "
sunwoo memandang eric.
" sini kejap ! "
sunwoo tidak membantah dan menghampiri eric.
" wae ? "
" yang susu strawberi tu.. kau yang bagi kan ? " soal eric.
" n-nae ? "
" kau tahu tak soomin ingat aku yang bagi- mesti kau yang cakap bukan-bukan kan ? "
sunwoo memandang soomin yang memandangnya.
" a-ak— "
" kau selesaikanlah masalah kau. jangan heret aku sekali. byebye ~ "
eric pun beredar.
soomin masih lagi memandang sunwoo.
seperti tidak percaya apa yang berlaku." s-saya— "
soomin mengeluh seketika.
dia memandang sunwoo sekilas lalu beredar dari situ." soomin ! "
YOU ARE READING
berry。kim sunwoo
Fanfictbz series #2 ( kim sunwoo ) : 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚𝙙 : 220304 [ written in malay ]