fanfic yang menghampakan kan ? :) sebenarnya cerita dia akan jadi good ending, tapi otak author nak bad ending.. entah kenapa haihhh :) maafkan saya untuk bad ending buat kali kedua ! author dah try untuk membuat good ending, tapi itulah. jalan cerita dia terpaksa jadi macam tu :) maafkan saya ya ? :)
dan saya add changmin dalam fanfic ini untuk menebuskan kesalahan saya pada fanfic ' city love ' kerana hanya munculkan changmin dalam satu chapter sahaja :) mesti terkejut kan tiba-tiba ' rest in peace ji changmin ' tu kan ? author sendiri terkejut bila baca semula :) sekali lagi, maafkan saya yang amat suka menulis fanfic yang sedih lagi menghampakan ini :))
will try my best to make a good ending in other fanfic ! but its not a promise sorry disebabkan otak author yang agak menyedihkan ni.. sekali lagi maafkan saya ya semua :))
btw kalau apa-apa like korean romanization words yang pembaca sekalian tak faham and malas dan search or anything, just tell me in the comment section or anywhere ! :D and also kalau fanfic saya ni ada nampak sama macam orang lain, first thing don't kecam okay ? tak baiklah kalau main kecam-kecam ni kan ? just tell me about it and the ideas suddenly came out from my mind so jangan salahkan author yang menyedihkan ni :) saya dah cukup gembira dan bersyukur kalau ada orang sudi baca tanpa vote fanfic author yang menyedihkan dan menghampakan ni :))
last but not least, jangan lupa ya deobi sekalian ! heart eyes for theboyz <3 di mana ada h00nl0v3r, di situ ada tbz series ( ´◡‿ゝ◡')
YOU ARE READING
berry。kim sunwoo
Fanfictiontbz series #2 ( kim sunwoo ) : 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚𝙙 : 220304 [ written in malay ]