Rozdział X

99 4 8
                                    

Goście przyszli niedługo później. W drzwiach ukazała się dwójka blondynków w wieku około 12 lat, ich 15 letnia rudowłosa siostra i rodzice. Mama wyglądała na około 35 lat i posiadała jasne włosy podobnie do synów, a ojciec wyglądał na niedużo straszego i miał brązowe włosy. Para, jak i ich dzieci byli ubrani estetycznie i elegancko.

Wchodząc rzucili "Dzień dobry". Chwilę później wszyscy zasiedli do stołu. Dorośli rozmawiali na różne tematy, jednak Ametiszt i Feri ich nie słuchali. Podobnie jak ich nowi koledzy. Zaczęli więc ze sobą rozmawiać. Rodzeństwo dowiedziało się, że jeden chłopiec ma na imię János, a drugi Atilla. Rudowłosa za to nazywała się Rozsa.

Feri i Ametiszt zaproponowali oprowadzenie ich po domu i tak więc zrobili. Następnie Ametiszt zaczęła rozmawiać z nowo poznaną dziewczyną. Wydawała się być jej miła i sympatyczna. Jednak coś ją niepokoiło. Starała się jednak odpędzić złe myśli i rozmawiała z nią sympatycznie aż 2 godziny. Rozmawiały o wszystkim i o niczym. Ametiszt nawet zdradziła dziewczynie, że ma chłopaka. Reakcja dziewczyny była lekko dziwna. Na początku wydawała się być zdenerwowana, a po chwili posłała Ametiszt sztuczny uśmiech. Dziewczyna więc zmieniła szybko temat.

Po dwóch godzinach rozmów rodzina Szábo (nie wiem jak odmienia się to nazwisko 😅) musiała wracać do domu. Ametiszt pożegnała się z nowo poznaną dziewczyną, jej braćmi i rodzicami. Następnie zmęczona położyła się na łóżku i myślała o nowo poznanej koleżance.

Tak, jest rozdział! Przepraszam, że krótki, ale tak jakoś weny nie mam. Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam wszystkich!
Bayo!~Gabryś

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 05, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Nieśmiała czarnowłosaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz