~4~

3.1K 204 350
                                    


Bağırarak masaya vurup ikiliyi uzaklaştırmıştım, jisungu da alıp güvenli bir yerde hyunjini beklemiştim.

Hyunjin geldiğinde hanı sırtına almıştı yüriyecek hali yoktu onun, bende peşlerinden arabaya atladım hyunjin bizi kendi evine götürdü bu halde yanlız kalamazmışız flan dedi.

Hanı misafir odasına yatırıp beraber hyunjinin odasına geçtik.

"Aşkım sadece biraz içtik abartma."

"Bak bebeğim orda size birşey yapabilirlerdi cidden korkutuyorsun beni."

"Ama kimse birşey yapmadı yapana da haddini bildirdim."

"Aferin miniğim kfkvkkfk."

Yaa dalga geçme diyip odadan çıkmak için ayağa kalktım ama hyunjin engel oldu ve onunla uyumam için sıkıca sarıldı tam bir bebek.

~Han jisung anlatımından~

Sabah uyandığımda nerede olduğumu bilmiyordum etrafa baktım kimse yoktu, sade beyaz ve gri tonlarının hakim olduğu bir odadaydım.

Kalkmaya çalıştığımda başım daha da fena olmuştu dün cidden fazla içmiştim genelde pek içmem ama dün buna ihtiyacım vardı gözlerimi kapatıp dün olanları hatırlamaya çalıştım.

2 adam bana dokunuyordu ve ben sadece donmuştum cidden neden bağırmak yerine donmuştum. sonra,

Minho evet o gelip onları kovdu bebeğime dokunmayın dedi ve gitti o ikili yine yanıma geldi bu seferde Felix onları gönderdi ve uyudum evet evet uyudum.

Ayağa kalktım ve kapıyı araladım karşında büyük bir salon vardı aaa evet hatırladım burası hyunjinin evi.

Mutfağa doğru adımlarken girmeden içerideki çifti fark ettim hyunjin kahvaltı hazırlıyordu ve sadece şortuyla mutfak tezgahında oturan bir Felix vardı.

İçeri girdim ve ikili bana döndü

"iyiyim sadece biraz kahve istiyorum."

Hyunjin direkt karşılık verdi"Tabi hemen hazırlıyorum jisung."

"Teşekkürler hyunjin."

"Felix içeri bi gelirmisin birşeyler konuşucam."

"Tabi geliyorum sung."

Felix ile içeri geçtik.

"Dün sen yanımda yokken Minho geldi ve yanımdaki adamları kovdu sonra onlara "Bir daha bebeğime ne dokunduğunuzu ne de  yanına yaklaştığınızı görmeyeceğim" dedi bu adamın amacı ne."

Kapıda elinde kahve ile giren hyunjin söze atladı.

"Jisung, Minho sana aşık ama bunu kabul etmiyor senin onu red ediceğini düşünüyor ve aşk acısı çekmek istemiyor bir nevi korkak."

"Ve bunu bana hakaretler ederek mi yansıtıyor hyunjin bu aşk değil."

"Nasıl inanmak istersen ben sadece bunları biliyorum."

"Sağol söylediklerini düşünücem."

"Hadi kahvaltıya gelin."

Beraber güzelce kahvaltı etmiştik. hyunjin felixin kıyafetlerini sakladığı çekmeceden Felix ve benim için birkaç rahat eşofman getirmişti.

O sırada biraz telefonuma baktım.

Sung_cat_

❤️:200 💭:30Hyunjinin kedisine bakın beni çok sevdi🍀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️:200 💭:30
Hyunjinin kedisine bakın beni çok sevdi🍀

X2:benziyorsunuz ikinizde süt gibi

X8:sütun mübarek👀

lino_8:Bacağını göstermek için kediyi kullanma.
↪️
Sung_cat_:sanane bundan

lino_8/sung_cat_

Artık yetmedimi

Ney yetmedi mi

Beni aşşağılamayı yada kötü yorumlar yapmayı bırak artık

Sadece doğruları söylüyorum

Neden

Kendini beğenmiş birini susturmak için

Ne saçmalıyorsun ben kendimi mi beğeniyorum

Evet tam olarak öylesin

Bunu nerden çıkardın

Bu uygulamada vücudunu paylaşıyorsun ne anlamımı bekliyorsun ki

Skcfkfskjf komikmiş aslında özgüven kazanmak için yapıyorum yani haksız sayılmazsın ama kendimi beğenmiyorum kendimi beğenmek için yapıyorum ama hiç bir zaman beğenmedim

Off herneyse bundan banane
|Keşke bunun için yardım edebilsem çünkü tanıdığım en güzel insan se...

Neden bu kadar kabasın

Bilmiyorum

Ben biliyorum duygularını saklamak için

Hayır yok öyle bir şey
|Aslında var..

Okey nasıl istersen

İşlerim var gidiyorum
Ha bide açık tenine koyu renkler daha çok yakışıyor....

Ha


_____________________________

Aciktim lan wmfkgjnrkdf

Aciktim lan wmfkgjnrkdf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
jealous love || minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin