Uzun zaman sonra selamlar ben geri geldim..
Umarım beğenirsiniz ❤️🎀
.....
Sabah ilk Minho uyanıp jisungu uyandırmıştı
"Günaydın sevgilim hadi okula geç kalıcaksın"
"Günaydınn"
Jisung giyinip minhonun yanına mutfağa gitmişti. Minho mutfakta kahve içip bilgisayariyla ilgileniyordu jisung kucağına çıkıp kahvaltısını etti ve minhoya sarıldı.
"Hadi bebeğim geç kalma"
"Off tamam.. Minho"
"Efendim jisung"
"Bu günde çıkışta beni alırmısın"
"Elbette alırım"
İkili arabaya binmişti.
Jisung gözlerini yol boyu minhodan alamamıştı ve Minho bunu fark etmişti.
"Ne oldu jisung"
"Bişey yok. Sadece.. bu durumda olduğunuza inanmak zor"
"Bende öyle düşünüyorum, normalde tek gecelikten başka ilişkim olmadı ve seninle olunca zorlanacağımı düşünmüştüm ama asla zorlanmıyorum, seninle olmak çok güzel ve huzurlu"
"Bu bir sex teklifi mi ben mi yanlış anladım"
"Nasıl anlamak istersen"
Okula gelmişlerdi ve yine aynı bakişlar, aynı dedikodular. Jisung umursamadan felixin yanına gitti.
"Naber"
"İyi sen"
"Konuşmaları duydun mu?"
"Evet"
"Takma onları tek bildikleri dedikodu"
"Yok ya takmıyorum"
İkili biraz daha sohpet edip derse girdiler ve dersin ortasında nöbetçi öğrenci girip
"Han jisung velin geldi. Eşyalarını toplayıp müdürün odasına gidicekmişsin"
Jisung hızla toparlanıp assagi indi. Veli derken kimden bahsettiklerini merak etmişti.
Ve karşısındaki adamla yüzünde gülümseme oluşmuştu. İzin kağıdını alıp çıktılar.
"Ne oldu, neden beni aldın"
"Acil yurt dışına gitmem gerek, üç günlük izin aldım. İstemezsen gelme ama ben tek gitmek ya da seni tek bırakmak istemiyorum"
"İyi yapmışsın bende tek kalmak istemiyorum"
Eve geçip hazırlandılar ve arabayla uçağa geçtiler. Bulundukları uçak jisunga minhonun ne kadar zengin olduğunu birdaha hatırlattı.
Minho bilgisayarını çıkarıp işleriyle ilgilenirken jisung camdan bulutları izliyordu.
"Minho"
"Efendim bebeğim"
"Çok yüksek"
"Korkuyor musun?"
"Birazcık"
Minho bilgisayarini kapatıp kenarı koydu ve jisungu kucağına çekti.
"İşin varsa devam et"
"Benim işim sensin"
Minho dudaklarına ufak bir buse kondurup geri çekildi. Jisung daha nereye gittiğini bile bilmeden guvenmisti bu adama.
Minhonun elleri jisungun vücudunda dolanmaya başlayınca jisung minhonun gözlerine baktı.
"Burda olmaz"
"Neden"
"İnsanlar var ve gökyüzündeyiz"
"Tamam o zaman sadece seviyim seni"
Minho jisungun saçlarını okşuyordu ve arada saçlarını koklayıp ufak öpücükler konduruyordu.
"Minho seni çok seviyorum"
"Bende seni seviyorum bitanem"
"Ama bu çok farklı bir sevgi"
"Nasıl bir sevgi?"
"Herşeye olan sevgimden farklı seviyorum ama sevmenin üstünde bir his, seni kaybetmekten çok korkuyorum, canımı verebilecek kadar çok güveniyorum sana, her hareketini izlemek istiyorum yanında huzurlu kucağında güvende hissediyorum, şu an nereye gidiyorum bilmiyorum ama sen yanimdaysan bir önemi yok her yere giderim."
Minho duyduklarını karşısında tanrıya teşekkür etmiş ve sevgilisinin dudaklarına bir öpücük bırakmıştı.
Öpücüğü tüm duygularının özeti gibiydi, herşeyi tüm duyguları içeriyordu.
Jisung kollarını minhonun boynuna daha çok sarıp orada uyuyakladı"
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞
Hello
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum aşklarım🌷🎀🎀
Bu adamlar Real olamaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jealous love || minsung
Fanfictionfeminen han içerir. eğlenin sadece. gay - daddy - LGBT - MİNSUNG - hyunlix - changmin içerir. rahatsız olan okumasın. konu çok klişe ama eğlenceli.