~13~

1.2K 97 65
                                    


Arabada ilerlerken jisungun bana baktığını fark ettim

"Teşekkürler."

"Ha ne için"

"Felixi bulduğun için ve beni birşeylere zorlamadığın için"

"Rica ederim seni neye zorlamam gerekte ben yapmıyorum"

"Bilmem genel olarak yani sevgililerin yapması gereken şeylere zorlamıyorsun"

"İstemiyorsan yapamam dime"

"Ya şu sağ yola girsene bi"

"Ha neden"

"Ya boşver sebebini"

"Tamam hadi bakalım"

Arabayı sağa sürmüştüm acaba nereye gidiceğiz diye bakınıyorum.

"Durabilirsin"

Çok güzel bir parka gelmiştik ve tüm şehir ayaklarımızın altındaydı.

"Çok güzel değil mi"

"Evet senin gibi"

Han salıncağa binmişti ve bana bakıyordu.

"Hadi salla beni"

Onu sallamak için adımladım.

Hayallerim gerçek olmuştu, kalbim duracak gibiydi o çok güzeldi ve ben ona sahiptim. geçte olsa beraberdik ve yanımdaydı şu an onu sallıyordum ve o kadar güzel gülüyordu ki şu anda kalmak istedim, asla zaman geçmesin asla ilerlemesin istedim, hep böyle kalalım istedim.

Salıncağı durdurmuştu ve beraber kaydırağa tırmanmıştık oturup manzaraya bakındık ve gözlerimiz birbirine deydiğinde kilitlenmiştik uzun süre gözlerimizi ayırmadık

"Minho biliyomusun ben çok geç kaldım özür dilerim"

"Jisung iyiki varsın"

Hafifçe kıkırdamıştı yanaklarını sıkmak istemiştim.

"Geçte olsa yanımda olduğun için teşekkürler han jisung"

Gözleri dudaklarıma kaydığında fark etmiştim kelimelerin bittiğini.

Hafifçe yüzümü ona yaklaştırdım ve gözlerimi kiraz rengi dudaklarına kaydırdım
Ve geri gözlerine baktım, ondan onay bekledim ve ömrüm boyunca onu bekleyebileceğimi fark ettim.

Onay almıştım o da yaklaşmıştı ve işte şimdi herşey rüya gibiydi, tüm yaşananlar rüya olmalı diye geçirdim içimden ve dudaklarımızın temasıyla fark ettim rüya değildi, o gerçekti şu an yaşananlar gerçekti hayallerimi süsleyen dudaklar dudaklarımdaydı...

Tutkuyla öptüm onu, sanki birdaha yapamayacakmışçasına öptüm.

O ise gözlerini kapatmış hareketlerimi takip ediyordu

Alt dudağını dudaklarımın arasına aldım ve asla bırakmadan devam ettim.

Soluklanmak için geri çekildiğinde zamanın durmadığını fark ettim nefeslenmesi için beklerken dudaklarını özlemiştim nasıl bir hasretti bu, ömrüm boyunca duyduğum tüm sevgisizliği şu an iliklerime kadar hissetmiştim.

Hikayemiz başlamıştı ama ben şimdiden aklımı kaybedicek gibi olmuştum

Ve dudaklarına tekrar yapıştım ömrüm boyunca hiç bir şeyden alamadığım hazzı ve tadı bulmuştum...

_____________________________

Ben ne yaptım amk
Oxodcoldockdjcodf
Her neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum asklarımmm

jealous love || minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin