~9~

1.7K 131 39
                                    

Felix hanı konuşması için ikna etmişti, handa en mantıklı olanın bu olduğunun farkındaydı.

Minho koşarak eve gidiyordu o sırada hyunjin felix'i yanına çağırdı.

Han aynadaki yansımasına baktı gözleri kızarmış, dudakları ve yanakları bebek gibi görünmesine sebep oluyordu.

Kapı çaldı ve sesle beraber adımladı kapıyı açtı karşısındaki adama baktı düşündü uzun süre göz teması kurdular.

Minho ayakkabılarını çıkardı ve aniden hanı kucakladı.

Han ne olduğunu şaşırmıştı, neden bunu yaptı diye geçirdi içinden hiç bir tepki vermedi kaçmaya çalışmadı ve sadece düşündü.

Acaba bu adam ile güzel bir hayat kurabilir miydi yada bu adam onu mutlu ve özel hissettirebilir miydi, onu sever miydi yoksa daha mı kötü olurdu ve birsürü soru vardı kafasında.

Minho kucağındaki çocukla beraber koltuğa oturdu onun saçlarını okşadı ve söze girdi;

"Nasıl hissediyorsun?"

"Bilmiyorum hissetmiyorum düşünüyorum."

"Neyi?"

"Olanları ve olacakları"

"Anladım tamam sadece dinlemeni istiyorum o zaman belki anlarsın
Seni cidden seviyorum"

hanın bu sözle bile gözleri dolmuştu unutmak istediği adam şu an onu sevdiğini söylüyordu.

"en başından beri dediklerim yalandı evet doğru değil yaptıklarım çok yanlıştı ama seni çok kıskandım başkalarına tahammül edemedim yorumlardakiler sinirlerimi çok bozuyor ben de ne düşünüyorsam tam tersine yazdım güzel bulduysam çirkin dedim beğendiysen beğenmedim dedim."

"neden peki"

"bilmiyorum yaptım kıskandım kendimi yediremedim beğendiğimi kendime yediremedim tepkinden korktum hala korkuyorum.."

"Kork zaten bende korkuyorum"

"sen beni seviyor musun"

"yani her neyse sevgim senin kadar taze değil ve sevgimi nasıl belli edeceğimi bilmediğim için senin gibi saçma yollara başvurmadım seni uzaktan takip ediyordum"

"Anladım"

"şimdi ne olacak"

"sen ne istersen, istersen bir daha hiç konuşmayız istersen konuşuruz seninle ne dersen bilmiyorum."

"düşünmek istiyorum kalbim olur diyor beynim olmaz diyor hangisini dinlemem gerektiğini ya da kalbimi ya da beynimi ikna etmem gerek lütfen biraz izin ver"

"ne zaman istersen ama bana bir şey söyle ortada bırakma lütfen tamam mı?"

"artık git git felixe ihtiyacım var"

_____________________________
Çok uykum varrrr bozuldum gene ben bide bu gün NASA sanal biletim var saat 3 te asla uyanamiycam neyse uyanınca bakarım artık..

Oy ve yorum yapmayı unutmayın yıldıza basiverin hayalet okuyucu olmayın AAA dkvkskfkgnd

jealous love || minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin