~Felixin anlatımı~
Beni çekiştiren yüzü tanıyordum ve olduğum yere sabitlenmeye çalıştım ama o kadar ağırdı ki, karşı koyamıyordum ve korkuyordum
beni kimsenin olmadığı bir koridora soktu ve sıkıştırdı
"Sakin ol güzelim."
"İMMMDAAAATTT"
"şiitt sessiz ol, sadece biraz eğleniceğiz"
"İMMDAATT"
"yeter be kapa çeneni!!"
"Bırak beni istemiyorum senii JİSUNNG HYUNJİİNNN"
"tamam bebeğim biraz eğlenelim sonra onların yanına gidersin hmm kaç dolar, veririm istediğin kadar hiç sorun değil. bu beden için her şey okey"
"Bedenim parayla satmıyorum yada kiralamiyorum lütfen bırak gidiyim sadece 1 gece eğlenmek için geldim taciz edilmek zorunda mıyım yeter be!!"
"Tamam sadece 1 kere öpeyim bırakıcam ciddiyim."
"Ne yani bu kadar mı çok istiyorsun bırak artık yakamı kimseyi öpmem ben!!!"
"Bu sabah o sırığı öpüyordun ne o yalan söylemeye mi başladın?"
"N-ne sen nerden biliyorsun
OHAA SAPIK BENİ Mİ İZLİYORSUNN DİREKT POLİSE HABER VERMEM GEREK""Cidden hala beni tanımadın mi"
Yooo
(sadece tanımıyor gibi davranıp kurtulmak istemiştim)"2 yıl önce sana açılmıştım ama sen beni umursamadın bile"
"Chan hyung"
"Hala hyung mu diyorsun seni seviyorumm..."
"Ama ben seni sadece hyung olarak görüyorum"
"Pfff artık büyüdün hadi amaa bu gece beraber takılalım biraz"
"Olmaz jisungu yanlız bırakamam"
"Bu gece benimle olursan minhoyla konuşurum ve jisunga zorbalık yapmayı bırakır"
"Nee diyorsun hala, istemediğimi söylüyorum"
"Arkadaşını sevdiğini sanmıştım"
"Onu tabiki seviyorum ama bunu yapsaydım eminim benden nefret ederdi"
Hala beni tutuyor ve zorluyordu en sonunda dayanamayıp çığlık attım ve kendimi bir anda çekip kaçmaya başladım
koşarken telefonumu çıkarıp hyunjine konum attım, jisungun yanında 2 çocuk görünce sinirlerim tamamen zirve yapmıştı
______________________________________
İmdat kitaba hiç bir şekilde isim bulamıyorum biraz önerin
Ne tapması canım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jealous love || minsung
Fanfictionfeminen han içerir. eğlenin sadece. gay - daddy - LGBT - MİNSUNG - hyunlix - changmin içerir. rahatsız olan okumasın. konu çok klişe ama eğlenceli.