allah sok

1.5K 153 325
                                    

"cek elini oropsu cocugu"

"sen ayagini kaldir once gerzek herif"

delirmek uzereyim abicim. hala evin onundeyiz ve araba gitmiyo cunku rikiyle on koltuk kavgasina giristik. sunoo evin kapisini kitleyip yanimiza geldi ve bizi ayirmaya calisti ama yok abi ayagiyla omzumu sikiyo cocuk. bende sacina yapistim.

"Ah-aGH AMINA KOYCAM BIRAKSANA"

sacini biraz daha cekince bagirdi ve ayagini indirip elimden kurtulmaya calisti.

"KESIN SUNU BE COCUK MUSUNUZ"

sunoo bagirinca elimi cektim.

"GEC KALIYORUZ ZATEN SIZINLE MI UGRASCAM BI DE BININ ARABAYA"

hemen on kapının koluna atladim ama rikide ayni sekilde kolu tutmaya calisiyodu.

"ikinizde arkaya geciyosunuz"

sunooya ne diyon amk bakisi attim ama gozlerinde hele bi konus sikerim seni bakisi gorunce direkt arka koltuga yerlestim. riki de ayni sekilde yanima oturdu ve sunoo surucu koltuguna gecip arabayi calistirdi.

Jay Pov

"NOLDU GOT OLDUNUZ BAHSHHAHAH KAZANDIM AMINA KODUKLARIM"

arabanin icinde sofor koltugunda oturmus basimi cama vurmamak icin kendimi zor tutuyorum. 15 dakikadir kim one gecicek diye tas kagit makas oynuyolar ve sonunda heeseung kazandi.

"selam baby"

diyerek yandaki koltuga oturunca igrenmis bir surat yaparak ona baktim.

"kucuk kedin dese kalbin gotunden cikardi ama heyecandan"

"okey abi sus ve soyle su gerzeklere binsinler arabaya"

jake ve sunghoon arka koltuga oturduklarinda arabayi calistirdim ve alisveris merkezine surmeye basladim.

"jay bisey sorcam"

"ne var"

"ayi misin abi efendim der insan"

"peki efendim soyle canim arkadasim jaeyuncugum biricigim"

"pic jaeyun deme"

"soyle amk uzatma"

"sen simdi jungwondan hoslaniyo musun"

duydugum seyle direksiyonu biraz sallamisim galiba fren yapmak zorunda kaldim ama neyse ki yol bostu.

"LAN APTAL HERIF OLDURCEK MISIN BIZI NAPIYOSUN"

"SENIN SUCUN OC OYLE SORULUR MU INSANA"

tekrar gaza bastim ve tum dikkatimi yola vermeye calistim.

"cevap alamadim yanliz"

"ha amk bi de cevap versin surdaki kebabcinin cama dalariz herhalde"

"sus hoon ben bunu cozcem karisma"

"ne halin varsa gor oc"

"jay cevap"

"bilmiyorum"

"neyi bilmiyosun"

"bilmiyorum iste yani bu kadar kisa surede birinden hoslanmak dogru mu emin degilim"

bizimkilerle cok nadir ciddi seyler konusurduk ama konustugumuzda herkesin soyledikleri daha kesin ve ciddi olurdu. sakaya vurmazdik yani.

"bence yanlis bisey degil bu cunku onu ilk gordugunden beri tavrinin degistiginin hepimiz farkindayiz ve ona bizden farkli yaklasiyosun her zaman"

"haklisin jake ama bence jungwona suan jayin ondan hoslandigini soylesek kendini kotu hissederdi"

°cevizsiz baklava alabilir miyim fistiksiza alerjim var da° //jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin