zilin sesini duymamla kapiya ulasmak icin zar zor uzandigim kanepeden kalktim. ayaklarimi suruyerek kapiya ulastigimda kapiyi actim.
"halo canim"
"halo hyung"
heeseunga gulumseyip iceri gecmesi icin yana adimladim, o da ayakkabilarini cikarip eve girdi. kapiyi ardindan kapatip mutfaga ilerledi ve elindeki posetleri koydu. sonra tekrar yanima geldi.
"won yuzunde kipkirmizi atesin var kesin senin dur bakiyim.."
elinin tersini alnima sonra yanagima koydu.
"ayy hadi cik yukari yat yatagina manyak. havale gecirirsin bak sonra ciddiyim ha"
"tamam hyung ya sunoodan betersin"
"yok kizim sunoo gibi olmak icin 20 firin ekmek yemem lazim once"
"40 degil miydi o ya"
"incecik beli var onun niye 40 yiyim 20 yeter"
kikirdayip hakli olduguna kanaat getirdikten sonra onu mutfaga corba yapmaya yolladim ve yukari ciktim. merdivenleri cikmak bile canimi cok yakiyordu. her an bayilacakmis gibi hissetsem de herkes farkli yerlerdeyken kimseyi panik moduna sokmak istemiyorum. sunoo ve riki ne isleri varsa birakip gelirlerdi zaten. digerleri de ayni sekilde ama..jay o kadar endiselenir miydi bilmiyorum.
"WON USTUNDEKI KAZAGI CIKARDA YAT DAHA COK ATESIN CIKMASIN"
"TAMAM ANNE"
heeseung asagidan bagirdiginda sunooyu animsatiyordu bana. sunoo hee hyunga anne dedigimi duysa terlik atardi popisime. ustumdeki kazagimi cikarip yatagima girdigimde usudugum icin yorganima iyice sarildim. bunun atesimi daha cok cikaracagini biliyordum ama titrerken tek sicaklik kaynagini birakmak zor geliyor insana. biraz uyumak istiyorum. belki en azindan muzik dinleyebilirim. yatagimin yanindaki komidinde duran telefonuma ve kulakligima uzandigimda elim ancak telefonu tutabilecek gucu toplayabilmisti. zaten basim agriyordu ve muzikle iyice basim donsun istemiyordum bu yuzden vazgectim.
telefonumu actigimda gozlerim kapanmamak icin zor tutuyordu kendini. telefon yattigim yastigin uzerine dustugunde bir bildirim sesiyle gozlerimi actim hizlica. telefonu acip kim olduguna bakmak icin mesajlara girdim.
jungwon-riki
(okuz hayvani💗-kedi hayvani💞)
(birbirlerini kaydedis sekilleri)won iyi misin
iyiyim bebe
sen iyi misin
macin yok mu senin gitsene yabirazdan cikicaz sahaya
merak ettim napiyim
inanmadim iyi olduguna dainandin mi
iyiyim istecok guzelsin
*bu mesaj silindi*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°cevizsiz baklava alabilir miyim fistiksiza alerjim var da° //jaywon
Fanfictionsunoo: sehpaya basini mi vurdun jungwon: ya hyung mal misin ben niye vurayim o geldi dedi senin kafa cok guzel gel bi tokusturalim -texting, düzyazı 220222