amcaoglum eltimdir midir

1.7K 179 384
                                    


"NE DEMEK WINX IZLEMEM SOZUNU GERI AL"

"ya sunoo hyung sakin olsana simdi acariz sen stella olursun tamam mi bende florayim bak oldu mu?"

sunooyu sakinlestirmeye calisirken jay hyunga baktim ve nolur sozunu geri al da sakinlessin su aptal diye fisildadim.

"tamam sunoo bende musayim simdi de acip winx izliyoruz"

jaye tesekkur edip sunooyu koltuga oturttum jayi parcalamasina engel olmak icin.

"hayir jay madem winx biliyosun niye izlemem diyosun bak musaymissin iste"

"jayin winx bebek koleksiyonu vardi sunoo. zar zor vazgecirdik onu floraya nikah basmasin diye"

jay sunghoona arkasindaki yastigi firlatti.

"AHAJAHAJABA CANIM ARKADASIM NE SACMALIYOSUN"

3lu jay hyungu biraz daha gicik edip utandirmaya calisirken koltukta oturan sunoo bana dondu siritarak.

"biz ortaokulda oynarken ben stella, riki tecna, jungwon da FLORA olmustu her zaman"

"aa ne tesaduf keske o zaman tanissaydik jay kimseyi begenmedigi icin flora olmalarina izin vermiyordu insanlarin"

genelde normal insanlar birini shipliyosa yanyana iyi duruyosunuz, tamda birbirinizin tipisiniz falan der. floraya nikah basamadi icinde kalmis onun yerine sana bassin demez hani. zaten bunlari normal insanlar olarak gormemistim ilk basta bile de belki sunghoonda bi beyin kirintisi olur sanmistim. yanilmisim.

"birakin winxi aski memnu izliyoz nokta"

"hee bi git ne aski memnusu zevksiz misin"

"jay hyung aski memnu sevmiyo musun inanamiyorum kalbime hancer saplandi suan"

dediklerime karsi yuzume got olmus bi sekilde bakan jayi gorunce gulesim geldi ama bozuntuya vermedim. cunku kendine gel sen bihter ziyagilsin repligini duymaya katlanamayan biriyle evlenemem yani. ne. ne evlenmesi ne diyosun orospucocu aaa amk beynim durdu aemina

"arkadaslar ben suraya kucuk bi not ekliyim, won beni beni bihterini demeyen yasam formlariyla arkadaslik kurmuyo"

"beni beni bihterini"

"amina koyim jay ciddi misin hani biz aski memnu haterlar clubdik. enayi kopek nasil soylersin yasakli metinleri"

"abartma jakecim istersen ne alaka ne hate no hate bende ahahha kafa gidiyo iste bunun affedin arkadaslar"

"oha jay nasi kivirdin hemen orospucocugu"

"YAH KIVIRMADIM YAVSAK SENSIN KIVIRAN"

ya bu jay. yukselince daha bi hot oluyomus sanki. ben jake hyunga para mi versem bunu biraz daha sinirlendirsin bende izliyim valla misirimi alip izlerim bu nasi bi nimet aman god.

"AY TAMAM yeter yemekler geldi oturun masaya hadi"

fazlaca daldigimizdan sunoo disinda kimse kapinin caldigini duymamis. sunoo kapiyi acti ve odemek icin cuzdanini cikardi. o sirada heeseung yerinden firladi ve sunoonun ustune atladi. pardon? niye ustune atliyon amk iyi misin hyung.

"YA HEESEUNG KALK USTUMDEN SIKIK NAPIYOSUN"

"BAGIRMA BANA MISAFIRSINIZ SIZ CUZDAN CIKARIYO OCA BAK"

kapidaki kurye onunde bogusan iki genci  ayirip ayrimama arasinda kalmis sadece yemekleri kimin odeyecegini ogrenmeye calisiyordu. ben ayni anda ayaga kalkmaya calisirken jay hizli davranip kapidaki adama kartini uzatti.

"ya hyung niye hepsini odedin ki simdi"

"bisey olmaz minik misafirsiniz siz"

dedi ve sinirli gozukmek icin sisirdigim yanaklarimi tek elinin avuc icine aldi ve hafifce sıktı. tabi boyle anlattigima bakmayin 3 saniyeden daha az surdu bu olay. yemek posetlerinide alip masaya tasirken ben orda durmus gay panic yasiyorum ama tabi herkes ac kopek gibi yemege saldirmak icin kosturdugundan bunu bir tek sunoo farketmisti. kulagima egildi ve fisildayarak

°cevizsiz baklava alabilir miyim fistiksiza alerjim var da° //jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin