sinek

960 129 300
                                    

riki-sunoo

(hormonlu velet❤️) - (seker hyung❣️)


rikiiiii
RIKIIIIIIIIII
RIKI CABUK BAKKK😭😭😭

NOLDU
BISEY MI OLDU NOLUYO

EVET😭😭😢😞😖😖😞
CABUK GELIR MISIN 😭
OLDURUCEK BENI😭😭🔪🔪🔪

KIM OLDURECEK BIRI MI VAR EVDE
SUNOO
GELIYORUM SAKLAN BI YERE

TAMAM CABUK GELL😢😖😭😖😭💞

taksiye atlayip sunoo hyungun evinin onunde indigimde neredeyse taksiye odeme yapmadan kosmaya basliyordum.

hizlica kapiyi caldigimda kapinin aniden acilmasiyla yumrugum bosluga geldi ve dengemi saglayabilmek icin onumdeki bedene tutunmak zorunda kaldim. kollarimi sunoonun govdesine doladigimda o da dusmemek icin yanindaki komidine tutundu.
ayaklarimi yere saglam bastiktan sonra toparlanip ondan ayrildim.

"hyung noldu? iyi misin? evde biri mi var?"

"ya riki o sey geri geldi"

"hangi sey?"

"sinek"

"he?"

"sinek diyorum geri dondu"

"heee sinek diyosun"

of yarabbim kafami duvara surtucem. bende bisey oldu sanmistim ya. sunoo hyung iki sene falan once surekli ayni kabusu goruyordu ve yalniz uyuyamiyodu. bende o yuzden onunla uyuyodum. neyseki daha sonra kabus gecmisti ama biz yine ara sira beraber uyumaya devam etmistik. ara sira yani.

kabusunda surekli onu bi kara sinegin kovaladigini, sonra o sinegin kafasina kondugunu ve kafasinin patladigini goruyordu.

"umm o zaman burda kaliyim ben bugun yarinki parti aksam zaten. sonra kiyafetleri falan ayarliyip benim eve geceriz wonuda alip."

pembe kafasini sallayarak gulumsediginde tum dunyamin aydinlandigini hissediyordum resmen. of riki bi sus bi dusunme.

"ac misin?"

"biraz hyung"

"cok ac degilsen kek yapalim mi onu yeriz"

"olur tabi"

sekerek mutfaga gitmeye basladiginda gulumsedim ve onu takip ettim. kek malzemelerini cikarmaya basladik. sunoo kakaolu kek sevdiginden alt dolaplarin birinden kakao, kabartma tozu ve vanilya cikardim. o da yumurtalari bir kapta kirmaya basladi.

birkac dakika sonra unu dokmemiz gerekiyordu. yemek kasigiyla paketten unu cikararak kabin ustunde tuttum. ama koymadim. onun yerine kasiga ufleyerek tum unun sunoonun yuzune yapismasina sebep oldum.

"RIKI NAPIYOSUN GOZUME GIRDI YA"

ben kahkaha atarken o da gozlerini silmeye calisiyordu. gozlerini sildikten sonra bana bakti. tum yuzu bembeyazdi ve gozlerini acinca hayalete benziyordu.

"öldun sen cocuk"

sunoo yaninda duran acik kakao paketinden avcuna dokerek bana firlattinda kacmaya vaktim olmamisti.

°cevizsiz baklava alabilir miyim fistiksiza alerjim var da° //jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin