lolipop fabrikan var da ben mi bilmiyorum

1.3K 154 377
                                    


elimden tutup beni suruklemeye calisan minige baktim. dirensem beni bir milim hareket ettiremeyecegini bildigimden beni goturmesine izin verdim. ayrica neden direneyim ki o elimi tutarken.

"minik nereye gidiyoruz?"

"eczaneye gidiyoruz pansuman yaptirmaya"

aslinda canim acimiyordu ama bizimkileri gecistirmek icin oyle soylemistim.

"jaeyunun evinde yapsan olmaz mi?"

"olmaz simdi bu manyaklar rahat durmaz. hem ben degil bilen biri yapmali"

"ama senin yapmani istiyorum"

"niye ya ben canini acitirim simdi surdaki eczaciya rica ederiz o yapar"

"canimi acitmamistin bugun. ellerin cok hafif zaten nasil acitsin"

dediklerimi duymamis gibi beni eczanenin kapisindan iceri soktu.

"iyi aksamlar"

"iyi aksamlar evladim ne istemistin?"

"arkadasima pansuman yapabilir misiniz yaralandi da"

"tabi canim gecin oturun"

eczaci kadinin isaret ettigi iki sandalyeye oturduk. biraz sonra kadin elinde bir kac medikal malzemeyle geldi. yuzumdeki bant ve plasterleri cikardiktan sonra yaralarima pamuk basmaya basladi. pamuga ne surduyse o kadar yakiyordu ki yanimda jungwon olmasa acidan bagirabilirdim. yine de yuzumu eksittim ve jungwon bunu farketmis gibi bir an ilk once bana sonra eczaciya bakti.

"noldu cocugum sana kavga mi ettin"

"ha sey..yok abla ya dustum"

"yalanci"

jungwon yanimdan konusmaya atlayinca sasirdim. ona baktigimda hala kavga etmemden memnun olmadigi belliydi ki kollarini gogsunde capraz birlestirmis gozlerime delici bakislar atiyordu.

"e be yavrum ne bu hal"

"sen bi de karsimdakini gor abla"

diyip sirittigimda jungwon ayaga kalkti.

"ablacim ben yapiyim mi biraz sen yorulma"

kadin sorun olmayacagini soylesede jungwon elinden pamugu aldi ve bir anda pamugu dudagima bastiginda bunu beklemedigimden aciya bagli kucuk bir kufur cikti agzimdan.

"bak bak hala neler diyo. uf jay cidden malsin. ne gerek vardi bu kadar kavga dovuse"

"pardon minik"

"minik deme bana"

"tamam guzellik diyim o zaman"

pamugu aniden yanagimin yanindaki morluga bastigi icin aciyla geri cekildim.

"aa cocugum istersen ben devam ediyim yazik arkadasina"

"yok abla yazik degil ona hakketti"

jungwon pansumani bitirdikten sonra eczaci kadin plasterleri yapistirdi.

"tesekkur ederiz iyi aksamlar"

eczaneden ciktigimizda bizimkiler ortada yoktu. bizi beklemeden gitmislerdi herhalde. neyse zaten eczane evin hemen yanindaydi. jungwonla yan yana jakein evine yuruyorduk. normalde birbirimizle konusmadan veya gulusmeden duramazdik ama su anda ikimizinde sesi cikmiyordu. bunun sebebi ikimizin de bugun fazlaca yorulmus olmasiydi muhtemelen. biraz daha boyle yurudukten sonra jakein evine vardik. hizlica kapiyi caldim ve kapi sunghoon tarafindan acildi.

"sonunda abi. hadi gecin kok saldik sizi beklerken"

"yuh hyung 10 dakika anca surmustur"

jungwon sunghoona itiraz ederken iceri girdik. heeseung yemegini bitirmis 7 shot bardagini tek elinde nasil tasiyabildigini rikiye gosteriyordu.

°cevizsiz baklava alabilir miyim fistiksiza alerjim var da° //jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin