"egleniyo musunuz gencolarrr"allahim al canimi da kurtuliyim. bu mu parti. geldigimizden beri bes tane gevsek surekli gelip ayni seyi soruyo ve gidiyo.
jungwonum da gelmedi zaten. oflayarak saclarimi karistirdigimda yanimda oturan jake bana bakti.
"olum yeter amk trafige takilmislar iste gelirler birazdan"
jaeyuna hak vererek ayaga kalktim. aslinda ortam iyiydi ama jungwon olmayinca bana her yer cehennem iste naparsin.
hava almak icin bahceye ciktigimda cebimden telefonumu cikardim. tam jungwona yazmak uzereyken bahce kapisindan giren uc gurultulu kisiyi gorunce telefonu tekrar cebime koydum.
onlara dogru giderken bizimkilerde bahceye cikmis ve yanimiza geliyorlardi.
"ooo merhabalar efendim hic gelmeseydiniz niye zahmet ettiniz"
"istersen geri gidelim jake hyung"
jungwon geriye donermis gibi yaptiginda hemen koluna yapistim ve onu kendime cekip sarildim.
"nereye gidiyormussun kedi"
o da kollarini belime sardiktan sonra bana sikica sarildi.
"yok oyle bisey ya kim soyluyo sana boyle seyler"
cumlesini bitirip kikirdadi ve geri cekildi. parmak uclarina kalkip dudaklarima kucuk bir opucuk konudurdu. gulumsedim ve elini tutarak parti evine giren arkadaslarimizi takip ettim.
hep beraber iceceklerin oldugu masalardan birinin yanina kurulduk. muzik gurultuluydu. acikcasi pek parti insani degildim. bizimkilerle takilmak icin geliyordum genelde.
"sunghoon bey"
"buyrun heeseung bey"
"cok yakisikli olmussunuz kosede bir yerde yiyisme ihtimalimiz var mi?"
"tabii heeseung bey"
mallar ya. heeseung sunghoonun elinden tutarak insanlarin arasina daldi ve gozden kayboldu.
"LAN BI DURUN FOTOGRAF CEKILCEKTIK"
"jake hyung sonra cekiliriz merak etme"
"MAL MISIN ACABA JUNGWONUM? HEE VE HOON BI KENARDA SENLE JAY BI KOSEDE YIYISINCE O KIYAFETLER NE HALE GELICEK HABERIN VAR MI?"
jungwon dudaklarini buzerek bagiran jaeyunu gormezden gelmeye calisti. bende tuttugum kucuk eli pamaklarima oksamaya basladigimda kafasini kaldirip bana bakti.
"jay?"
"efendim guzelim"
"bir seyler icelim mi?"
tereddutte kalmama ragmen onu kirmamak icin masadan iki bardak alip onumdeki kokteylden doldurdum. birini ona verdigimde gulumsedi.
birkac dakika sonra heeseung ve sunghoon kosarak yanimiza geldi.
"arkadaslar cok acil zeybek ogrenmemiz lazim"
ne diyo la bu.
"hyung iyi misin?"
"degilim. cok kotuyum. acilen zeybek ogrenmezsek daha kotu olucam"
bu deli oropsucocuyla niye arkadas olmusum ki ben.
"ya suan zeybek oynuyolar da salonun ortasinda, en iyi oynayana unicornlu dikis seti verilcekmis"
"hyung acin bakin internetten"
"ne yaziyim won?"
"zeybek tutorial yaz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°cevizsiz baklava alabilir miyim fistiksiza alerjim var da° //jaywon
Fanficsunoo: sehpaya basini mi vurdun jungwon: ya hyung mal misin ben niye vurayim o geldi dedi senin kafa cok guzel gel bi tokusturalim -texting, düzyazı 220222