•Jake•
Vyšla jsem ven z klubu a opřela se o nejbližší sloup. Nebo to byla lampa? Vadí mi, že nemůžu Adriana dostat z hlavy. Neskutečně moc mi to vadí.
„Taková krásná holka a sama? To mám asi štěstí." Přišel ke mně nějaký chlap a podal mi pití. Nemyslela jsem. Nenapadlo mi, že mi do toho něco klidně mohl hodit. Napila jsem se bez jakéhokoliv váhání. „Víš, že teď by se klidně mohl ukázat, že jsem nějaký pošuk, co tě chce zdrogovat?" Zasmál se a já si pití dala dál od mých rtů. „Neboj. Nic v tom nebylo!" Zvedl ruce do obraného gesta a zasmál se.
Přimhouřila jsem oči a pokrčila rameny. „Chceš sex?" Zeptala jsem se z ničeho nic. „Cože?" Zasmál se zase. „Já nevim. Je asi půlnoc, já jsem tu sama v dost odhalených šatech, jsi chlap, dal jsi mi mně neznámé pití, kdyby jsi mě chtěl ošukat, zvládl by jsi to i bez drog. Nemám takovou sílu." Znovu jsem pokrčila rameny a napila se. „Jsi sexy to musím uznat. Ale takovej čůrák zase nejsem." Řekl mi. „A kdybych to chtěla?" Zeptala jsem se. „To by bylo o něčem jiném." Uznal. „Tak co tu děláš tak sama?" Zeptal se znovu on. „Kamarád si našel společnost. A já? Já myslim na chlapa mojí mámy." Pokroutila jsem hlavou a podívala se na svoje nohy. „Jak se vůbec jmenuješ?" Zeptala jsem se ho. „Jake. Ty?" Podíval se mi do očí. „Isabella." Přerušila jsem oční kontakt a podívala se před sebe. „Proč na něj myslíš? Musí mu být tak nejmíň 35, ne?" Zeptal se a vzal si moje pití a sám se z něj napil. „Teď jsi mě přesvědčil, že v tom opravdu nic není." Usmála jsem se. „Říkal jsem ti to." Mrkl na mě. „Myslím na něj.. spali jsme spolu. A on se dal dohromady s mojí mámou. Je mi dvacet. Jemu je třicet." Odfrkla jsem si. „Počkej tak? Kolik je tvojí mámě?" Zarazil se. „Šestatřicet. Nemám s ní moc dobrý vztah." Přiznala jsem. „Kolik je tobě?" Zeptala jsem se. „Třicet." Oba jsme si usmáli.„Jsi fajn." Řekla jsem mu asi po 45 minutách co jsme se spolu bavili na tom samém místě před klubem. „To ty taky. Ta máma s tím přítelem mě mrzí. Znám jednoho chlapa, který to má podobně." Promluvil a napil se. „Jakože je v mém věku a zabouchl se do přítelkyně svého otce?" Zeptala jsem se. „Ne. Takhle jsem to nemyslel." Zasmál se. Byl hezký. Opravdu hezký. A hlavně milý. „Myslel jsem to tak, že je na místě toho tvého třicátníka a něco měl s jeho přítelkyní dcerou." Překvapeně jsem se na něj podívala. „Vážně? A jak to dopadlo?" Zájem o odpověď rostl. Potřebovala jsem vědět, jak se mám zbavit těch myšlenek na něj. „Ještě nijak. On je z toho dost v prdeli." Pokrčil rameny. „Nijak? A on ti řekl, že je z toho v prdeli?" Zeptala jsem se. „Ne. Neřekl. Jen to je vidět. On říká, že s tou její mámou je rád. A já bych mu to možná i věřil, kdybych neviděl, jak mluvil o té její dceři." Kývla jsem a nic neříkala. Nebylo co.
„Potřebuju ještě panáka." Po chvíli ticha jsem se znovu ozvala. „Tak pojď. Je to na mně." Usmál se a čekal až se rozejdou do klubu zpět.
V klubu to pořád neskutečně moc žilo. Pořád narváno a hlasitá hudba se snad ještě víc zesílila. Šla jsem rovnou k baru. Chvílemi jsem se i otáčela, zda za mnou Jake jde. Nebo jestli se někde mezi lidma neztratil. Došli jsme k baru a Jake nám objednal dva panáky.
Pili jsme fakt ještě dlouho. Bylo něco kolem druhé ráno. Podívala jsem se na Jaka. A moje mysl jakoby najednou přestala myslet. Políbila jsem ho. Naštěstí spolupracoval. Takže to nebyl nějaký trapas. Stáli jsme už u silnice. On mě zatáhl do uličky, kde nebyla ani jedna noha. Přitiskl mě na zeď a vyhrnul šaty. Já jsem mu začala rozepínat pásek. Mezi tím on mi roztrhl i kalhotky a vysadil na jeho pas. „Bereš prášky?" Zeptal se mě mezi polibkama. Jen jsem kývla na souhlas a rukou se mu dostala do boxerek. „Jsi strašně sexy. Bože." Promluvil mi znovu do úst. Usmála jsem se a nasměrovala jeho úd k mému vchodu. Oba dva jsme zavzdychala hned, jakmile do mě vstoupil. „Jaku." Zašeptala jsem jeho jméno, když se ve mně začal pohybovat a přidávat na rychlosti. Představovala jsem si, jaké by to bylo kdyby tady místo Jaka byl Adrian. Chtěla jsem aby to byl on, kdo tady stojí a šuká mě. Bože! Chybí mi. Chybí mi každý jeho dotek. Každičké pohlazení po tváři. Každičké jméně i tvrdé políbení. Každičká chvilička strávená s ním. Chybí mi on celý. Kousla jsem se do rtu a chytila Jaka za krkem.
Stačila chvilka a moje tělo se poddá orgasmu. On nepřestal, takže orgasmus je intenzivnější. Vyvrcholí pár chvil po mně. Pustí mě na zem a promluví. „To bylo úžasný." Promluvil zadýchaně a zapne si džíny. „Věř, že lepší sex než se mnou už mít nebudeš." Mrkla jsem na něj. Jenže v mojí mysli byl stále přítel mojí mámy doprdele! „Dej mi tvoje číslo." Řekla jsem mu. „Napiš mi ho prosim tě sám." Zasmála jsem se. Moje hlava a alkohol dohromady na to nebyly stavěny.
„Fajn." Řekl a napsal mi do mobilu jeho číslo.
„Děkuju. Ale já už teď půjdu. Jo?" Oznámila jsem mu. „Doprovodím tě." Řekl mi. „Ne. Ne. Ne, já. Chci se projít sama. A a kdyžtak stejně bydlím tady. Takže je to zbytečný. Ale děkuju." Usmála jsem se a rozešla se k Justinovi domů.U dveří jsem se zastavila. „Ne." Šeptla jsem si pro sebe a do ruky vzala mobil. Odemkla jsem mobil a došla do kontaktů. Podívala jsem se do oken Justinovi. Nevím jestli tam byl. Zkousla jsem si ret a podívala se zpátky na mobil. Asi to bylo tím alkoholem, jinak bych tu ikonku volat nikdy nedala.
„Prosim?" Ozvalo se. „Vyzvedneš mě?" Zašeptala jsem....
Další kapitola je tady. Doufam, že vás tak nějak bavila.😂 budu ráda za každou zpětnou vazbu a za každý hlas.💞
Popravdě doufam, že to vůbec někoho baví.😂❤️
V blízké době bych chtěla vydat novou knížku. Napadlo mě udělat prostě nějaký obyčejnější příběh. Tak doufám, že to bude ke čtení😂 a taky mi jedna holčina do zpráv napsala, že by zase brala nějakou mafii. Přijde mi to jako docela dost ohrané téma, ale pořád to někteří mají rádi. Tak by to možná taky nebyl nějak špatný nápad.
No každopádně všem přeji krásný den! Jsem ráda za každý nazor prosím!❤️
YOU ARE READING
Mom's boyfriend (cz)
Storie d'amoreZakázané ovoce chutná nejlépe... ❗️Příběh může obsahovat vulgarismy či sexuální scény.❗️ Příběh je vymyšlený autorkou. Takže pokud se nachází nějaké shody s jiným příběhem, omlouvám se, ale není to úmysl, jen pouhá shoda náhod. Úspěchy: 2.3.2022...